kusjem

Aangemaakte reacties

• Auteur
  • kusjem
    Bijdrager
    In reactie op: Baby’s geboren in september #10278080 Quote

Ik lees ook nog steeds mee en leef ontzettend met jullie mee ❤️

De onrustige periode hebben we hier vorige week ook gehad. Bij ons was het alleen sochtends om 06 en met een speen en White noise ging ze weer verder slapen. Nu is het alweer een paar dagen rustig dus hopelijk is het voorbij en had het misschien iets met sprong 4 te maken. 

Ik vind het wel knap dat jullie kindjes overdag zoveel slapen. Ze slaapt vaak van 19 tot 7(maken we haar wakker ivm ritme) met 1 voeding ertussen (maken haar ook wakker). Na haar fles speelt ze wat en slaapt dan van 0830 tot max 0930. Haar middagslaapje knipt ze vaak in 2 slaapjes van 45 min tenzij ze in de kinderwagen ligt, dan slaapt ze vaak wel anderhalf tot 2 uur. En haar laatste slaapje is vaak rond 16.(30 min tot max 45 min). 

Hoe is het jullie gelukt om de middagslaapjes in bed te koppelen? 

kusjem
    Bijdrager
    In reactie op: Baby wil niet op de rug slapen. #10274789 Quote

Hier ook. Wat bij ons ook hielp was een bezoek aan de osteopaat. 

Hierdoor kon ze wel beter op haar rug liggen naar slapen doet ze het beste op haar buik 

kusjem
    Bijdrager
    In reactie op: Baby’s geboren in september #10273750 Quote

Slim om nu alvast ander schema te gaan volgen ivm hapjes. Mag ik vragen wat dan het schema is eefje? 🙈

kusjem
    Bijdrager
    In reactie op: Meerdere miskramen, iemand ervaring? #10272310 Quote

Ik heb 2 miskramen gehad. 1 keer hartje gezien wel traag in groei. 

Mijn schildklier waarde was iets verhoogd. Bij ons in het ziekenhuis is dan het beleid om medicijnen te geven. Maand na het starten met de medicijnen zwanger geworden 💕

kusjem
    Bijdrager
    In reactie op: 38w baby NIET ingedaald en groeispurt #10271787 Quote

Nou ik ben ook bij de gyn geweest omdat er 2 moeten kijken als soort van second opinion of er niks voorzit en of het kind niet te groot is. Uiteindelijk ben ik toch in het ziekenhuis moeten bevallen omdat de vk hetniet aandurfde omdat ze niet ingedaald was. 

kusjem
    Bijdrager
    In reactie op: 38w baby NIET ingedaald en groeispurt #10271624 Quote

Hier ook een kindje dat niet ingedaald was 39+5 uiteindelijk vliezen gebroken. Bevalling duurde alleen wat langer omdat ze het stukje wat veel baby’s van te voren al doen nog moest. 

kusjem
    Bijdrager
    In reactie op: Baby’s geboren in september #10271167 Quote

Hier ook een dame die alle flessen (5×150 + 5) tot de laatste druppel leeg drinkt. Zo naar cb en kijken of ik langzaam ga ophogen. 

kusjem
    Bijdrager
    In reactie op: Baby’s geboren in september #10270166 Quote

Hier ook een meisje die alleen maar wil zitten. Als ik haar aan haar vingers optrek ie het brullen als ze weer moet gaan liggen haha. Gelukkig kunnen we het goed afwisselen met liggen en gaat het slapen overdag nu ook super goed. Een kort dutje in de ochtend, smiddags zeker 2 uur en smiddags nog een kort dutje en nu ligt ze alweer in bed.

Ik deed tussendoor boeren zodat ze langer over de fles deed dus al gestopt na de kraamweek. Heel af en toe als ik merk dat ze gulzig is (3/4 keer gebeurd) stop ik even zodat ze nadat ze rustig is geworden rustig verder kan drinken. Mijn verlof is nu officieel voorbij, ook weer even een momentje maar gelukkig nog een maand vakantie want ooh meiden wat geniet ik van haar sinds de krampjes en de huiluurtjes weg zijn. Nu is ze echt een tevreden meisje en hoop dat jullie dit ook snel mogen meemaken met jullie kleintjes. Voor deze week staan de eerste prikjes gepland, zie er nu al tegenop. De tips waren een flesje meenemen en zetpillen in huis halen toch?