mttm

Aangemaakte reacties

• Auteur
  • mttm
    Bijdrager
    In reactie op: "De dames die al wat langer wachten….." #10325566 Quote

Mandareintje, wow wat een ochtend. Eigenlijk een vreselijke ochtend en toch een ochtend die hoop geeft. Soms is het leven zo raar. 

Gelukkig zijn hier mijn darmen weer iets rustiger geworden. Wel nog een opgeblazen gevoel, maar verder valt het mee. Hopelijk gaat het nu echt weg. 

Milaaa, van jouw capsules heb ik nog nooit gehoord. Waar zijn ze voor? Al positieve ervaringen? 

mttm
    Bijdrager
    In reactie op: "De dames die al wat langer wachten….." #10325312 Quote

Mandareintje, fijn om te lezen dat je positieve ervaringen heb.

Dames, bedankt voor jullie tips. Ik let inderdaad enorm op mijn eten. Mandareintje, ik denk dat jij helemaal gelijkt hebt. Het heeft helemaal niets met mijn cyclus te maken denk ik. Ik twijfel op dit moment zelfs om echt een dagje geheel vloeibaar te eten. Kijken of dat voor een beetje rust zorgt. 

mttm
    Bijdrager
    In reactie op: "De dames die al wat langer wachten….." #10325158 Quote

Ik ben echt benieuwd wat er met mijn darmen aan de hand is. Vandaag voel ik me weer helemaal niet lekker. Veel last van boeren. Regelmatig naar het toilet en soms buikpijn. Ik kan me nog steeds niet voorstellen dat het iets met een zwangerschap te maken heeft. Ik zit namelijk pas op dag 21 van mijn cyclus. Ik heb wel een beetje op internet gezocht naar mogelijke symptomen, maar daar word ik niet veel wijzer van. Laat deze week maar snel voorbij zijn. 

mttm
    Bijdrager
    In reactie op: "De dames die al wat langer wachten….." #10325156 Quote

Knuffeltje, het is voor iedereen anders. Het is inderdaad niet bewezen wat het precies doet. Op het potje staat meestal dat het voor ongemakken bij de menstruatie is. Ik heb het idee dat de capsules bij mij wel werken, maar bij mij werkt tarwekiemolie bijvoorbeeld helemaal niet. Ik denk dus dat je naar je eigen situatie moet kijken en naar je gevoel moet luisteren. Succes! 

mttm
    Bijdrager
    In reactie op: "De dames die al wat langer wachten….." #10324862 Quote

Mandareintje, ik blijf voor je duimen.

Lotjejansen, ik denk niet dat het iets met een zwangerschap te maken heeft. Ik vroeg me alleen af of sommige mensen het herkennen van een ovulatie. Ik twijfel nu ook of ik mijn ovulatie wel al heb gehad. 
    Ik heb nog steeds last van mijn darmen, maar ik denk toch een virusje of zo. Ene moment alles verstopt, andere moment zorgen dat ik op het toilet kom. Alleen het opgeblazen gevoel blijft. Ik blijf maar sporten om in beweging te blijven en dan blijven mijn darmen ook in beweging.

Hoe gaat het met jou? 

mttm
    Bijdrager
    In reactie op: "De dames die al wat langer wachten….." #10324701 Quote

Geen idee hoe het kan, maar mijn berichten worden niet geplaatst.

mttm
    Bijdrager
    In reactie op: "De dames die al wat langer wachten….." #10324338 Quote

Het gaat hier weer snel met de berichten. Helaas kan ik niet overal op reageren.

Mandareintje, hou het positieve gevoel vast. Ik heb ook heel vaak gelezen dat steekjes goed zijn. Ik duim voor je. 

Bij sommige dames lees ik dat de behandeling nog niet kan beginnen. Balen zeg. Hopelijk wordt weer alles snel opgestart. 

Het verhaal van de koude baarmoeder had ik al eens gehoord. Ik wist alleen niet dat er ook fysiotherapie voor bestond. Soms twijfel ik of ik ook zoiets heb. Ik heb zo snel koude voeten. 

Bedankt voor jullie reacties op mijn vraag. Ik heb ook een beetje op internet gezocht en er zijn inderdaad mensen, net zoals Bo-Belle, die vanaf hun ovulatie tot vlak voor de menstruatie echt op slot zitten. Ik weet niet wat het bij mij is. Ik heb wel weer zo een maand dat ik het moeilijk los kan laten. Dat worden nog twee lange weken. 

Succes allemaal!!

mttm
    Bijdrager
    In reactie op: "De dames die al wat langer wachten….." #10323781 Quote

Dames, ik ben een tijdje niet meer hier geweest. Ik heb de laatste pagina’s een beetje bijgelezen. Ik vind het fijn voor sommige dames dat de behandelingen weer worden gestart. Van de andere kant balen dat andere dames nog langer moeten wachten. Blijft een rotsituatie. 

Knuffeltje, ik snap dat je er even helemaal klaar mee bent. Ik kan nu allemaal goed bedoelde dingen zeggen, maar ik weet ook dat je daar op dit moment niet op zit te wachten. Te herkenbaar. Heel veel sterkte!

Ik heb wel nog een vraagje voor jullie. Het heeft niet eens echt met zwanger worden te maken. Ik heb sinds een paar dagen een heel opgeblazen gevoel. Eerst een gevoel van verstopping en nu vooral heel veel lucht. Wat ik heel toevallig vond is dat het samenviel met mijn eisprong (tenminste dat denk ik). Herkent iemand dit, dus een soort van opgeblazen/verstopt gevoel vanaf de ovulatie?