Liefje

Aangemaakte reacties

• Auteur
  • Liefje
    Bijdrager
    In reactie op: NOD maart 2020 #10294328 Quote

Hopelijk vind je hem snel chacha 😊

Liefje
    Bijdrager
    In reactie op: NOD maart 2020 #10294213 Quote

Hoi Fleurtje,

Wij zaten idd vaak rond dezelfde periode 😊 ik had steeds cyclussen van 33-35d. Maar door mijn bbz in december zit ik nu terug in een onbekende cyclus. Maar aangezien mijn testen witter worden denk ik dat de ovulatie al gepasseerd is , maar ben niet zeker. Zal maar blijven door testen 😕.

Ohjee een cyclus van 40d. Hopelijk nu terug een kortere. 

Liefje
    Bijdrager
    In reactie op: NOD maart 2020 #10294153 Quote

Wachtweken zijn verschrikkelijk 🙈

Hopen dat het gelukt is’

Liefje
    Bijdrager
    In reactie op: NOD maart 2020 #10294125 Quote

Lott

Goed plan. ☺️ stom dat er deze keer zoveel tijd tussen die testen zat. Ik hoop gewoon dat hij  9 f 10 februari geweest is, want ben mezelf nu echt gek aan het maken.

Liefje
    Bijdrager
    In reactie op: NOD maart 2020 #10294039 Quote

Hallo allemaal,

Ik begin stilaan te denken dat ik mijn piek gemist heb.

https://www.mupload.nl/img/wdpokdwb3t.jpg

Testen van vandaag en gisteren zijn wit.

Heb op zaterdag 8/2 om 14u getest. En zondag 9/2  rond 17u. Maandag 10/2 had ik 2x roze veegjes na het plassen. 

Mijn cyclus is normaal gezien 33d. Maar mijn cyclus is deze keer vreemd gestart. 

Op 23/1 had ik bruinverlies. Op sommige momenten al redelijk fel. Dit tot 26/1 toen veranderde het in rozeverlies. Heel zachtjes , geen maandverbandje vol. En vanaf 28/1 kreeg ik hevige felrode bloedingen. 

Wat zouden jullie denken ? Of hoe zouden jullie deze testen nu interpreteren ? Ik ben blijven doortesten maar het begint me stilaan toch wat te zwaar te worden… 

Liefje
    Bijdrager
    In reactie op: NOD maart 2020 #10293704 Quote

Chacha OH super meid ! 

Ik doe ovulatietesten omwille van de veranderingen in mijn lichaam bij de bbz.

Vorige cyclussen heb ik deze ook steeds gebruikt.

Heb nu wel op 9 en 10 een donkerder streepje gehad en sindsdien zijn er weer lichter. Maar wel geen duidelijke piek. Maar kan natuurlijk ook aan de testen liggen. 🙃 Vandaag is de test spierwit.

Liefje
    Bijdrager
    In reactie op: NOD maart 2020 #10293517 Quote

Hoi Chacha,

Alles is normaal gezien terug ok.

Wegens een vreemde menstruatie na mijn bbz is het een beetje onduidelijk op welke cyclusdag ik zit. Ofwel op cd 20. Ofwel op 18.

De laatste cyclussen had ik mijn ovulatie op dag19. En een cyclus van 33d.

Ik heb geen ervaring met de testen van Cb. maar ik hoop dat je snel je smiley zal vinden. En dat je hopelijk zonder de clomid al een eisprong zou krijgen.

Liefje
    Bijdrager
    In reactie op: NOD maart 2020 #10293404 Quote

Hallo allemaal , 

Sluit me hier ook al bij aan.

Tot nu toe nog geen positieve ovulatietest dus zal mijn NOD niet meer in februari zijn.

Liefje – 26j – 1ste kindje – ronde 5 ( 1ste ronde na bbz)