Susannaaaa

Aangemaakte reacties

• Auteur
  • Susannaaaa
    Bijdrager
    In reactie op: Zelf suiker prikken #10240069 Quote

Als verpleegkundige wordt tijdens de opleiding geleerd dat tussen de 4 en de 8mmol/L normale waardes zijn.

4punts dagcurve 3 weken lang vind ik erg veel en lang hoor. Dat gaat goed pijn doen aan je vingers en lijkt mij niet echt van meerwaarde tenzij je echt zeer wisselende suikers hebt en zeer afwijkende waardes van onder de 4 of boven de 15.

Tussen de 4 en 8 mmol is richtlijn voor diabetes type 2. Kun je echt niet vergelijken met zwangerschaps diabetes. 

Susannaaaa
    Bijdrager
    In reactie op: Zelf suiker prikken #10240028 Quote

Ik denk dat als je suikers goed zijn, je niet zolang 4x hoeft te prikken hoor. Maar is je niet uitgelegd hoelang je na het eten moest prikken en wat de waardes moeten zijn? Ik moest een uur na de maaltijd prikken en moest toen onder 7,8 zitten en nuchter onder de 5,3 

Susannaaaa
    Bijdrager
    In reactie op: 2 keer miskraam in 6,5 week tijd #10240007 Quote

Heel veel sterkte 🍀 Hoop dat je snel een goede zwangerschap met een gezond kindje mag hebben!

Susannaaaa
    Bijdrager
    In reactie op: Baby ziet extreem wit na vaccinatie #10239501 Quote

Ze kunnen eventjes niet lekker zijn van de prikjes. Is ze verder wel zoals ze normaal is? Zo ja, dan zou ik mij niet teveel zorgen maken.

Susannaaaa
    Bijdrager
    In reactie op: Hcg opbouw bij zwangerschap na miskraam #10238739 Quote

Ik weet dat eerst alle hcg uit je lichaam moet zijn verdwenen voordat je cyclus zich weer oppakt. Ik had 6 weken na mn miskraam weer een positieve test dus het kan vrij snel. 

Susannaaaa
    Bijdrager
    In reactie op: Baby op eigen kamer laten slapen? #10238725 Quote

Je moet doen wat voor jezelf goed voelt. Mijn dochter sliep met 7 weken ook op dr eigen kamer omdat wij beide minder goed sliepen als ze naast mij lag. Dus je kan het proberen! Als het (nog) niet bevalt dan kan hij altijd weer terug naar jullie kamer. Eigenlijk kan je niks fouts of goeds doen hoor. Gewoon doen wat voor jullie werkt 👍🏻

Susannaaaa
    Bijdrager
    In reactie op: Uitgerekend april 2020 #10237645 Quote

@Joy Joy zeker kunnen ze dat dan zien. Op google kun je wel afbeeldingen vinden van hoe dat er dan uitziet

Susannaaaa
    Bijdrager
    In reactie op: Uitgerekend april 2020 #10237639 Quote

@Noosa Ik heb ook weinig klachten hoor.. maar als je mooie testen hebt dan zou ik het proberen los te laten en vertrouwen te hebben (ik vind het ook lastig hoor, ook vanwege miskraam die ik heb gehad) maar hcg prikken zegt ook niet altijd alles. Bij een vriendin die in belgie woont had een prima hcg gehalte en kreeg alsnog een miskraam. Maar je kan het altijd vragen aan de huisarts.