Olifantje

Aangemaakte reacties

• Auteur
  • Olifantje
    Bijdrager
    In reactie op: Ervaring met vitex agnus castus #10310913 Quote

Mn cyclus werd er wat langer door, maar achteraf bleek het voor mn hormoon huishouding niet veel goeds te doen. Zou er niet zomaar aan beginnen🤗

Olifantje
    Bijdrager
    In reactie op: Zwanger? #10310716 Quote

Innesteling kan njet de volgende dag al, zal eerder nog wat bloed zijn van de seks🤗. zelf had ik echt roze afscheiding op dag 6 en dit bleek de innesteling te zijn, hoeft dus niet pas op dag 12/14!

Olifantje
    Bijdrager
    In reactie op: Wie nog meer korte luteale fase? #10310136 Quote

Hey meiden,

Sorry even chaos en vergat te reageren. Ik was zelf 3 jaar van de pil af en was de tussentijdse bloedingen en korte fase helemaal beu. Liep bij de mesoloog omdat ik me snel moe voelde (bleek dat ik niet tegen tarwe/melk en soja kon) al mijn energie ging daar naar toe gedurende de dag!dan denk je gezond te doen… 

Op het moment dat we voor een kindje wilde gaan dacht ik waarom niet mijn hormonen checken? Wat ze kom meten was dat mijn oestrogeen te hoog was  (verklaarde de kortere fase) en ze heeft me toen kruiden gegeven,  Het is een ayervedish kruid dat bekend staat om de hormonen in balans te brengen n klaar voor een zwangerschap. Begin ban de cyclus genomen n ik voelde me zo rustig die periode, minder stress gevoel (wat naar mijn idee ook door de hormonen kwam) en heen tussentijdse bloedingen maar ik was al in verwachting dus of het daar tegen hielp weet ik niet🙈

Is het bijgeloof? Het enige was ik kan zeggen os dat ik me die maand echt in balans voelde, rustig, sliep lekker en relaxt. Heel toevallig dat het die maand ook gelukt is (al was het pas ronde 3) ikzelf denk dat het zo veel gedaan heeft! Een mesoloog meet je lichaam dus zie het als een algemene check!

Olifantje
    Bijdrager
    In reactie op: Wie nog meer korte luteale fase? #10305166 Quote

Vind het jammer dat mijn vorige bericht (in jullie topic) genereert werd. Had zelf ook een korte luteale fase, 8-9 dagen soms een uitschieter van 6 dagen. 

Na een bezoekje aan de mesoloog werd mij een hoop duidelijk en ben ik anders gaan eten en kruiden gebruikt, diezelfde maand zwanger🤗 voeding/rust doet een hoop! Zelf had ik de innesteling op dag 6, flinke steken en roze bloedverlies.

Zou een schema bij houden en dit zeker een half jaartje even doen

Olifantje
    Bijdrager
    In reactie op: 11 weken zwanger toch negatieve test….. #10305164 Quote

Niet stom bedoeld maar je kan jezelf flink voor de gek houden waardoor zelfs menstruatie kan uitblijven

Bij 11 weken heb je echt wel een positieve test, daar is bijna geen twijfel over mogelijk🤗 

Olifantje
    Bijdrager
    In reactie op: Kraamzorg maatregelen #10304134 Quote

Mijn zus is 2 jaar geleden bevallen, ze kreeg hulp met eten schoonmaak enzv!!

Daarom schrok ik ook dat dit nu niet was, aan de andere kant het gaat om jou en je kindje, dat schhonmkaken of ophalen is nu niet het belangrijkste in deze drukke tijd🤗

Olifantje
    Bijdrager
    In reactie op: Harde buiken vroeg in zwangerschap #10299907 Quote

Met 21 weken krijg ik het nu ook, sta de hele dag voor mn werk dus weet dat het daarmee te maken heeft. Probeer af te wisselen of ander werk te doen tijdelijk 🤗

Olifantje
    Bijdrager
    In reactie op: Innestelingsdip 9 DPO? #10299905 Quote

Word je niet gek van dat meten??🙈

Ik had zelf op dag 6 een kleine roze bloeding maar lichamelijk merkte ik totaal niks!!Ik denk dat het afwachten is 🤗