LisaaB

Aangemaakte reacties

• Auteur
  • LisaaB
    Bijdrager
    In reactie op: Verlaagd libido #10229463 Quote

Hier precies hetzelfde & ik kan daar niet zo goed mee omgaan. Onze zoon is nu 6 maanden. Mijn vriend heeft graag seks en ik denk heel vaak neee echt geen zin rot op. Ik kom echt over als een chagrijnig persoon die hem niet aantrekkelijk vind en nooit seks wilt en daar voel ik mij zo schuldig over.

Voor al als hij een avond met vrienden weg is geweest en heeft gedronken. Als hij thuiskomt wil hij dan wel graag en begint mij te strelen waarop ik hem afwijs omdat ik daar echt geen behoefte aan heb. 

Ik heb nog niet goed verteld hoe ik mij voel en moet dit ook zeker doen voordat hij echt begint te denken dat het aan hem ligt.

LisaaB
    Bijdrager
    In reactie op: Baby’s geboren februari 2019 #10223096 Quote

@pegg die van mij is ook erg verkouden. Ik vind dat soms ook een beetje eng, hij hoest slijm op maar slikt dat ook weer door.

Gebruik zoutoplossing neusspray en heb zo’n apparaat waarmee je de snot uit zijn neus kan zuigen. 

Soms met drinken wordt hij wat benauwd doordat door de neus ademen lastig gaat. Dat maakt het soms wat lastig met drinken.

Verder wel goed alert gelukkig en hij slaapt snachts nog steeds goed door. Hoop dat het gauw weer over is, vind het maar niks als die kleintjes zo vol met snot zitten.

LisaaB
    Bijdrager
    In reactie op: Baby’s geboren februari 2019 #10186359 Quote

Ik geef mijn zoontje Nutrilon A.R. tegen spugen, omdat er na elke voeding veel melk terug kwam en ik hem ook heel vaak andere kleren aan kon doen op 1 dag.

In Nutrilon A.R. zit al Johannesbroodpitmeel verwerkt en hoef je het dus niet speciaal er aan toe te voegen.

Dit werkt bij ons erg goed, nu komt nog een hele enkele keer een klein beetje terug maar veeeeel minder dan voorheen.

LisaaB
    Bijdrager
    In reactie op: Baby’s geboren februari 2019 #10184568 Quote

Ik heb afgelopen maandag een workshop gehad over het dragen met een draagdoek. Mijn zoontje vindt het erg fijn en slaapt er lekker in. Meestal komt hij elke 3 uren, maar in de draagdoek slaapt hij veel langer dan moet ik hem echt wakker maken na 4 uren voor een voeding. Zo kan ik wel dingen in het huishouden doen als hij niet in de box of in bedje wilt slapen overdag. Ben er erg blij mee.

LisaaB
    Bijdrager
    In reactie op: Baby’s geboren februari 2019 #10179731 Quote

Hier ook redelijk vermoeid. Ik doe doordeweeks ook altijd de nacht aangezien mijn vriend gewoon elke dag moet werken.

Ons jongetje is nu 6 weken en komt nog elke 3 uren. Hij heeft een omgedraaid ritme de laatste tijd. Overdag gaat meneer lekker slapen en savonds is hij ineens klaar wakker.

Ik zou hem graag al wat eerder op bedje doen, maar dit lukt nog niet aan gezien hij savonds zo wakker is en vaak dan ook zijn huiluurtje heeft waarbij niks helpt en ik hem niet snel stil krijg.

LisaaB
    Bijdrager
    In reactie op: Trauma dood bevalling #10178619 Quote

Wauw, dit heb ik ook meegemaakt. Bij mij hebben ze drie keer moeten prikken voor de ruggenprik erin zat en inderdaad voelde ik links alles nog en was rechts wel verdoofd! 

Gelukkig geloofden ze mij wel in het ziekenhuis en hebben ze mij in overleg een remifentanil pompje erbij gegeven waardoor ik toch nog pijnstilling had.

Ik heb nu soms nog wel eens wat last van de ruggenprik dat ik heel soms wat zenuwpijn ervaar. Gelukkig niet extreem pijnlijk maar wel vervelend. 

In jou geval kan je zeker een klacht indienen, misschien dat het de ogen van die verpleegkundige opent.

LisaaB
    Bijdrager
    In reactie op: Baby’s geboren februari 2019 #10178617 Quote

Hier ook geknipt, nu bijna 6 weken bevallen. Helemaal niet zo veel last van gehad en de genezing ging snel. Na 8 dagen heeft de verloskundige de hechtingen eruit gehaald omdat het wat trekte. Inmiddels al weer twee keer op het paard gezeten ook dan geen last daaronder 😁.

LisaaB
    Bijdrager
    In reactie op: Baby’s geboren februari 2019 #10176832 Quote

Onze meneer is nu 5 weken en komt gewoon nog elke 3 uren ’s nachts. Overdag ook trouwens haha. Krijg er nog niet echt meer uren tussen maakt niet uit hoeveel ik in de fles doe. Hij drinkt nu meestal 100 cc per voeding.

Ik verschoon ook altijd na de fles, omdat hij tijdens de voeding nog wel eens wil poepen. En soms stopt hij halverwege de fles en wilt dan na het verschonen wel weer verder drinken.

Ik snap wat je zegt theemutsje, maar ik verschoon dan toch wel inderdaad omdat ik hem niet met een vieze broek (plas of poep) weer in bedje wil leggen. Soms moet ik hem daarna nog even weer een beetje in slaap wiegen maar dit lukt gelukkig altijd wel.