Lizzy W

Aangemaakte reacties

• Auteur
  • Lizzy W
    Bijdrager
    In reactie op: Uitgerekend augustus #10225046 Quote

Hi allemaal… Wat gaat het opschieten hè!

Ik had afgelopen week een afspraak bij de verloskundige met 37.3 weken en m’n meisje was nog niet echt ingedaald… Extra instructies gekregen voor als m’n vliezen nu zouden breken ivm met risico op verzakken van navelstreng. Hoop dat ze deze week wat lager ligt… Vind het toch een beetje een eng idee…

Lizzy W
    Bijdrager
    In reactie op: Hoeveel aangekomen? #10224951 Quote

Ik was ook al wel ongeveer op m’n zwaarst toen ik zwanger werd, haha. Ben nu bijna 38 weken en bijna 10 kg aangekomen… Begin de laatste dagen wat te zien in mijn gezicht enz, wat boller… maar heb al die tijd verder eigenlijk het idee gehad dat die buik groeide (heeeeel erg) en de rest wel redelijk gelijk bleef gelukkig😋

Lizzy W
    Bijdrager
    In reactie op: Jonge mama’s (to be) #10224884 Quote

@fantik leuk dat je er ook bij wilt! 🙂 

Als je je 06 nummer mailt, zal ik je toevoegen🙂

Lizzy W
    Bijdrager
    In reactie op: Al voor 3e keer twijfel over namen. #10224883 Quote

Haha lastig hè! Ik heb mazzel dat mijn vriend en ik een totaal andere smaak hebben qua namen… Voor een meisje hadden we maar één naam die we allebei leuk vonden, dus toen het een meisje bleek te zijn was de ‘keuze’ snel gemaakt! Ik ben nu bijna 38 weken zwanger en ik zou haar echt geen andere naam meer kunnen geven… Ben er al zo aan gewend (terwijl ik hem expres nooit gebruik, omdat ik bang ben om me te verspreiden, haha)! Misschien als je een leuke naam hebt gekozen samen alvast wat oefenen ermee? Als je de naam koppelt aan je kindje wordt de kans ook kleiner dat je hem niet leuk meer vindt denk ik! 🙂

Lizzy W
    Bijdrager
    In reactie op: Schoonouders #10223697 Quote

Oh dat lijkt me heel lastig ja! Is toch moeilijker om er iets van te zeggen als het niet je eigen ouders zijn! Mijn schoonouders wonen vrij ver weg en heb ik helemaal niet gezien sinds ik zwanger ben, dus ik kan er niet over meepraten.. 

Maar inderdaad geef je grenzen aan, het is voor hen uiteindelijk ook beter als je eerlijk bent, dan als je ze dalijk helemaal zat bent en ze hun kleinkind daardoor juist minder gaan zien toch!

Lizzy W
    Bijdrager
    In reactie op: Jonge mama’s (to be) #10223682 Quote

Yes, nu wel! Gek hè! Maargoed, je bent toegevoegd 🙂 

Lizzy W
    Bijdrager
    In reactie op: Jonge mama’s (to be) #10223652 Quote

Hi @Jessie-x-, @Gebruiker10141079 en @xDiscovery, leuk dat jullie ook in het Whatsapp groepje willen! Ik heb alleen geen mailtje binnen gekregen, dus ik kan jullie niet toevoegen… Geen idee of het aan mijn mail ligt hoor… Maar probeer het even opnieuw voor de zekerheid, heb wel andere mailtjes binnen gekregen 🙂

lizzalizzy94@outlook.com

Lizzy W
    Bijdrager
    In reactie op: Jonge mama’s (to be) #10223556 Quote

Ik heb denk ik van Gebruiker10129175 geen mailtje binnen gehad? Dus mocht je nog niet zijn toegevoegd, dan moet je even opnieuw mailen 😜