Rooslii

Aangemaakte reacties

• Auteur
  • Rooslii
    Bijdrager
    In reactie op: Doorgaan of stoppen met hapjes #10224994 Quote

Hee in zou gewoon doorgaan. Maar dan alleen met licht vertee

Je weet dat het ritme veranderd op het moment dat het gebeurd. Dat klinkt super vaag haha maar als je gewoon mee groeit met je kindje komt het vanzelf goed. Ik zou inderdaad proberen haar zelf voor een voeding te laten komen ipv haar te wekken

Rooslii
    Bijdrager
    In reactie op: Obsessief druk met zwanger willen worden #10217349 Quote

Ik weet niet hoe jong je precies bent, maar het is niet raar dat het langer duurt. Focus je op andere dingen zoals school of werk, ga lekker stappen met vriendinnen en geniet er van dat je je vrijheid nog even hebt. Ik ben zelf ook jong moeder, ben nu 21 en geloof me, het is een hoop gedoe om een baby te hebben. Je kan nooit meer “even snel weg” op het moment dat jij wilt. Je wilt niet weten hoe vaak ik dingen moet uitstellen omdat ik geen oppas kan vinden. Gewoon lekker vrijen met je vriend, geen ovulatietesteb meer kopen en dan komt dat kindje vanzelf wel. Succes! 

Rooslii
    Bijdrager
    In reactie op: Bang voor de bevalling. #10217343 Quote

Hey, ik was ook erg bang voor de bevalling. Mijn advies is vooral: houd er rekening mee dat alles kan gebeuren. Misschien wil je thuis bevallen, of juist niet. Houd er rekening mee dat het sws anders loopt dan dat jij nu denkt/wilt. Dat heeft mij vooral enorm geholpen tijdens de bevalling toen ik toch inneens naar het ziekenhuis moest omdat ik pijnmedicatie wou. En tijdens de weeen en bevalling dacht ik niet meer aan hoe eng ik het vond, ik was eigenlijk heel erg in mezelf gekeerd en kon helemaal nergens aan denken. En je hoort ook veel horror verhalen, wat mij enorm heeft geholpen is het boek “positief over bevallen” hier staan erg veel handige tips in en ook goeie echte verhalen. Heel veel succes je kan dit! 

Rooslii
    Bijdrager
    In reactie op: Zwanger en weinig steun partner #10216961 Quote

Volgenmij heb ik ook gereageerd op jou eerdere topic. Voor de bevalling deed mijn vriend dit ook. Kwam vaak stomdronken thuis, dan wilde hij seks en ik niet en werd hij boos vloeken tieren alles. Had echt enorm me twijfels bij de relatie. Maar is toch nog goed gekomen. Een baby krijgen is eng. Ook voor mannen, ik denk dat hij gewoon nog bij draait na de bevalling. 

Rooslii
    Bijdrager
    In reactie op: Wijder #10216476 Quote

Hee bij mij is het goedgekomen na ongv 5 maanden. Het is nogsteeds wel iets wijder dan voor de bevalling maar geen grot meer zoals net erna. Dus komt gwn goed. 

Rooslii
    Bijdrager
    In reactie op: Werken met hittegolf #10216177 Quote

Hee snap je wel heel goed, vorig jaar met de hittegolf was ik hoogzwanger. Maar ik ging toen ook gewoon werken. Heb tot 35 weken 6 dagen pw gewerkt van ochtend tot avond. Dus ik snap dat het vervelend is maar vind wel dat je je een beetje aansteld met 9 weken.. 

Rooslii
    Bijdrager
    In reactie op: Vanaf wanneer man niet meer drinken #10213392 Quote

Hee ik had precies hetzelfde, ook een vriend die dus elk weekend behoorlijk dronk. Maar wonder boven wonder, was hij toch de laatste week nuchter gebleven (ik ben bevallen met precies 42 wekem) hij is daarna ook de eerste paar weken bij mij gebleven en ging niet stappen. 

Denk dat veel mannen gewoon niet zo goed beseffen dat wat ze doen niet zo verstandig is, er komt zometeen een hoop verantwoordelijkheid aan en dat is best spannend, maar komt echt wel goed joh. Gewoon blijven zeggen van als jij dronken bent heb ik niks aan je bij me bevalling. En hopen dat dat indruk maakr