Arimira

Aangemaakte reacties

• Auteur
  • Arimira
    Bijdrager
    In reactie op: Tandjes en paracetamol #10276501 Quote

Dank voor jullie berichten dames!

Ja ik geef dus alleen voor slapen gaan, het helot hem echt want ik ging inderdaad een avond niet geven, hij heeft hele nacht lopen jammeren, was zo zielig. 

Ik houd het bij de avonden, hopen dat zijn tanden snel doorkomen❤

Arimira
    Bijdrager
    In reactie op: Baby van 11 maanden #10276383 Quote

Denk dat het de 11 maanden sprong is, schijnt net als de 8maanden sprong heftig te zijn. Mijn zoontje werd ook steeds wakker in paniek met 8 maanden. Kan ook verlatingsangst zijn, is een periode, maar bij mij hielp 1 a 2 keer laten huilen wel heel erg. Natuurlijk niet een uur, ik ging om de 10min naar hem toe gaf aai over zijn bol en ging weer weg. Zonder op te pakken.  Nu wordt hij ook wakker, zeurt hij even en dan slaapt hij weer. Is een fase dat ook wel weer voorbij gaat.

Succes❤

Arimira
    Bijdrager
    In reactie op: Voedingschema baby 5 a 6 maanden #10236404 Quote

Ja veel melk he! Ja ik kam niet anders hij heeft honger en ik moet eerlijk zeggen, ik ben bang om brood te geven, bang dat hij erin stikt ofzo. Geven jullie het met boter of gewoon droog? Ik wil met pap beginnen en inderdaad in de ochtend fruit erbij.

Arimira
    Bijdrager
    In reactie op: Kind bij opa & oma in de auto #10230165 Quote

Hey,

Mijn dochtertje heeft nog nooit in iemand anders auto meegereden,  ik wil dit absoluut niet, ik ben verantwoordelijk voor haar en ik wil niet dat haar iets overkomt. Natuurlijk kan het bij ons ook gebeuren! Ik ga zo ver dat als mijn schoonouders oppassen  zelfs niet met haar naar buiten gaan, bang dat ze even wegkijken en haar uit het oog verliezen. Jaa beetje extreem misschien, maar alles wat ik kan voorkomen doe ik. 

Arimira
    Bijdrager
    In reactie op: Kind bij opa & oma in de auto #10230164 Quote

Hey,

Mijn dochtertje heeft nog nooit in iemand anders auto meegereden,  ik wil dit absoluut niet, ik ben verantwoordelijk voor haar en ik wil niet dat haar iets overkomt. Natuurlijk kan het bij ons ook gebeuren! Ik ga zo ver dat als mijn schoonouders oppassen  zelfs niet met haar naar buiten gaan, bang dat ze even wegkijken en haar uit het oog verliezen. Jaa beetje extreem misschien, maar alles wat ik kan voorkomen doe ik. 

Arimira
    Bijdrager
    In reactie op: Baby 4 maanden slaap schema #10228654 Quote

Hoe ziet de vroege avond er voor je zoontje uit? Is het een optie om hem eerder naar bed te brengen? De natuurlijke ‘naar bed’ tijd van kindjes van zijn leeftijd ligt tussen 18.00 en 19.30. Als kindjes veel later naar bed gaan, kunnen ze juist niet slapen. Mijn zoontje (4,5 maand) is bijvoorbeeld rond 18.30-19.00 helemaal op van de dag. Het lukt dan echt niet om hem langer wakker te houden. Hij valt meestal voor 19.00 als een blok in slaap.

Hij geeft ook rond 19 uur aan dat hij moe is, als ik hem in bed leg, dan slaapt hij 30min en dan wordt hij krijsend wakker en begint het niet willen slapen bij hem

Arimira
    Bijdrager
    In reactie op: Baby 4 maanden slaap schema #10228651 Quote

Hallo! Onze Floor van 4,5 maand slaapt eigenlijk nooit zelf. Haar laten slapen kost elke dag, bij elk slaapje, veel energie van mama of papa. Nou heeft onze meid eczeem en met al.die here dagen is dat vreselijk. Se slaapt San moeilijk van de jeuk en pijn (zijn bij de huisarts in behandeling, heben zalf etc). Nu de hitte weg ia, Is de eczeem ook weer aan het verbeteren.

Eigenlijk Is Floor vanaf de start een draagdoek-baby. Lekker dicht bij mama en wiegen maar. Dan slaapt ze goed. In de goede dagen die we hadden, Onder hitte en eczeem, sliep ze wel eens zelf in, overdag en avond lukte dat.

Maar nu….Ik weet het niet meer. Kost zoveel tijd en energie. Voor een slaapje van 45 minuten ben ik een half uur bezig.

En ja, we hebben een bedritueel, ik geef borstvoeding, ze groeit goed… Ik hou ook de tijd in de gaten en na.ongeveer anderhalf uur Is ze toe aan een slaapje. Maar in bed leggen Is mopperen en ook krijsen. Ik kan haar echt niet laten liggen dan…toch? Hoe lang laten jullie je kind huilen en krijsen?

Pfff…Ik typ dit als vermoeide, verwarde mama die het niet meer weet. Elke nacht van ongeveer 19.00-07.00 maar voeding om 22.30-02.30-05.00…Zoiets ongeveer…en soms geen voeding maar troost zoeken omdat doorslapen niet lukt. Ohja…en een speen lukt niet.

Ik weet niet waar ik het zoeken moet. Iemand een idee?

Ik laat hem niet veel huilen, want hij raakt daar nog meer in paniek en slaapt hij helemaal niet. En ik heb gelezen dat op zo een leeftijd laten huilen niet goed is voor hun ontwikkeling en band met de ouders. Mijn zoontje heeft ook eczeem maar niet pijnlijk denk ik anders zou hij overdag ook niet slapen.  Het is denk ik een moeilijke periode 4 maanden pfffd jij ook heel veel succes laten we hopen dat het beter gaat worden

Arimira
    Bijdrager
    In reactie op: Baby 4 maanden slaap schema #10228267 Quote

Hoi, Is het plotseling dat hij ”s avonds wat slechter in slaap komt? Rond 4 maanden kunnen baby’s slaapregressie krijgen en ineens slechter gaan slapen. Duurt schijnbaar 2 tot 6 weken. Hier zitten we er middenin en ik wilde er net een topic voor openen. Wat fijn trouwens dat hij al wel slaapt van 11 tot 8! Volgens mij hoort een baby van 4 maanden zo’ n 12 uur te slapen ’s nachts, dus in dit geval van 8 tot 8 (met eventueel voeding tussendoor natuurlijk) Misschien proberen om hem al echt op bed te leggen rond 8 en dan nog even te voeden om 11? Succes!

Hey!

Voorheen omdat hij zo klein was sliep hij een uur voordat hij zijn laatste flesje kreeg (21:30)  bij mij omdat ik hem niet na een uur uit zijn bedje wilde halen. Maar nu drinkt hij 5x 230 cc en zijn laatste flesje komt dan op rond 20:00 uur. Maar als ik hem vanaf 20:00 uur in bed leg dan huilt hij gewoon en valt gewoon standaard om 23:00 pas in slaap. En heeft ie echt behoefte om gewiegt te worden.