Mandy v S

Aangemaakte reacties

• Auteur
  • Mandy v S
    Bijdrager
    In reactie op: Baby huilt bij anderen #10284053 Quote

@gebruiker Ohww nee dat lijkt me ook niet fijn inderdaad als ze met iedereen zo meelopen. Zo heeft elk kindje inderdaad een eigen karakter

@plientje ja zo doen wij het ook eerst wennen bij ons op schoot en dan pas na een tijdje accepteert ze het dat anderen tegen haar praat. Hier is ook de Maxi-Cosi een veilige plek. Het is in de afgelopen maanden wel iets beter geworden maar het blijft zoeken naar wat helpt en het zijn maar hele kleine stapjes vooruit en soms ook weer stapjes achteruit. Helaas nog niks gevonden wat elke keer helpt.

Mandy v S
    Bijdrager
    In reactie op: Baby huilt bij anderen #10283955 Quote

Bedankt voor je reactie wel fijn dat het ook herkenbaar is voor iemand anders. Het consultatiebureau maakt je dan soms zo onzeker…. Heeft dan wel lang geduurd zeg.. Dan kan het inderdaad met prematuur te maken hebben. Er gebeurd ook zoveel met zo’n kleintje.

Mandy v S
    Bijdrager
    In reactie op: Uitgerekend Juli 2019 ♡ #10142198 Quote

Ize wat een heftig verhaal zeg. Gelukkig hebben ze nog een controle echo gedaan. Succes morgen met je echo.

Ik heb net de echo gehad. Ik ben 8 weken en 5 dagen zwanger. Kloppend hartje en zag er goed uit. Zo bijzonder om te zien.

Anneke en proudmom succes straks met de echo ik hoop voor jullie allebei op een goede echo!

Mandy v S
    Bijdrager
    In reactie op: Uitgerekend Juli 2019 ♡ #10141973 Quote

Wat is er veel gebeurd de afhelafge dagen .Proud mom en Anneke wat vervelend zeg dat bruin bloedverlies. Wel fijn Anneke dat je al een goede echo hebt gehad. Succes vandaag. Ik heb ook vanmiddag mijn eerste echo ben dan ongeveer 8 welen. Zo spannend!

MammavanB ik heb dat ook vooral smiddags en savonds

Mandy v S
    Bijdrager
    In reactie op: Uitgerekend Juli 2019 ♡ #10139132 Quote

MammavanB ook succes met je echo morgen!

Pepperi zo zeg wat pittig. Ik werk 28 uur in de thuiszorg en vind dat al zwaar met de kwaaltjes en vermoeidheid.  Wat vervelend dat je zo last hebt van misselijkheid hopelijk kan de huisarts wat betekenen beterschap

Mandy v S
    Bijdrager
    In reactie op: Uitgerekend Juli 2019 ♡ #10139099 Quote

Kershje dat herken ik zeker als ik te laat op bed ga heb ik daar de volgende dag ook last van.

Lepeltjelepeltje ik werk 28 uur veel gebroken diensten en minimaal 1 avond per week

Wat goed nieuws Jessica altijd fijn een goede echo. Lijkt me zo bijzonder  

WR succes morgen met je echo

Mandy v S
    Bijdrager
    In reactie op: Uitgerekend Juli 2019 ♡ #10139015 Quote

Even niet op het forum geweest en wat veel berichtjes. Sterkte voor de dames met de kwaaltjes. Hopelijk worden ze niet erger. 

Bloedverlies lijkt me ook zo spannend. Gelukkig is het weer weg zo te lezen. Hopelijk blijft dat ook zo.

Wachten op de echo duurt zo lang. 10dec eerste echo. Hier ook last van misselijkheid en duizelig en zo ontzettend moe.

Mandy v S
    Bijdrager
    In reactie op: Uitgerekend Juli 2019 ♡ #10136682 Quote

Anneke die moodswings zijn zo herkenbaar. Ik heb dat ook. Het ene moment denk ik alles gaat goed en andere moment maak ik me druk en kan ik gewoon huilen. Nog eventjes wachten tot de echo!