Chantalhubbers

Aangemaakte reacties

• Auteur
  • Chantalhubbers
    Bijdrager
    In reactie op: Luchtige zomerslaapzak #10324060 Quote

Hier ook een hydrofiel slaapzak van lodger. Heel blij mee en een hele goede pasvorm! 

Chantalhubbers
    Bijdrager
    In reactie op: Fotoapp #10319185 Quote

Slingertijd hebben wij als tip gekregen. Heb hem nog niet gebruikt maar blijkt heel makkelijk te zijn. 

Chantalhubbers
    Bijdrager
    In reactie op: Van 3 naar 2 slaapjes #10311606 Quote

Hier een mannetje van ruim 4 maanden. Hij slaapt altijd 2x lang, dus einde van de dag heeft hij niet altijd veel zin om te slapen. Dit slaapje is rond half 5/5 uur. Maak hem dan altijd na max 1 uur wakker, anders wilt hij niet gaan slapen in de avond. Ik zou ook gewoon kijken wat je kleine aangeeft. Als je merkt dat ze de nacht slechter gaat slapen dan zou ik het laatste slaapje proberen te laten vallen. 

Chantalhubbers
    Bijdrager
    In reactie op: Overstappen van jumbo naar Bon bébe voeding #10311605 Quote

Ik ben ook overgestapt van Kruidvat naar bon Bebe. Geen problemen mee gehad! 

Chantalhubbers
    Bijdrager
    In reactie op: Darmkrampjes #10301953 Quote

Je zou ook sab simplex kunnen proberen als je dat nog niet hebt gedaan. Kan gewoon in de fles. 

Chantalhubbers
    Bijdrager
    In reactie op: Reflux? #10301859 Quote

Kinderen kunnen echt wel verborgen reflux hebben zonder dat de veel spugen. Mijn nichtje heeft ook weken gehuild en uiteindelijk kwamen ze erachter dat het verborgen reflux was. Zij spuugde ook niet veel. Toen idd johannesbroodpitmeel door de voeding gaan doen. Zou toch is kijken of er nog extra naar gekeken kan worden. Zo zielig, vooral als je het ook omhoog hoort komen!! 

Chantalhubbers
    Bijdrager
    In reactie op: Foto’s – zelf inplakken of online? #10301793 Quote

Ik plak ze ook zelf in! Vind ik ook leuker. Probeer iedere 2 maanden te printen zodat het goed bij te houden is. 

Chantalhubbers
    Bijdrager
    In reactie op: Uitslag op de billetjes #10299595 Quote

Klinkt voor mij ook echt als tandenpoep. Ik werk zelf in de kinderopvang dus regelmatig mee te maken. Ons zoontje is nog niet in de tanden fase. Wat ook nog wil helpen is maizena op de billen doen. Droogt het uit en het is heel zacht. Hopelijk gaat het snel over.