Madeliev

Aangemaakte reacties

• Auteur
  • Madeliev
    Bijdrager
    In reactie op: Bonken met hoofd dreumes #10276255 Quote

Voor de rest gaat het wel erg goed trouwens en zie ik geen aparte dingen. Erg sociaal, ontwikkeld zich goed enzovoort. 

Madeliev
    Bijdrager
    In reactie op: Dreumes onrustig slapen #10275532 Quote

Bedankt voor jullie reacties, hij is inderdaad wel druk met woordjes leren.. 

Madeliev
    Bijdrager
    In reactie op: Niet goed gehecht? #10274519 Quote

Ik denk niet dat je je zorgen moet maken. Mijn zoontje is ondertussen een jaar oud en ook een allemansvriend. Hij zwaait me uit en als ik hem weer kom ophalen krijg ik een kleine glimlach en speelt hij zo verder. En dat terwijl ik hem dagen lang bij me heb gedragen de eerste maanden. Elk kind uit zich anders.

Madeliev
    Bijdrager
    In reactie op: Baby 8 maanden nog een fles na avondmaaltijd? #10273198 Quote

Onze zoon is nu 1 jaar en we eten om half 5 warm en om 18:00 krijgt hij de fles en gaat slapen! Het toetje krijgt hij als tussendoortje ipv na het eten. 

Madeliev
    Bijdrager
    In reactie op: Niet meer in ledikant willen slapen #10258086 Quote

Overdag is trouwens geen probleem dan slaapt hij gewoon. Wel alleen hazenslaapjes dit was ooit ook anders.. 

Madeliev
    Bijdrager
    In reactie op: Van staan naar zitten #10256941 Quote

Helaas duurde het hier twee weken maar toen deed hij het zonder te twijfelen zelf. 

Madeliev
    Bijdrager
    In reactie op: Vanaf wanneer sliep jullie baby door? #10256386 Quote

Hij sliep vaak in de avond van half 7 tot 12 en daarna een ruk tot 6. Dat deed hij trouwens tot hij 6 maand was ofzoiets haha! 

Madeliev
    Bijdrager
    In reactie op: Keizersnee vraag #10256235 Quote

Ik had na 6 weken nog veel pijn maar niet zoals recent na de keizersnede. Toen kon ik amper lopen en een hoesje was al genoeg om te brullen.

Met zes weken had ik met name nog veel last na een langere wandeling, huishoudelijke activiteiten of wanneer ik dingen getild had. Zolang ik zat, liep of wat dan ook zonder zware belasting ging het prima. 

Ik zou dit zeker benoemen!