Liefdebenjij

Aangemaakte reacties

• Auteur
  • Liefdebenjij
    Bijdrager
    In reactie op: Uitgerekend Maart 2020 #10220918 Quote

@ zeeuws meisje   ach wat vreselijk!! Maar idd beter nu dan over een paar weken.. Heel veel sterkte! 

Liefdebenjij
    Bijdrager
    In reactie op: Uitgerekend Maart 2020 #10220661 Quote

Gefeliciteeerd aan alle dames die erbij zijn gekomen! Ik vind het geheim houden juist erg leuk. 16 juli hebben we de eerste echo, als die goed is gaan we direct naar me ouders om het te vertellen. Zoooo spannend! 

Liefdebenjij
    Bijdrager
    In reactie op: Uitgerekend Maart 2020 #10219721 Quote
    @Gebruiker10145313 ja je kunt nu gelijk een verloskundige praktijk bellen! Spannend he! Ik vond het zo raar om te bellen, ik heb 16 juli de eerste echo ik ben dan 6+6. We hebben daarna vakantie dus ze wilde me voor onze vakantie zien. Zoooooo benieuwd

Liefdebenjij
    Bijdrager
    In reactie op: Uitgerekend Maart 2020 #10219022 Quote

Dat moet je zeker niet doen! Vertrouwen hebben in jezelf! Ik ga me niet druk maken, ik heb een knaltest dus hcg loopt mooi op. De rest moet 16 juli maar blijken…

Ik ben 27 🙂 

Liefdebenjij
    Bijdrager
    In reactie op: Uitgerekend Maart 2020 #10218970 Quote

Hallo dames!

Ik ben 4 maart uitgerekend. 1e kindje mega spannend! Ik heb af en toe een wat zeurend gevoel in me buik verder helemaal niets. 16 juli de eerste echo. Ik ben zo benieuwd! 

Liefdebenjij
    Bijdrager
    In reactie op: Nod juni #10215615 Quote

Omg, net getest en ik ben gewoon zwanger! 3e ronde raak! Moet het nog even laten bezinken

Liefdebenjij
    Bijdrager
    In reactie op: 1e ronde, 1e kindje. Wie nog meer? #10209131 Quote

@jojoo

Nee mijn cyclus is heeel onregelmatig. Me eerste ongesteldheid liet 60 dagen op zich wachten. Ik zit nu voor de 2e ronde aan de teunisbloemolie die ik slik tot aan de eisprong. Ik gebruik ovulatietesten om mijn ei te vinden. Vorige maand was me cyclus 29, dus heb zeer goede ervaring met teunisbloem. Hopelijk deze ronde ook zo maar dan wel raak! 

Liefdebenjij
    Bijdrager
    In reactie op: 1e ronde, 1e kindje. Wie nog meer? #10209007 Quote

Wij gaan ook voor een eerste kindje! Zit nu in ronde 3, mijn nod is 19 juni.