Maaikespat

Aangemaakte reacties

• Auteur
  • Maaikespat
    Bijdrager
    In reactie op: Baby’s geboren in september #10326912 Quote

Floraa wat appart dat je een gevoel had, maar je gevoel zat er niet naast, 

Voor mij is er niet veel veranderd deed al veel alleen, en het verbaast me ook niet veel dat hij niet echt vraagt naar onze dochter. Het doet me wel pijn voor haar ze is toch 8 maand met hem op gegroeid, en dan zie je dat hij voor haar zoon wel de leuke man wil spelen, vraag me dan af wat er speelt er zich af in je hoofd 🤔

Hier geniet ik wel volop van de kleine meid ze kruipt bijna, en staan doet ze ook graag. 

Maaikespat
    Bijdrager
    In reactie op: Baby’s geboren in september #10326284 Quote

Hier vervelende dagen achter de rug, kort samengevat mijn nu ex-vriend heeft me na 4.5 jaar bedrogen kent haar sinds 4 weken en woont bij haar in nu , lastig verhaal maar het maakt het moeilijker dat hij bijna tot niet na onze dochter om kijkt kan me er best boos overmaken, hoop dat het met de tijd veranderd. 

Hier tandje 2 er ook door, ze heeft wel een mindere periode met eten en ze tijgert bijna 😊

Maaikespat
    Bijdrager
    In reactie op: Baby’s geboren in september #10323957 Quote

Hier ook een alles eter😁 23 juni eindelijk weer naar het consultatieburo alweer 5 maand geleden.

Nu het wat warmer word wat doen jullie de kleintjes aan in bed ? Blijf er overtwijfelen of het niet tewarm is, wonen in een appartement en de zon schijnt vanaf smiddags vol op haar kamertje dus is het vaak wel goed warm daar ! 

Maaikespat
    Bijdrager
    In reactie op: Baby’s geboren in september #10322733 Quote

Hier houd ze zich vast aan de spijlen van het bed en slaapt ze vaak op haar zij 😂 

Hier zijn we denk ik aan de nieuwe sprong begonnen mvr is erg ontevreden en de flessen met melk heeft ze ook niet echt zin 😒 

Maaikespat
    Bijdrager
    In reactie op: Baby’s geboren in september #10321955 Quote

Gefeliciteers MariekeSep,

hier sinds gister het 1e tandje erdoor 😁 het was me niet opgevallen geen spuitluier gehad en kwijlen deed ze al veel, ook het achteruit tijgeren heeft ze door, vind het ineens heel snel gaan over 1.5 week alweer 8 maand ☺️

Maaikespat
    Bijdrager
    In reactie op: Baby’s geboren in september #10319090 Quote

Fijne moederdag😊

Maaikespat
    Bijdrager
    In reactie op: Baby’s geboren in september #10317234 Quote

Best een heftige week achter de rug met slapen vooral de nachten. Sinds de oorontsteking wil ze al geen fles meer drinken water en vast voedsel wel, woensdag maar even langs de dokter gegaan voor de zekerheid maar het oortje zag er gelukkig goed uit. 

Sinds gister gaat het al wat beter met melk drinken. Alleen  de fles van 18;30 blijft ze weigeren, pap al geprobeert ze wil niks.a

bijna een week weer aan de nachtvoeding, wat ik best pittig vind 2 keer eruit per nacht

ze huilt zichzelf bijna elke avond in paniek wakker net of ze een nachtmerrie heeft 😟 ik hoop dat dit een sprong of fase is. 

Terwijl ik dit typ zit mevrouwtje er weer gezellig bij 😂😩

Maaikespat
    Bijdrager
    In reactie op: Baby’s geboren in september #10316497 Quote

Wij hebben een zomer slaapzak aangetrokken na de warme dagen van afgelopen week wonen in een appartement, en de zon schijnt altijd smiddags op haar kamer dus is het behoorlijk warm bij haar op de kamer. 

Hier zit ze sinds een week of 2 al best zelfstandig best trots 😊 

Ik hoop dat ze als ze zaterdag klaar is met de antibiotica ze ook weer goed gaat drinken, hier gaat er op een dag vrij weinig van in.