Susannaaaa

Aangemaakte reacties

• Auteur
  • Susannaaaa
    Bijdrager
    In reactie op: Uitgerekend in november #10100274 Quote

Hallooo,

Tijd niks geschreven. Laatste keer dat ik iets schreef had ik over dat ik een iets te hoge bloeddruk had. Dit kwam vooral door spanning bij de verloskundige en als ik thuis ben is de bloeddruk goed dus dat scheelde. Dat is inmiddels al heel wat weken geleden. Al die tijd goede bloeddruk gehad maar ik voel me de laatste dagen niet top. Als ik ga liggen voel ik soms mn hart in mn borstkas slaan en ook na traplopen of iets teveel inspanning. Ben ermee naar de huisarts gegaan en daar hebben ze HB gecontroleerd. Deze is van 8.0 naar 7.1 gezakt en dus acceptabel. Mn bloeddruk was bij de huisarts wederom te hoog en nu thuis ook. Baal er zo zo zo ernorm van! Urine is gecontroleerd op eiwitten maar die was helemaal schoon. Ben zo bang voor complicaties aangezien de verloskundigen en de huisarts het hier de hele tijd over hebben. Wordt er behoorlijk onzeker van en kom zo behoorlijk in een put.. gelukkig is het niet meer zo warm buiten dus dat scheelt.

Susannaaaa
    Bijdrager
    In reactie op: Baby voelen #10099918 Quote

Hoi!

Had ik in het begin ook. Kon kleintje al elke dag vanaf week 16/17 voelen. Soms idd dagen dat het heel rustig is. Volgens mijn VK zijn we dus verwend dat we het al zo vroeg voelen en dat het vaker voorkomt dat het even een periode minder is. Mocht je nou 30 weken zijn is het alweer anders. Dan zou ik wel aan de bel trekken.

Susannaaaa
    Bijdrager
    In reactie op: Ik wil stoppen met roken #10099781 Quote

Ik rookte ook nog toen ik erachter kwam toen ik zwanger was. Heb er toen nog 2 gerookt en heb daarna alle sigaretten, uitgedrukte peuken en aanstekers weggegooid en gewoon gestopt. Ik heb ook toen ik nog niet zwanger was meerdere pogingen gedaan om te stoppen maar dat lukte me ook niet. Daarna gewoon knop omgegooid en deed ik het gewoon niet meer. Snap heel goed dat niet iedereen dat lukt en sta er ook van te kijken dat het mezelf gelukt is maarja.. je moet wel wat. Blijven roken is slecht maar dat weet je zelf wel. Als jij wil stoppen met roken moet je streng zijn en dan stop je wel. Als je niet echt wil stoppen dan lukt het ook niet. 

Succes ermee 

Susannaaaa
    Bijdrager
    In reactie op: Zwanger worden eist zijn tol wat moet ik? #10099259 Quote

Als ik jou was zal ik alle apps verwijderen en alles weggooien waarmee je je cyclus bijhoudt. Het lijkt me dat je er teveel mee bezig bent. 
    Als er idd medisch gezien niks aan de hand is dan komt het vanzelf en als het een moeten wordt dat wordt seks sowieso geen pretje en raak je nog meer in de stress waardoor je weer minder kans hebt om zwanger te worden.
    Laat het hele gedoe los dat je zwanger moet worden en laat het gewoon gebeuren. Kzou wel doorgaan met de clomid en ik zou ook zeker sperma van je partner laten testen.

Susannaaaa
    Bijdrager
    In reactie op: Heel snel donker streepje op test #10099212 Quote

Ik had ook met mijn eerste zwangerschapstest dat het test streepje eerder naar voren kwam dan het controle streepje. Dacht eerst dat ik de test onderste boven had! Ik was toen 2 dagen overtijd.

Tot nu toe heb ik ook een normale zwangerschap dus ik denk dat het toeval is!

Susannaaaa
    Bijdrager
    In reactie op: 8 weken zwanger, wat moet ik aan?! #10099132 Quote

Jaaa de short van noppies is geweldig! Heb hem wat met langere pijpen vanwege schurende benen. Primark heeft nu van die maxi rokken die ik met dit warme weer veel aan heb. Die komen ong tot de enkels. Daarboven gewoon een t-shirt. Verder van de H&M een korte zwangerschaps broek. Maar die heb ik met bijna 24 weken ook wel nodig. Ik had in het begin van die pop trash broeken aan van de only en vero moda maar die zijn in dit weer wel echt te warm

Susannaaaa
    Bijdrager
    In reactie op: 28 weken, striae, kan wel janken #10096962 Quote

Hoort er allemaal bij. Ik zit op 22+4 en begin ze ook al te krijgen. Ik wist het van te voren omdat mn hele lichaam eronder heeft gezeten in de puberteit. Ik omarm en verwelkom ze maar, zo erger ik me er niet aan. Smeren doe ik wel maar puur omdat het fijn aanvoelt.

Ben allang blij dat mn lichaam zo goed voor mn ongeboren dochtertje zorgt dus voor mijn gevoel kan ik onmogelijk boos of verdrietig worden om de dingen die erbij horen, zoals striae en extra haargroei. Haartjes kunnen weggehaald worden, striae vervaagt vanzelf wel weer. 

Susannaaaa
    Bijdrager
    In reactie op: Dit is vást niet normaal? #10096873 Quote

Het zou kunnen, maar het zou ook niet kunnen. Bloedverlies komt vaker voor in het begin. Heb je er ook menstruatie achtige krampen bij? 
    Als het bloed verlies meer wordt zou ik gewoon even de verloskundige bellen.