Maja

Aangemaakte reacties

• Auteur
  • Maja
    Bijdrager
    In reactie op: NOD december 2019 #10269784 Quote

Ik sluit helaas ook weer aan … op naar ronde 6.

NOD 1 december – XkArEn – 28jaar – 1e kindje – ronde 3 – cyclus ergens tussen 24-29 dagen

NOD 1 dec? – carolinerkj -39 jaar- 3e kindje -ronde 8- cyclus 25/28 dagen

NOD 1 december – MienMa – 28jaar – 1e kindje – ronde 23 – cyclus 26-32 dagen

NOD 2 december –loverituals – 23Jaar – 1e kindje – ronde 5 – cycles 26/27 dagen.

NOD 3 december – MichM – 27 jaar – 2e kindje – ronde 2 – cyclus waarschijnlijk 27 dagen.

NOD 4 december – -emma – 26 jaar – 1e kindje – ronde 1 – cyclus van 38 dagen.

NOD 5 december – Willow Tree – 36 jaar – 2e kindje – ronde 1 – cyclus nog onbekend (was voorheen 28 dagen, met een late eisprong en korte luteale fase)

NOD ergens rond 5 december – Lapjesendraadjes – 37 jaar – 1e kindje – ronde 14 – 3e poging IUI in natuurlijke cyclus

NOD 6 december – Melissa 27 jaar – 2e kindje (3de als ik de miskraam meetel.. – ronde 3 – cyclus 34 dagen

NOD 7 december – KSAS – 32 jaar – 2de kindje- ronde 8 – cyclus 28 dagen

NOD 7-8 december – MVO – 27 jaar – 1e kindje – ronde 6? Na miskraam-cyclus 35/45 dagen

Kim – 42 jaar – 2e kindje – ronde 6 – cyclus 26/30 dagen – NOD 7 dec

Jillzz – 32 jaar – 2e kindje – ronde 6 – cyclus 27 dagen – NOD 8 decembe

NOD 5/9 December – EVSS – 24 jaar – 1e kindje – ronde 3 – cyclus 28 / 32 dagen

NOD 8-10 – Anne anne – 28 jaar – 2de kindje – 2de ronde.

Liefje – 26j – 1e kindje – ronde 4 – cyclus 33-35d. – NOD 10-12 december

LV – 27 jaar – 1e kindje – Ronde 4 – cyclus 28/30 dagen – NOD ongeveer 12/15 december

Ikbendoutzen-29- nod 28 nov(onduidelijk door onregelmatige cyclus)  ronde 2- cyclus lang en varierend(240-38) -1e kindje

NOD rond 14 december – ProudmamaJ – 28 jaar – 2e kindje – ronde 2 – cyclus 30 dagen?

NOD rond 18 december – Lilaa – 28 jaar – 1e kindje – ronde 3 – cyclus onregelmatig

NOD 19 december – pimpeloentje – 25 jaar – 2e kindje – ronde 7 – cyclus onregelmatig

NOD 24 dec?_ carolinerkj- 40 jaar – ronde 8 _ 3e kindje- cyclus 26/28 dagen 

NOD 27 december – Maja – 27 jaar – 1e kindje – ronde 6 – cyclus 28 dagen

Yara – 30 jaar – 1e kindje – ronde 11 – cyclus 28-30 dagen – NOD 23 december 

Maja
    Bijdrager
    In reactie op: NOD November 2019 #10269510 Quote

IDK Ik heb wel al met jou in een topic gezeten. Mijn eerste topic was augustus. Dus dat zou best kunnen haha. En niet voor ons tweede kindje, maar de eerste. 

Suzen Het bloeden is bij mij gestopt voor het avondeten. Voel wel soort van menstruatieachtige krampen en alsof ik vloei, dus dan ren ik naar de WC om te kijken maar er komt dan alleen doorzichtige, waterige afscheiding. Vandaag/morgen mijn NOD. Dus ik test morgenochtend sowieso. Vooral door deze onzekerheid. Dit is dus mijn 3e dag dat ik wat bruinige afscheiding had maar echt heel weinig. En inderdaad ook met wat slijm er tussen soms. Maar het is nu dus gestopt. Dus hopelijk blijft dit zo!!! 

Maar ik zie bij jou een super duidelijke test hoor! Je bent hartstikke zwanger!! Gefeliciteerd. Ga er lekker van genieten! En ik zou morgen ook de verloskundige bellen en ook aan haar vragen wat het misschien kan zijn dat je nog bloed. Ik hoorde via iemand waarmee ik ook contact heb, die een tweeling en drieling heeft dat je aan het begin vaak genoeg hebt dat je een lichte bloeding hebt door een adertje dat geraakt wordt. Maar dit is natuurlijk achter elkaar. Maar je weet maar nooit. 

Maja
    Bijdrager
    In reactie op: NOD November 2019 #10269438 Quote

Farru Ik kan je mailtje niet versturen! Hij geeft een foutmelding ineens …. heel gek. Dus je leest hier al een beetje hoe en wat. 

Maja
    Bijdrager
    In reactie op: NOD November 2019 #10269435 Quote

wilkindje Gefeliciteerd! 

IDK Mijn borsten doen ook onwijs zeer! Ik kon gisteravond met de yoga niet eens op m’n borsten leunen of liggen. Hier dus zoals bovenstaand bericht 3 dagen heel licht bruinige bloedverlies maar wordt niet meer of minder. 

Volgens de app had ik vanochtend kunnen testen maar ik had op dag 15 m’n eisprong, die ik voelde. Dus dat zou betekenen dat ik morgen kan testen maar vind het toch raar dat ik nu 3 dagen wat bruinige afscheiding heb en op internet lees je dat je max 2 dagen last kan hebben van een innestelingsbloeding. Dacht eerst zaterdag te gaan testen vanwege de rust daarna. Maar twijfel toch om het morgen te doen. 

Maja
    Bijdrager
    In reactie op: NOD November 2019 #10269432 Quote

Suzen Ik lees nu je berichtje op blz 91. Moest er een paar terug lezen maar ik heb precies hetzelfde nu! Ik heb sinds dag 11 na ovulatie heel licht bloedverlies. Een rondje van ongeveer 2 cm. Gisteren hetzelfde en vandaag ook. ’s Ochtends en ’s avonds helemaal niks. Echt heel bijzonder … ik kan morgenochtend testen dus ik ben heel benieuwd wat daaruit komt. Ook ik las dat een innestelingsbloeding 2 uur tot 2 dagen kan duren. Maar heb dit nu drie dagen. En het wordt niet meer en niet minder. Dus vind het heel bijzonder. 

Ik ga nu even verder lezen want wie weet heb je wel al iets getypt haha

Maja
    Bijdrager
    In reactie op: NOD November 2019 #10263856 Quote

Maar je zegt dat je in totaal 3x seks hebt gehad (donderdag, zondag en maandag). Maar dan kom je een beetje op hetzelfde uit toch? Om de dag/twee dagen en daarna 2x achter elkaar. Wij doen het ook niet vaker dan 3x in de week voor de ovulatie. 

Maja
    Bijdrager
    In reactie op: NOD November 2019 #10263852 Quote

Zonnebloem90 Thanks voor je tips! En zeker geen kumbaja, het is juist fijn dat je je ervaringen deelt! Wij hebben na de piek of 1 a 2 dagen daarna ook geen seks meer tot mijn menstruatie. Dus bij ons zit er ook zeker meer dan 10 dagen tussen, maar proberen er dus wel voor te zorgen dat de eerste keer na menstruatie niet paar dagen voor de ovulatie is. 

Zoals je zegt, bij iedereen gaat het anders. Ik moet er ook niet aan denken het iedere dag te doen zoals sommigen zeggen wat bij hen wel heeft gewerkt. Want dan is het echt een moetje.

Wat je zegt, er minder mee bezig zijn is zeker goed. Dat probeer ik ook zo min mogelijk maar toevallig deze paar dagen even omdat er een aantal op mijn berichtjes hadden gereageerd maar probeer het zo min mogelijk te doen 😉 dat werkt doordeweeks vaak beter dan in het weekend haha.

Ik ga m’n best doen met alle opgezochten feitjes haha.

Maja
    Bijdrager
    In reactie op: NOD November 2019 #10263797 Quote

FiLo Oké, nou goed om te weten! Het kan zeker geen kwaad om het te proberen inderdaad. 

Ohja, ja ik slik vanaf het begin al Davitamon mama compleet met visolie. Dus heb in principe alle vitaminen die je nodig hebt. 

Je hebt ook zeker gelijk dat een heel groot deel geluk is en je heel erg afhankeloijk bent van de natuur!

Ga lekker genieten van je zwangerschap! En fijn dat je wat tips hebt gegeven waardoor het bij jullie wel gelukt is. Wellicht helpt het vele van ons!