Gebruiker10133442

Aangemaakte reacties

• Auteur
  • Ja mandareintje, ik duim zeker voor je!! Wanneer is de iui, dan duim ik nog meer op die dag. Fijn weekend nog iedereen,

grt brabander

Goedemorgen,

ik ben op vakantie dus vandaar iets minder actief hier.

hoe gaat het verder met iedereen?

lynn fijne vakantie en houdt ons op de hoogte van je ivf of icsi.

lynn is je ongesteldheid echt doorgezet want kan op dag 12 ook innesteling zijn geweest. Geniet van je vakantie.

grt Brabander 

Wat fijn taratara, super leuk. En wat super dat je het hartje zag. Genieten ervan.

Hier de echo ook okey,we zagen weinig maar hetgene wat we zagen was goed. Dus een hele geruststelling. Over 2 weken na de vakantie een nieuwe echo. En hopelijk daarna ook naar verloskundige. 

En hoe gaat het verder met iedereen?

grt brabander

@daydreamer, wat jammer dat de test nu nix aangeeft. En twee keer wel iets. Zou je niet nog een test doen?

@taratara, spannend dinsdag echo. Waarschijnlijk zie je dan ook een hartje. Echt heel leuk. Ik krijg maandag een echo omdat ze bang zijn voor een bbz, vanwege de menstruatie die ik dacht te hebben. Ik zie dan geen hartje omdat het dan 5 weken en 4 dgn is. Maar ze zien wel of het op de goede plek zit. Wel fijn om te weten voordat we op vakantie gaan. En ik ben nog niet misselijk, maar misschien komt dat nog.

@lynn, hoe was het gesprek voor ivf?

@liannee, zoo spannend die twee weken. Ik ga zo voor je duimen. En fijne vakantie, geniet ervan.  

Ik ga voor iedereen duimen hier, 

Fijn weekend, grt Brabander 

Thanx meiden, ik blijf jullie volgen en duimen op een goede zwangerschap voor jullie allen. 

En ik hoop dat jullie niet opgeven en weten dat het ook gaat lukken bij jullie, 

fijn weekend, grt Brabander 

In reactie op: Uitgerekend Maart 2020 #10220255 Quote

@mymiracle, ik heb nog geen klachten. Alleen moeite met niet drinken en roken op BBQ,s. Niet dat ik er moeite mee heb om het te doen maar dat andere merken dat ik niet meer drink en rook. Voelt echt beetje apart. 

@newmom, wat heftig. Hopelijk volgende week een goede echo.

@elsiejoy, wat fijn dat je echo goed was. Dat voelt toch als een geruststelling.ik krijg maandag ook een echo met 5 weken en 4 dgn, ook voor te kijken voor een bbz. Ik ga dinsdag op vakantie en ze wilden voor de vakantie toch nog bloed prikken en echo doen. Ik ben benieuwd. Het blijft toch een wonder een kindje in je buik!!

grt Brabander 

Meiden, bij mij schijnt het toch goed te gaan. Mijn hcg loopt goed op. Ik blijf wel onder controle de komende dagen. Ook omdat ik op vakantie ga. 

Deetje a, gefeliciteerd. Gaat vast allemaal goedkomen.

mandareintje wat ben je een doorzetter. Echt slim dat je die echo pakt voor te kijken voor de cyste. Ik hoop voor je dat hij weg is. Ik bedoel doorzetter positief he!

taratara, wat onaardig is dat meisje. Mensen denken soms echt niet na over wat ze zeggen. Je weet zelf gelukkig wel beter.

grt brabander

In reactie op: Uitgerekend Maart 2020 #10219584 Quote

@deetje a, wat heftig van het schrikkeljaar. Ik denk dat weinig meiden dat nog weten. Alle meiden in dit forum zijn begin maart uitgerekend.

ik ben zelf 5 mrt uitgerekend. Ik mag misschien maandag een echo. Omdat ik bloedverlies heb gehad. Ik dacht nml dat ik ongesteld was. En anders meteen na mijn vakantie een echo. 

Succes iedereen hier,

grt Brabander