Prilgeluksept

Aangemaakte reacties

• Auteur
  • Prilgeluksept
    Bijdrager
    In reactie op: Uitgerekend September 2019 #10191368 Quote

Mochten er dames zijn die graag aan de bubbels zitten of iets te proosten hebben. De AH heeft een heerlijke 0.0 Prosecco: Viverty. 

Ik vind zelf 0.0 bier prima maar 0.0 wijn meestal te zoet maar deze is echt heel erg lekker. Kun je toch nog aan de bubbels. 

Prilgeluksept
    Bijdrager
    In reactie op: Uitgerekend September 2019 #10190977 Quote

Hoi meiden. Afgelopen woensdag hebben we weer naar het hartje mogen luisteren bij de verloskundige. Zo fijn!

Volgende week woensdag (24 april) hebben we eerst in de ochtend een rondleiding op het kinderdagverblijf en daarna de 20 weken echo. Dan weten we ook wat het wordt. Een meisjesnaam zijn we al over uit, een jongensnaam nog niet. Gelukkig hebben we nog even.

Nog een weekje werken en dan lekker meivakantie. Ik geef fulltime les aan een groep 7. Fijn dat mijn leerlingen wat groter zijn. Ik hoef geen veters te strikken of op lage krukjes te zitten o.i.d. respect voor de zwangere kleuterjuffen. Ook heel lief dat de groep wat rustiger doet. Ze willen niet teveel herrie maken want dat hoort de baby! 

Kinderwagen hebben we inmiddels uitgezocht. Het wordt de Mutsy Neo. Stoere wagen waarmee je lekker de bossen in kunt voor een wandeling. Kostte me moeite om ‘m niet meteen mee te nemen uit de winkel haha.

Liefs.x

Prilgeluksept
    Bijdrager
    In reactie op: Uitgerekend September 2019 #10184936 Quote

Wij hebben meubels voor de babykamer via Marktplaats gekocht voor nog geen €200,-. Commode, ledikant en prima kledingkast. Binnenkort ga ik het even opsturen en opnieuw verven. Verder krijgen we best wat spulletjes en vinden we het leuk om zelf te knutselen. 

Een babyshower wil ik ook niet. Althans niet een dag waar het om de baby draait met cadeaus, zonder dat de baby gezond er wel ter wereld is gekomen. In plaats daarvan organiseren we een lunch met al onze vrienden en familie om te genieten van het feit dat we nog geen oppas hoeven te regelen haha. 

Prilgeluksept
    Bijdrager
    In reactie op: Uitgerekend September 2019 #10180325 Quote

Ik kom ook graag in het lijstje.

Ik ben 18 september uitgerekend. Precies tussen de verjaardagen van mn zus en mn oma in. 5% schijnt te bevallen op de uitgerekende datum, dus we zien het wel.

Wij doen geen Nipt. We wilde wel graag een pretecho doen maar ze zaten al helemaal vol. Ook in week 15 en 17. Gelukkig hebben we de 20 weken echo in mogen plannen in week 19. 

24 april weten we dus of alles goed is en wat het wordt. Ik had het liever een verassing gehouden maar mijn vriend wilt het wel graag weten. 

Prilgeluksept
    Bijdrager
    In reactie op: Uitgerekend September 2019 #10177432 Quote

Heey allen,

Ik heb alweer een tijdje niets meer laten horen maar wel meegelezen. Drie weken geleden een goede termijn echo gehad en deze week het hartje gehoord. Was direct te vinden en heb er een geluidsopname van gemaakt zodat ik zo nu en dan even kan luisteren. Ik ben nu al verliefd haha!

Gister heb ik het aan mijn directie en klas verteld (met een Galgje). Iedereen enthousiast, heel lieve reacties allemaal.

We gaan nu allemaal de fase in van wel of geen geslachtsbepaling, ik twijfel nog of ik het wil weten. 

Ik heb wel besloten geen Nipt te doen. Meer mensen die dit niet doen? 

Liefs x

Prilgeluksept
    Bijdrager
    In reactie op: Uitgerekend September 2019 #10169458 Quote

Whoop whoop! Vanmorgen goede termijn echo gehad. Hartje gezien en kindje volop in beweging. Alles zag er mooi uit zei de echoscopist. 

Roon x jij mag vanavond toch? 

Ik wil mezelf toevoegen aan de lijst maar t lukt me niet. Ik ben 18 september uitgerekend. Mocht iemand het toe willen/kunnen voegen dan zou dat leuk zijn :). 

Liefs.

Prilgeluksept
    Bijdrager
    In reactie op: Vertellen in de klas #10169144 Quote

Hoi! Hier een juf van groep 7 in verwachting van eerste kindje. 

Leuk idee, ik was zelf ook al aan het bedenken hoe ik het ze wil vertellen (nu 10+1, morgen de eerste echo). Ik dacht ook aan een woordzoeker, nadeel daarvan vind ik dat sommige snel klaar zijn en andere nog lang niet. Maar goed, ergens is het ook leuk al 1 kind het antwoord door de klas roept haha! Maar ik denk er dus nog even over na.

Die cakejes zijn zeker een leuk idee, die ga ik van je pikken denk ik!

Gelukkig heb ik de echo op de eerste dag van onze vakantie, waardoor ik het ze pas een week later hoef te vertellen. Wordt leuk!

Prilgeluksept
    Bijdrager
    In reactie op: Uitgerekend September 2019 #10165871 Quote

Roon x wellicht inderdaad een onderwijs ding. Ook ik sta 5 dagen per week voor de klas. Ik moet zeggen dat de dinsdagen mij het zwaarst vallen nu. Daarna is het weer te overzien haha. 

Volgende week oudergesprekken, twee avonden tot laat op school. Maar daarna heerlijk een weekje vakantie, die voor mij als het goed is heerlijk begint. Ook ik heb namelijk 18-2 de termijn echo. Dan ben ik 10+3. De eerste echo dus heel spannend. Ik mag gelukkig al om 09.15 uur. 

Afgelopen week voor t eerst bij de verloskundige geweest voor de intake. Helaas gingen we niet naar t hartje luisteren maar het gesprek was fijn.