Melliem

Aangemaakte reacties

• Auteur
  • Melliem
    Bijdrager
    In reactie op: Positief of negatief? #10265798 Quote

Ik zie ook zeker een licht streepje hoor!

Melliem
    Bijdrager
    In reactie op: Wat betekend deze test? #10265427 Quote

Hij lijkt positief!

Melliem
    Bijdrager
    In reactie op: Licht streepje? #10261895 Quote

Via https://www.mupload.nl

Melliem
    Bijdrager
    In reactie op: Naam! Mening? #10229992 Quote

@noelle maar dat jij dat niet zou doen betekend niet dat andere mensen die behoefte niet hebben toch? Ik deel meer mijn zorgen dat ik daar een twijfel over voel hoe stom die twijfel ook is. Miss herkennen ánderen zich hierin en kunnen ze mij zeggen hoe ze die keuze toch definitief gemaakt hebben. 

Melliem
    Bijdrager
    In reactie op: Naam! Mening? #10229989 Quote

@lieke mila is ook een hele leuke naam!! Maar snap je twijfel dan ook indd. Maaaaaar het is een leuke naam! Ja ben zo verliefd op de naam Nika. 

@newmom jaaa is natuurlijk zowel meisjes als jongens naam dus kan je indd de link leggen het is een meisjesnaam. 

@shamira jaaaaaa super leuk he! Stom dsn die twijfel he

Melliem
    Bijdrager
    In reactie op: Naam! Mening? #10229950 Quote

@kkkk hahahah mooi is dat he dat je het dan niet meer kan zien als een mensennaam. Ik had laatst ook iemand die het zelfse heette als mijn hond en dat klopte zo niet in mijn hoofd. Maar wat je zegt het moet  goed voelen

Melliem
    Bijdrager
    In reactie op: Na 2 jaar eindelijk raak? #10229949 Quote

Die test en zijn hartstikke positief hoor! Ik feliciteer jullie gewoon!! Snap de onzekerheid hoor. Maar daar was de test in 2018 dus pas na een half uur “positief” en dus niet eens geldig. Dit zijn nu echt gewoon positieve testen. Jij bent zwanger! 

Melliem
    Bijdrager
    In reactie op: Naam! Mening? #10229942 Quote

Jaaaaaa het is lastig he! We blijven inderdaad gewoon terugkomen op de naam Nika. Het is zeker niet dat ik onzeker word van meningen die anders zijn hoor! Het is meer dat het indd ook een meisjesnaam kan zijn maar ik vind het een jongensnaam. Ben dan benieuwd vooral wat andere denken bij de naam. Zullen de hormonen wel zijn 😂 heb er namelijk nooit last van en weet altijd beel goed wat ik wil en wat vooral niet. Maar het gaat inderdaad wel om wat wij vinden en erbij voelen.