EVSS

Aangemaakte reacties

• Auteur
  • EVSS
    Bijdrager
    In reactie op: Om de dag of elke dag vrijen #10279974 Quote

Ik heb het alleen gedaan op de dag van positieve ovulatietest van cb met smiley. Je moet gewoon een beetje geluk hebben

EVSS
    Bijdrager
    In reactie op: NOD december 2019 #10276592 Quote

Dankjewel, ja heb nu met clearblue ovulatietesten gewerkt en toen ik een smiley had hebben we seks gehad en dat was voldoende blijkbaar. Had het niet verwacht. Besef het ook nog niet helemaal. 

EVSS
    Bijdrager
    In reactie op: NOD december 2019 #10276576 Quote

Hoi iedereen! Na een mooie cyclus van 28/29 dagen naar 32dagen en nu op dag 32 pas positieve ovulatie test (smiley cb) Afgelopen donderdag zwangerschapstest gedaa  en toen zag ik een licht streepje vanochtend weer getest met clearblue en ik ben zwanger! Hopelijk hebben nog meer mensen dit geluk zo net voor het einde van het jaar! 

https://www.mupload.nl/img/nz3x6617phq0y.jpeg

EVSS
    Bijdrager
    In reactie op: NOD december 2019 #10272349 Quote

Hoihoi, ben heel afwezig op het forum maar wilde jullie wel graag laten weten hoe het gaat omdat ik in de lijst sta met nu ongeveer mn nod. Heb heel lang gesukkeld met ovulatietesten ( cylussen waren 29-28-32 ) nu eindelijk op dag 32 een positieve ovulatietest dus weer een langere cyclus mn nod is nu ongeveer 21 dec. 

gefeliciteerd voor degene met een positieve test! En succes voor degene die nog moeten wachten! X

EVSS
    Bijdrager
    In reactie op: NOD december 2019 #10264382 Quote

ook ik ga weer naar de volgende ronde.  
    succes weer allemaal!

NOD 1 december – XkArEn – 28jaar – 1e kindje – ronde 3 – cyclus ergens tussen 24-29 dagen

NOD 1 dec? – carolinerkj -39 jaar- 3e kindje -ronde 8- cyclus 25/28 dagen

NOD 2 december –loverituals – 23Jaar – 1e kindje – ronde 5 – cycles 26/27 dagen.

NOD 3 december – MichM – 27 jaar – 2e kindje – ronde 2 – cyclus waarschijnlijk 27 dagen. 

NOD 5 december – Willow Tree – 36 jaar – 2e kindje – ronde 1 – cyclus nog onbekend (was voorheen 28 dagen, met een late eisprong en korte luteale fase) 

NOD 7 december – KSAS – 32 jaar – 2de kindje- ronde 8 – cyclus 28 dagen

Kim – 42 jaar – 2e kindje – ronde 6 – cyclus 26/30 dagen – NOD 7 dec

Jillzz – 32 jaar – 2e kindje – ronde 6 – cyclus 27 dagen – NOD 8 decembe

NOD 5/9 December – EVSS – 24 jaar – 1e kindje – ronde 3 – cyclus 28 / 32 dagen 

EVSS
    Bijdrager
    In reactie op: NOD November 2019 #10264379 Quote

Na 3 dagen overtijd toch ongesteld geworden. Ga deze ronde weer met ovulatietesten werken zodat ik toch weet wanneer mn eisprong is. Hopelijk wordt mn cyclus niet steeds langer. Ga verder wel proberen om er minder mee bezig te zijn, hopelijk helpt dat. Succes nog iedereen en gefeliciteerd voor degene met een positieve test! XXX

EVSS
    Bijdrager
    In reactie op: NOD November 2019 #10261492 Quote

Hee meiden, heb al een tijdje niks meer erop gezet omdat ik er minder mee bezig wilde zijn. 
    Maar heb wel al vanalles gevoeld.

al vanaf vorige week last van buikkrampen en afentoe is misselijk (verder nergens last van), vrijdag toch maar getest helaas negatief. Vandaag of morgen mn NOD. Nog geen menstruatie te bekennen, wel heel veel last van mn buik alsof het wel moet komen. Als het vandaag niet doorbreekt ga ik morgen weer testen. 

EVSS
    Bijdrager
    In reactie op: Groepsapp 25 jarigen #10255896 Quote

Ik ben 24, lijkt me leuk! Ga een mailtje sturen 😌