Zebraaa

Aangemaakte reacties

• Auteur
  • Zebraaa
    Bijdrager
    In reactie op: Wachtbank NOD 15 juli #10224322 Quote

Hoi Lisa,

Ik heb dit ongeveer 6 a 7 cyclussen gehad. Heb zelfs een keer de huisarts gebeld om te vragen of dit wel Oke was. Ik verloor alleen maar bruine troep (sorry) wanneer ik dus eigenlijk echt moest menstrueren. Huisarts zei dat dit van de pil kan komen, deze heb ik 13 jaar geslikt. Ik moest ook echt flink ontpillen. Nu de laatste 3 cyclussen weer een volledige menstruatie gehad. Hoe blij je dan wel niet kan zijn met een menstruatie haha. 

Succes, komt vast goed! 😉

Zebraaa
    Bijdrager
    In reactie op: Wachtbank NOD 15 juli #10223944 Quote

Ik ben helaas ook ongesteld geworden vandaag. Op naar ronde 9. M’n cyclussen beginnen nu eindelijk ‘normaal’ te worden. Afgelopen 3x was het 34,32 en nu 29 dagen dus daar zit verbetering in. 

Succes weer iedereen 🤞🏻💪🏻

Zebraaa
    Bijdrager
    In reactie op: Wachtbank NOD 15 juli #10222895 Quote

Maandag mijn nod. Donderdag en vrijdag wel wat steekjes en gerommel in m’n buik waardoor ik dacht ongesteld te worden. Vandaag niks te voelen in m’n buik. Afscheiding wel minder en wat bruinachtig. Vanochtend test gedaan maar die was negatief. Toch maar afwachten nog de komende dagen……

Zebraaa
    Bijdrager
    In reactie op: Wachtbank NOD 15 juli #10222554 Quote

Magicone: dat heb ik altijd wel en dat betekend bij mij dat ik ongesteld wordt. Of als ik ineens minder tot geen afscheiding heb dan is dat ook een voorteken. Dit heb ik dus nu en het rommelt flink dus waarschijnlijk komen de rode duivels er aan en gaan we door naar ronde 9. Ik heb besloten om in september naar de huisarts te gaan als het dan nog niet is gelukt. 

Zebraaa
    Bijdrager
    In reactie op: Wachtbank NOD 15 juli #10222336 Quote

Gefeliciteerd Sarah! 🎉

Ik kan helaas je foto niet zien maar ben heel blij voor je. 

Ik probeer geduldig af te wachten tot maandag 😬

Zebraaa
    Bijdrager
    In reactie op: Wachtbank NOD 15 juli #10222224 Quote

Hoi meiden,

Hier hetzelfde schuitje. 15e is mijn NOD.

Dit is voor ons nu ronde 8, eerste kindje. De afgelopen maanden onregelmatige cyclussen gehad waardoor er veel onzekerheid bij kwam kijken. Nu deze ronde op dag 15 een positieve ovulatietest. Ik ben standaard 14 dagen daarna ongesteld. Dat is de enige regelmaat die ik heb. Maar nu op dag 15 dus een positieve ovulatietest wat wil zeggen dat mijn cyclus deze maand 28 dagen is!!! 😃 nu nog 4 dagen wachten… voel wel wat gerommel in m’n buik maar verder geen opvallende symptomen. Laat het wel op me af komen!

Succes allemaal!

Zebraaa
    Bijdrager
    In reactie op: Voor wie na een halfjaar nog niet zwanger is #10201469 Quote

@mandareintje fijn dat alles goed gegaan is!! Nog nooit van gehoord dat je baarmoeder te veel naar 1 kant kan liggen maar schijnbaar kan het dus 😉 nu lekker even bijkomen op de bank!

Zebraaa
    Bijdrager
    In reactie op: Voor wie na een halfjaar nog niet zwanger is #10201318 Quote

@ElsieJoy ja precies daarom gebruikte ik ze inderdaad. Daarmee kwam ik erachter dat deze cyclus weer langer ging zijn. Ga dan nu in de volgende ronde (want denk dat die er wel aan zit te komen 😔) geen testen meer gebruiken en kijken of m’n lichaam het weer zo goed aangeeft.