Lotte Kramer

Aangemaakte reacties

• Auteur
  • Lotte Kramer
    Bijdrager
    In reactie op: Zwanger maar mijn vriend wilt het niet?! #10028325 Quote

Hoi Elsie en gebruiker23,

Ik zag dat jullie berichtje nog niet lang geleden is geplaatst. Dus ik hoop dat jullie nog te bereiken zijn.

Ik zit op dit moment hetzelfde probleem. Ben er enkele maanden geleden achter gekomen dat ik PCOS heb en dus verminderd vruchtbaar ben. Nu toch onverwachts zonder hormonen etc zwanger geraakt. Maar, mijn vriend is pas net 21 en wil het niet. Ik ben zelf 24, begin maandag met mijn nieuwe baan en zie het echt niet zitten om het alleen te doen. Want mijn vriend zegt wel dat hij bij me blijft, maar hoe kan dat ooit gaan werken? Ik hou immers het kind dat hij niet wil. Wij zijn 2.5 jaar samen, wonen beide nog thuis. 

Ik weet niet wat ik moet doen..

alles voelt zo tegenstrijdig. Houden is alleen opvoeden, misschien mijn baan verliezen en elk dubbeltje om moeten draaien. Ook mijn relatie zal waarschijnlijk stuk lopen.

hebben jullie tips? xxx

Lotte Kramer
    Bijdrager
    In reactie op: Uitgerekend in mei 2018 #10027815 Quote

@lisaprins dankjewel, je hebt helemaal gelijk!!

Lotte Kramer
    Bijdrager
    In reactie op: Uitgerekend in mei 2018 #10027741 Quote

Hoi allemaal,

Wat ontzettend fijn dat er zulke forums bestaan. Ik heb jullie nodig namelijk, ben ik bang… 

Ik ben net 24 jaar. Jaar geleden gestopt met de pil, maar ik werd maar niet ongesteld. 2 maanden geleden naar Gynecoloog toen echo + Primolut kuur via Gynecoloog en toen is er PCOS vastgesteld. 14 cystes in elke eierstok.. Even schrikken want ik heb een enorme kinderwens, maar omdat mijn vriend pas net 21 is geworden, waren wij hier nog totaal niet mee bezig. Wel besloot ik toen dat ik niet langer aan de pil wilde, vind dit rotzooi en was bang dat ik dan nooit mijn cyclus op gang zou krijgen. Dus sinds 2 weken heb ik een NuvaRing. Echter voelde ik 14 augustus een enorme stekende buikpijn, dus toen dacht ik: een eisprong. In mijn lijste op mijn telefoon hield ik alles bij. Dan zou ik rond 28 augustus ongesteld moeten worden. Vreemd, want die ring moet er pas volgende week uit.

Vanochtend nog steeds niks (wel krampen). Dus toch maar een test gedaan. En jawel: 2 streepjes…..

Naast bang, verbaasd, blij, opgelucht en nog meer bang ben ik bovenal enorm gestrest. Mijn vriend is 21, we wonen thuis, weinig spaargeld en dus totaal niet handig. Maar daartegenover staat dat dit kindje zo bijzonder voelt, het is namelijk helemaal op natuurlijke wijze, zonder Clomid of andere hormonen. En ik heb een kinderwens, mijn vriend alleen op dit moment nog niet….

Hoe ga ik dit aanpakken? Zijn er mensen met tips? Ik start over een week bij mijn nieuwe baan, hoe zit dat? Dat zal ook een baan zijn waarbij ik moet sjouwen, niet handig dus.

Oh meiden ik hoor graag van jullie. Een luisterend oor is al fijn want ik weet even niet meer hoe ik het hebben moet.

X Lot