Cindy

Aangemaakte reacties

• Auteur
  • Cindy
    Bijdrager
    In reactie op: Februari 2020 uitgerekend #10263553 Quote

@Sannestar oh fijn dat je zaterdag een echo hebt, dan zal er vast duidelijk worden of er iets is maar ik denk /hoop het niet.

Ik voel hem ook de ene dag wat minder als de ander , maakte me in het begin wel ongerust maar blijkt normaal te zijn.

Wat leuk dat je je eigen doppler hebt! Dat geeft dan wel een gerust gevoel als je het hartje dan hoort 🙂 

Ik heb over 2 weken de groeiecho, zo leuk om weer een kijkje te kunnen nemen en te zien hoe hij gegroeid is

Cindy
    Bijdrager
    In reactie op: Februari 2020 uitgerekend #10262430 Quote

@babyfeb Ja de geboortekaartjes zijn ook zo goed als af.. alleen de vluchttas en luiertas zijn nog leeg..

@sannestar gelukkig gaat het beter met de kramp! Lijkt me zo vervelend.

Gelukkig gaat alles goed .. hopelijk heeft het verder geen invloed op je kleintje.. Ik ben zo rond de 7 kg aangekomen nou (26 weken zwanger) terwijl een vriendin van mij al tegen de 20 kg zat rond deze periode dus het man enorm verschillen ! Maar dat je blijft hangen heb ik nog niet eerder gehoord, is je buik wel al zichtbaar ? Je voelde je meisje wel toch? Dus dat is wel een goed teken ..

Cindy
    Bijdrager
    In reactie op: Februari 2020 uitgerekend #10258122 Quote

He Sanne, ja balen zeg, maarr  je krijgt er wel iets.mooi voor terug (lekker cliche) en de kwaaltjes horen er helaas bij.. Ik dacht ook van te voren heel makkelijk erover maar dat is toch wel anders.

Ik heb geen pijn bij het plassen, wel tijdens het niezen en de tip om je buik dan vast te houden helpt wel ! 

Qua spullen hebben wij al alles gekocht.

Kamertje, maxicosi,kinderwagen , badje, alle benodigdheden zoals hydrofiele luiers, monddoekjes en en en.. kleding ook al vanalles, ook veel gekregen.

We houden van vooruitplannrn en alles al in huis hebben haha ! Geeft wel rust

Cindy
    Bijdrager
    In reactie op: Februari 2020 uitgerekend #10255547 Quote

@babyfeb Ja het is de eerste ! Het word een jongetje 🙂

@sannestar gelukkig is de 20 weken echo goed gegaan en wat balen dat je zo een zware zwangerschap hebt, sterkte ermee! 

Ook ik heb de placenta aan de voorkant zitten, voel hem sinds een weekje 1.5 pas maar nog niet aan de buitenkant.  Kan niet wachten om het aan mijn vriend te laten voelen! Lijkt me idd heel bijzonder .

Ik heb geen Facebook, dus ben alleen hier 🙂

@new mammie gelukkig gaat alles goed en kun je afbouwen.  Ik hoop dat je alles een plekje kunt geven, zoiets heeft tijd nodig maar zal wel goed komen en lekker proberen te genieten

Cindy
    Bijdrager
    In reactie op: Februari 2020 uitgerekend #10255339 Quote

Hoi! 

Ik ben ook in februari uitgerekend, de 13e !

Ik heb wat kleine kwaaltjes gehad maar verder niks.

voelde me in het begin heel misselijk en moe maar dat gaat nu stukken beter, ik mag niet klagen!. 

Bij mij begint de buik ook al wel zichtbaar te zijn.

Cindy
    Bijdrager
    In reactie op: Februari 2020 uitgerekend #10255338 Quote

Hoi! 

Ik ben ook in februari uitgerekend, de 13e !

Ik heb wat kleine kwaaltjes gehad maar verder niks.

voelde me in het begin heel misselijk en moe maar dat gaat nu stukken beter, ik mag niet klagen!. 

Bij mij begint de buik ook al wel zichtbaar te zijn.