Minty

Aangemaakte reacties

• Auteur
  • Minty
    Bijdrager
    In reactie op: Uitgerekend September 2019 #10242715 Quote

Hallo dames, 

gefeliciteerd met de kleintjes! Hopelijk genieten jullie volop van de kraamtijd 🥰

Wij worden nu ook wat ongeduldig 38+5 vandaag en alles is klaar. Ik weet dat het nog wel 3 weken kan duren, maar dat hoeft niet wat mij betreft 🤪 

Heb ook de laatste weken nog héél veel gedaan en gepland. Dus wat plannen betreft doe ik nu eigenlijk niets meer, boodschappen doet manlief vanaf deze week en alleen op pad doe ik beter niet meer. Woensdag mijn auto met sleutels op het contact in de parkeergarage laten staan 🙈 

het wiegje en ledikant heb ik ook opgemaakt, maar de kraamzorg zei dat dat vooral leuk voor mij was. Zodra zij komen na de bevalling halen ze alles af en maken het opnieuw op. Ik heb mijn mama gisteren wel nog wat extra beddengoed laten halen.

Minty
    Bijdrager
    In reactie op: Welke meisjesnaam… #10241437 Quote

Aimee,

Edmee/Esmee,

Claire,

Isa(Belle),

Laurie

Ik roep ook maar wat! Wij krijgen ook een meisje, maar onze naamt past niet in jullie rijtje 😏 succes!

Minty
    Bijdrager
    In reactie op: De wachtbank… 38+ weken zwanger! #10241421 Quote

Gefeliciteerd Joena en Suuz! Geniet van jullie kleintjes en de kraamtijd! 🥰

Minty
    Bijdrager
    In reactie op: Welke meisjesnaam… #10241420 Quote

Vraagje: heb je bij het lijstje dat je noemt wel een yes gevoel? Of ben je eigenlijk op zoek naar een andere naam maar wel in de stijl van het lijstje?

Minty
    Bijdrager
    In reactie op: Uitgerekend September 2019 #10240972 Quote

Wauw! Gefeliciteerd JuffieLies en lisapisa met jullie kleintjes!

Wat is dat ineens snel gegaan JuffieLies! Hopelijk voel je je al een stuk beter en herstel je snel van de keizersnede!

Wat een goed nieuws ook over Yara, fijn dat jullie zo snel naar huis mochten!

lekker genieten nu, ik wens jullie een fijne kraamtijd!

En dat er snel veel mogen volgen! 

Minty
    Bijdrager
    In reactie op: Uitgerekend September 2019 #10240795 Quote

Mijn vluchttas staat ‘klaar’, er zitten wat makkelijke kleren in voor mij na de bevalling, kleren voor mijn man,toilettas met inhoud, kleding voor de kleine, sloffen en dikke sokken. Ook repen en dextro, drinken nog niet. Ik denk dat het wel goed komt. Camera’s zijn opgeladen en er zit een iphonelader bij.. 

gisteren de slijmprop verloren, dat was even n eng moment zeg! Erna ook krampen en onrustige baby, maar vanochtend was alles weer kalm.. woensdag maar even aangeven bij de vk.

Bah JuffieLies dat zou wel heel naar zijn! Ik brn heel benieuwd naar je uitslag en of je misschien nu al je kleine bij je hebt! Heftig ineens. 

Succes allemaal, spannend dat het nu elk moment kan gebeuren 😱

Minty
    Bijdrager
    In reactie op: De wachtbank… 38+ weken zwanger! #10240593 Quote

Vandaag 38 weken dus ga hier ook nog even meelezen/schrijven.

Gisteren de slijmprop verloren en onrustige avond gehad, vanochtend weer alles rustig. We wachten geduldig af, maar zijn klaar voor haar komst en kijken er ook echt naar uit! 

De laatste weken vind ik erg pittig, last van mijn rug en ik waggel wat rond, veel slapen maar dat is snachts niet altijd n succes. Ook mijn buik doet veel pijn, als ik moet drinken of plassen, als ik moet eten of poepen en gewoon als ze druk is 😅 

succes iedereen!

Minty
    Bijdrager
    In reactie op: September!! #10240228 Quote

Wij gaan op de open verloskamer in het ziekenhuis bevallen. Met alleen de vk en mijn moeder en man erbij. Niet medisch, maar gewoon prettig om op de plek te zijn waar ik geholpen kan worden als het nodig blijkt.

fysiek voel ik me opzich nog prima, waggel nog vrolijk rond. Hebben tot vorige week in de verbouwing gezeten en nu moeite met stilzitten haha. Wel is alles gelukkig klaar en mag ze wat mij betreft geboren worden! 

Vanaf week 32 is ze ingedaald en ze was woensdag weer flink gezakt zei de vk, maar ze lijkt het nog prima te hebben daarbinnen. Geen haast dus haha.