jannekevs

Aangemaakte reacties

• Auteur
  • jannekevs
    Bijdrager
    In reactie op: De laatste 50 dagen .. Aftellen! #10271577 Quote

Ja ik hoop natuurlijk dat het niet nodig is het strippen enz. Maar fijn om al wel iets af te hebben gesproken voor die tijd. 

Ik vermaak me opzich nog wel. Al hoewel al mijn klusjes en plannen nu wel langzaam opraken. Ik vind het niet erg om op pad te gaan, maar ik ga niet mega ver van huis. Vind het toch wel een fijn idee dat ik zo weer thuis ben mocht er wat gebeuren. Mijn man is daar overigens ook heel blij mee, toen ik een paar dagen geleden naar de Intratuin in Duiven ging was hij het er niet echt mee eens haha. Is nogal een stuk rijden vanaf hier. 😬 

jannekevs
    Bijdrager
    In reactie op: De laatste 50 dagen .. Aftellen! #10271171 Quote

Hier alles oké! 38 weken alweer. Gelukkig ging de laatste week lekker snel. Nu heb ik vanaf volgende week niet zoveel meer gepland dus ik hoop dat die dagen niet tergend langzaam gaan. 

Af en toe wat gerommel maar niets noemenswaardig. Ik heb vanmiddag weer controle bij de vk. Ik hoop dat meneer weer terug ingedaald ligt. Hij was namelijk weer omhoog gekomen. 😬 

Verder heb ik gelukkig de afspraak kunnen maken dat ze met 40 weken inwendig een check doen. Mochten ze kunnen strippen ze dit dan ook gaan doen. Erg blij mee! Hopelijk hoeft het niet zo ver te komen en komt meneer gewoon lekker iets eerder haha. Maar ik heb zo’n vermoeden dat hij daar geen zin in heeft.

jannekevs
    Bijdrager
    In reactie op: De laatste 50 dagen .. Aftellen! #10270059 Quote

Gefeliciteerd met Duuk! Wat een toffe naam. Hier gaan we langzaaaaam richting de 38 weken. Ik zeg elke dag tegen de baby dat hij echt mag komen hoor, we zijn er echt klaar voor. We hebben alles voor hem klaar staan. Nu alleen nog luisteren. 😬 

Precies hetzelfde gehad hoor! Af en toe nog een sigaretje gerookt. Tot ik er na een paar weken wel echt vanaf was. Toen ik de baby begon te voelen was het zoveel makkelijker. 

Helaas blijft het een struggle. Heb er daarna heel lang geen last meer van gehad. Nu ben ik 38 weken en wil ik ineens weer megaaaaaaaa graag roken. Ik hoop dat je daar geen last van hebt! 

jannekevs
    Bijdrager
    In reactie op: De laatste 50 dagen .. Aftellen! #10269495 Quote

Gefeliciteerd beide!! Heerlijk genieten nu. 

Inmiddels hier de mijlpaal van 37 weken bereikt; jeeej! 

jannekevs
    Bijdrager
    In reactie op: De laatste 50 dagen .. Aftellen! #10268579 Quote

Wij hebben ook klossen. Hebben een mega laag bed. Dus hier is het juist wel fijn. Ik ben lang dus kan nu juist gemakkelijker in bed dan hiervoor. 

Zeiltje heb ik er niet onder. Wij hebben een waterafstotende molton eronder, daar zit al een soort plastic laag in wat waterdicht is. Dus het zeiltje gaat er hier niet onder. Daarover heen hebben we een normale molton, die ook al een waterafstotende werking heeft en daarover een normaal hoeslaken. Dus dat komt wel goed. 

Hier vandaag weer controle. Nu 37 weken. Van het weekend is het wat aan het rommelen geweest. Nu al een paar dagen weer rustig. Ik merk wel echt dat ik er flink klaar mee ben zeg. Kan zo slecht slapen, dat breekt je echt op! Dan die druk op mijn bekken waardoor lopen enz niet meer fatsoenlijk gaat. Man man man, echt de laatste loodjes hè. 😱

jannekevs
    Bijdrager
    In reactie op: De laatste 50 dagen .. Aftellen! #10268017 Quote

@AnnaRR Jaaaaaaa!! Gefeliciteerd met Resa. Wat een toffe naam. Niet de bevalling zoals gehoopt maar het resultaat, daar gaat het om toch?! Nu heerlijk genieten!! 😘

jannekevs
    Bijdrager
    In reactie op: De laatste 50 dagen .. Aftellen! #10268009 Quote

Hoe is het hier dames?! Inmiddels nu wel baby’s geboren? 😬

Hier is het weer rustig. Gisteravond de hele avond flinke voorweeën gehad. Het deed echt wel even pijn. Gelukkig zijn ze weg getrokken en niet over gegaan in het echte werk. De baby mag pas vanaf aankomende donderdag officieel komen! 

Verder is het vandaag DE dag. We gaan naar de Intratuin. Ja ja! Eindelijk die mini kerstboom kopen. Als een kind zo blij hoor haha.