Appelboompje

Aangemaakte reacties

• Auteur
  • Appelboompje
    Bijdrager
    In reactie op: Uitgerekend September 2019 #10245423 Quote

Oh dat van dat warrig is waar trouwens. Dat opschrijven en onthouden van voedingen is ook een crime. Heb getypt 42.2 maar Lovesept had natuurlijk al lang gezien dat dat 41.2 moest zijn 😉

Appelboompje
    Bijdrager
    In reactie op: Uitgerekend September 2019 #10245333 Quote

Spannend Lovesept! 

Ik ben uiteindelijk afgelopen woensdag 11 september bij 42.2 bevallen van een gezonde knappe dochter. Hadden een hele ontspannen afspraak voor controle en toen afgesproken ook pas bij 42w in te leiden en flop daar begon het ’s avonds 🙂

Was allemaal wel pittig maar echt je bent het toch weer snel vergeten als ze er is en alle cliches zijn waar 😛

Veel succes en geniet ervan! 

Appelboompje
    Bijdrager
    In reactie op: Uitgerekend September 2019 #10241861 Quote

@Lovesept, hallo 40.3 :p 

vraag me af wat mentaal doet… vandaag een afspraak voor volgende week meegekregen om ook te strippen eventueel. Om een inleiding te voorkomen. Lijkt me heel naar en word ik beetje gestresst van.

Aan de andere kant, luxeprobleem, ben ik mijn verlof nog steeds niet beu, geniet ik heel erg van mijn buik en van de leuke tijd samen, nog druk met vanalles. Heb nu geprobeerd alle plannen van de baan te schuiven en gewoon per minuut te bekijken wat ik ga doen en elke avond in te stellen op : de baby komt. 

Misschien denkt onze baby wel niet dat hij al mag komen 😛

Appelboompje
    Bijdrager
    In reactie op: Uitgerekend September 2019 #10238516 Quote

En vind het zwanger zijn sinds week 30 ofzo eigenlijk juist steeds leuker worden ( op een werkdipje na) . het zijn zo duidelijk kleine voeten nu, zit zo lekker te trappelen en vind het ook zon gezellig idee dat hij/zij overal mee naartoe gaat. 

Appelboompje
    Bijdrager
    In reactie op: Uitgerekend September 2019 #10238514 Quote

Ik heb geen haast geniet nog volop van de kleine in mijn buik. Zit ook niet tegen de bevalling op heb er juist wel zin ben ook heel nieuwschierig of we een meisje of jongen krijgen. Had vannacht wel een verschrikkelijke droom dat de kleine het niet had gered ik werd zo naar en verdrietig wakker echt k*’t! Gelukkig gelijk beweging in buik wat bevestigde dat het een droom was. Hebben jullie dit ook, ik blijft mijn huis een troep vinden ondanks dat het opgeruimd is maar heb ook geen energie om het nog schoner te maken.. Leuk een kraamverzorgster maar ik voel wel de druk dat het heel netjes moet zijn echt iritant.

Naar he zon droom.

ik ben ook 39.1. En weet niet of het me bij voorbaat al een mindere moeder maakt 😛 maar hij mag van mij rustig nog 2 weken blijven zitten. ( alleen heb je nooit garantie dat hij vanzelf komt, dat is dan wel weer spijtig ;))

Dagen gaan zo snel om. Heb onderhand keuzestress wat ik nu weer eens ga doen, straks komt hij ‘ineens’ en dan is dit deel op!

Heb ook wel het geluk dat ik me goed voel hoor en ook best goed slaap, met een dutje hier en daar overdag nog, maar man ik vind het zo relaxed verlof. Hoop maar dat ik de baby ook een beetje leuk vind straks :p 

Appelboompje
    Bijdrager
    In reactie op: Uitgerekend September 2019 #10235240 Quote

Morgen 38 weken maar had dat de eerste weken van mijn verlof ook heel erg :p to do lijst was lang en werd er beetje onrustig van. Maar na een week waren alle “belangrijke” dingen af en toen de vk zei dat ze in haar dienst toch vaak vooral de 40+ statussen checkte hebben we besloten het maar te parkeren :p. Komt 2 sept op zijn vroegst, daarvoor is ook oké maar dat gaan we niet meer elke avond zeggen 😉 dan is het gewoon een verassing 😉

Hebben nu wel volgend wknd 2 leuke dingen staan en denk dan nu wel hmmm ja als t nu zo blijft gaan dan hoop ik toch dat hij nog heel even blijft zitten. 

Enige wat ik wel spannend vind is dat hij er toch nog wel goed uit moet komen, je bent nu zo ver al en wat is het afschuwelijk als het nu nog mis gaat….

Voel me verder goed op wat gespook snachts na en vermaak me uitstekend, zo fijn om dingen in huis te ordenen waar ik nooit aan toe kwam. En baby beweegt zo gezellig. 

Houd dat maar voor me voor als ik het straks na 40wken geen geduld meer heb 😉 dat ik dit allemaal nog heb kunnen opruimen 

Appelboompje
    Bijdrager
    In reactie op: Uitgerekend September 2019 #10233084 Quote

Ja dat is wel vervelend. Mijn energie is 100x minder dan normaal maar heb wel geluk denk ik en toch nog een hoop over. Eerste week van mijn verlof heel veel gedaan, eerste dagen beetje te veel ook denk ik, maar ik word er al beter in ;). Geeft nu ook wel rust dat de ‘belangrijke’ dingen af zijn, ik werd echt helemaal gek van het feit dat de babykamer nog niet helemaal af was. 

Gisteren had ik mijn middagdutje overgeslagen en dan ben ik toch ineens heel sloom, beetje last van mijn rug. Maak elke dag een nieuw kort overzichtelijk lijstje. 

Appelboompje
    Bijdrager
    In reactie op: Uitgerekend September 2019 #10233079 Quote

Jullie weten ook niet wat het wordt dacht ik he, Lovesept?

Onze baby wordt geschat op 3300gram rond 40weken. Maar zijn allebei zelf ook maar klein, denk dat het genoeg baby is voor mij 😉

En vind het bewegen ook heel gezellig 🙂 Het is nu zo duidelijk een mensje in je buik. Soms gaat hij helemaal op en neer en steekt er zon voet uit aan de zijkant 😛