AnnetteJA

Aangemaakte reacties

• Auteur
  • AnnetteJA
    Bijdrager
    In reactie op: Baby niet meer ingedaald. #10247214 Quote

Geen paniek, dit kan echt geen kwaad. Mijn dochtertje was tot en met de bevalling ook niet ingedaald en dat is pas tijdens de bevalling gebeurd (en alsnog een hele snelle en voorspoedige bevalling). Nu 38 weken van no 2 en die is ook niet ingedaald. Enige is dat als je bevalling begint met vliezen die breken dan moet je meteen de verloskundige bellen.

Komt dus allemaal goed 😄

AnnetteJA
    Bijdrager
    In reactie op: Vakantie wel of niet meegaan? #10246517 Quote

Gewoon boeken, ook met 28 weken zwangerschap kun je nog goed op vakantie. Zelf ook rond die periode op vakantie geweest en je voelt je dan echt nog wel prima.

AnnetteJA
    Bijdrager
    In reactie op: Mijn baby wil alleen maar opgetild worden #10245673 Quote

Ja die roze wolk…zo’n fabeltje! Het kan gewoon heel pittig zijn die eerste maanden. Wat ik nog wilde meegeven is dat Je ook om advies en hulp kan vragen bij de GGD/ consultatiebureau!

heel veel sterkte komende periode! 

AnnetteJA
    Bijdrager
    In reactie op: Misschien zwanger en mogelijk vrijgezellenfeest #10242039 Quote

Ik zou me niet zo druk erom maken. Gewoon genieten bij je feestje. Bij mijn vorige zwangerschap teste ik positief op 1 januari….en met oud&nieuw gewoon gezellig meegedronken hoor! Bij deze zwangerschap ook gewoon gedronken tot aan de test. Een bloedband is er nog niet tot een week of 8 dus het is niet zo dat de baby alcohol binnen krijgt of dat het schadelijk is. Al moet je je niet klemzuipen natuurlijk. Wissel het gewoon af met 0% bier evt ook 

AnnetteJA
    Bijdrager
    In reactie op: 3G ovenreiniger gebruikt… stom! #10230220 Quote

Zolang je het niet hebt gedronken zou ik me echt geen zorgen maken hoor😉 Ze slaan een beetje door in de ‘risico’s’ tijdens de zwangerschap. Je mag idd helemaal niks meer doen en/of eten als je al die voorschriften moet geloven. 

AnnetteJA
    Bijdrager
    In reactie op: Boxpakjes en naar buiten. #10225349 Quote

Die boxpakjes zijn ideaal, mijn favo kledingstuk voor hele kleintjes. En uiteraard kun je daarmee ook gewoon op pad hoor! 

AnnetteJA
    Bijdrager
    In reactie op: Luiers en geen restafvalcontainer #10219131 Quote

Luiers wil je ook echt niet in je restafvalcontainer. Gaat enorm stinken.

Wij doen de luiers gewoon in losse pedaalemmerzak en die gooien we savonds in de ondergrondse container in de wijk. 

AnnetteJA
    Bijdrager
    In reactie op: Tips vroege geslachtsecho Gelderland #10206180 Quote

14 weken is nog wel erg vroeg hoor en ze kunnen het dan ook nog mis hebben (2x meegemaakt in mijn directe omgeving). Mijn tip zou zijn om te wachten tot ong 16 weken.