BengelsBaby

Aangemaakte reacties

• Auteur
  • BengelsBaby
    Bijdrager
    In reactie op: Schema baby 3 maanden #10297376 Quote

Hier een zoontje van 3 maanden 

Die krijgt meestal rond 7u de fles.

Slapen tot 10. Aankleden. Beetje spelen. Fles om 11. Daarna naar bed als hij begint te mopperen. Dan is hij moe. Slaapt dan vaak om een uurtje of 2.

Weer spelen/box. Fles van 15u. Daarna weer een dutje van een uurtje, soms 1.5. Dan weer kletsen spelen of box. Soms nog een uurtje slapen.

Dan weer samen gezellig knuffelen, bodkje lezen ofzo. Dan fles van 19u. Dan duurt het meestal even tot hij de slaap kan vatten. Rond 20.30 slaapt hij tegenwoordig meestal tot de dag erna. Wel nog een voeding om 23 en vaak in de nacht.

Je schema ziet er prima uit. Mijn kind houdt het niet veel langer dan een uur, 1.5uur uit, maar die is ook gewoon gezellig aanwezig. Lachen pruttelen etc. 

BengelsBaby
    Bijdrager
    In reactie op: Zwanger/alleen/twijfel/geen werk? #10267952 Quote

Wauw, wat een ongelofelijke lul is jouw baas. Excuseer het taalgebruik. Als je contract niet verlengd wordt heb je sowieso recht op WW. Dat is ook niet je van het, maar dan heb je in elk geval inkomen.

Ik weet dat er bij ons ook een 24uurs opvang zit. Ik weet niet of zoiets ook bij jou in de buurt zit. Is inderdaad voor ziekenhuispersoneel of mensen die in de horeca werken. Hier zou je eens naar kunnen kijken. 

Dat jij het gevoel hebt dat je dit wilt zegt al genoeg. Laat je niet tegenhouden door werkomstandigheden. Ook dit komt wel weer goed. Misschien kun je informatie inwinnen bij de fnv om te vragen in hoeverre jouw baas aangepast werk zou kunnen regelen? En wat je rechten zijn in dit geval. 

BengelsBaby
    Bijdrager
    In reactie op: Endometriose, 30 plus en iui of ivf #10252263 Quote

Een van mijn beste vriendinnen had ook ernstige endometriose, aan haar blaas, baarmoeder, darmen. Er was maar een hele kleine kans dat ze op de natuurlijke manier zwanger zou raken. Heeft een aantal IUI pogingen gedaan. Die werkten niet omdat het eitje niet kon innestelen. Daarna toch besloten om de operatie te ondergaan. De operatie was zwaar, maar was het was het zeker waard. Is bij de 2e IVF poging zwanger geraakt en heeft nu een dochter van 1.5 jaar. Het is denk ik echt een overweging die je alleen zelf kunt maken, hoe groot je kinderwens is. Veel succes in elk geval! 

BengelsBaby
    Bijdrager
    In reactie op: Innestelingsbloeding of menstruatie? #10250684 Quote

Ik had na de miskraam een eerste cyclus van 29 dagen (voorheen 28). Maar 2 dagen heel licht ongesteld. Mijn tweede cyclus was 38 dagen. Dit heb ik echt nog nooit gehad. Gyn zei toen dat het na miskraam tot 6 mnd wel kan duren voor je cyclus weer stabiel is. De derde maand was ik weer zwanger. 

BengelsBaby
    Bijdrager
    In reactie op: Zwanger en aambeien #10250631 Quote

Ik gebruik inderdaad ook Sperti. Je mag niet elke aambeizalf gebruiken tijdens de zwangerschap. Ik ben nu 31 weken, heb er ook sinds een week of 2 last van. Ik vind dat tuitje van Sperti wel wat viezig. Er blijft veel zalf inzitten en daardoor lastig snel schoon te maken. Het helpt wel snel tegen jeuk en pijn. 

BengelsBaby
    Bijdrager
    In reactie op: 5 a 6 weken zwanger #10250168 Quote

Ik had ook alleen wat gespannen en pijnlijke borsten. Verder had ik echt nergens last van. Rond week 8 begon ik me wel wat moe te voelen af en toe. Verder heb ik de hele zwangerschap tot nu (31weken) nergens last van gehad. Niet misselijk, niet spugen, geen hoofdpijn etc. Dus niks om je zorgen om te maken. Geniet er lekker van dat je nog geen klachten hebt! 

Koop gewoon ovulatietesten. Dan weet je het in elk geval zeker. Ik had nml nooit vruchtbaar slijm en een vriendin van me had het wel, maar die zat er alsnog dagen naast met haar ovulatie. Ik vind dit dus echt geen betrouwbare manier om je eisprong te vinden. 

BengelsBaby
    Bijdrager
    In reactie op: Opgeblazen buik en pijnlijke borsten normaal? #10249683 Quote

Het kan tot een jaar duren na het stoppen met de pil voor je cyclus etc weer helemaal normaal op gang is. Ik heb vanaf het moment dat ik stopte met de pil heel veel verschijnselen gehad die lijken op zwangerschap, maar die dus ook helaas horen bij het ontpillen. Bij mij kwam pas na 3 mnd de echte menstruatie op gang. Ben eind mei gestopt met de pil, Aug eerste menstruatie en december voor de eerste keer zwanger.