Gebruiker10118492

Aangemaakte reacties

• Auteur
  • In reactie op: Keizersnede bij prematuur termijn #10253083 Quote

Gecondoleerd met het verlies van jullie zoontje wat een verdriet zeg heel veel sterkte

Zelf ben ik 11 jaar terug Nou ja bijna 12 jaar geleden bevallen van mijn dochter met 33. 3 weken. Zij lag in een onvolkomen stuit en aangezien ze te vroeg kwam durfde ik een natuurlijke bevalling niet aan. In de jaren daarna ben ik regelmatig zwanger geweest maar dat ging steeds mis. En vorig jaar mij raakt ik zwanger van ons zoontje. Wij hebben hele gesprekken met de gynaecoloog gehad omdat je na een vroeggeboorte met keizersnede daarna eigenlijk niet meer natuurlijk mag bevallen. Bij mij zat er 11 jaar tussen en de arts durfde het toch aan. Het is gewoon goed gegaan.

Ik begrijp je gevoelens over het loslaten van een vaginale bevalling ik had daar ook ontzettend veel moeite mee. Ik wens jou ontzettend veel sterkte kracht en wijsheid toe. Bespreek ook alles goed met de artsen ook je gevoelens hierin nogmaals heel veel sterkte

In reactie op: Verkeerde volgorde #10253003 Quote

Heerlijk hier ook zon slaapkoppie. Is vandaag 8 maanden gaat om 20u naar bed en om half 10 maak ik hem weer wakker.

Wat als je het ondraait. Na een fles even wakker houden en daarna in bed. Wakker maken voor de volgende fles en weer in bed bij de vermoeidheidsignalen. Zo doe ik het hier ook en dat werkt perfect

In reactie op: Angst loslaten? #10253000 Quote

Hoi Wat ontzettend verdrietig voor je. Ik snap je heel erg goed.

Ik ben 11 jaar terug moeder mogen worden van een prachtige meid en 8 maanden terug moeder mogen worden van een heerlijke knul daartussen zitten veel zwangerschappen die steeds weer opnieuw mis gingen. Soms in een beginstadium en soms als ik al verder was. De angst werd iedere keer groter Ik raakte ervan overtuigd dat het mij niet gegund was om nog een keer een levend kindje op de wereld te zetten. Vorig jaar mei raakte ik zwanger van ons zoontje. Het was 38 weken lang ontzettend spannend en ik was vol Angst. Ik heb dit ook besproken met de gynaecoloog en mocht altijd komen als ik mij zorgen maakte. Daar heb ik echt heel veel aan gehad en uiteindelijk is het toch nog een keer goed gekomen.

Spreek je angst uit bij de verloskundige mocht je zwanger zijn en je bent heel bang kunnen ze beter een keer extra kijken dan jou in angst laten zitten. Ik ga heel hard duimen dat het bij jullie goed mag gaan de volgende keer Dikke knuffel

In reactie op: Ontevreden met het geslacht #10250554 Quote

Ik herken dit gevoel totaal niet.

Ik heb een dochter van 11 jaar en heb 7 maanden terug na vele zwangerschappen die steeds weer mis gingen mijn zoontje in mijn armen mogen sluiten. Een voorkeur hadden we niet. We waren al lang blij dat het ons toch nog gegund was. We wilde ook niet weten wat het was. Want het maakte niet uit. We wilde graag een kindje samen. Wat het was het was meer dan welkom. 

Knap dat je het eerlijk durft uit te spreken. Begrijpen doe ik het niet. Je wilt toch een kindje….dan maakt het toch niet uit wat het is. Maar goed…misschien heb ik gewoon te veel mee gemaakt op dat gebied om het te kunnen begrijpen. Al had ik 11 jaar terug ook geen voorkeur en wisten we tot de geboorte ook niet wat het was

In reactie op: Voedingschema baby 5 a 6 maanden #10236391 Quote

Als hij wakker word om half 10 150 melk

Om 11 uur 100 gram fruit

Om 1 uur 1 boterham

Om 18u 100 gram groente 80 gram aardappels en 20 gram vlees

En dan om 22u 210 melk

Ik zou meer melk willen geven maar hij spuugt heel veel. Is nu een half jaar. Komt door het spugen wat minder hard aan. Vandaar vooral vast voedsel.

Maar aan het bovenstaande heeft hij wel genoeg. Geeft geen honger aan

In reactie op: Geboorteplan #10236285 Quote

De eerste kwam veel te vroeg. Dus bij de tweede geen plan. Het loopt zoals het loopt. En in mijn ogen loopt het altijd anders dan je verwacht wat dan weer voor teleurstelling zorgt. Gewoon lekker alles op je af laten komen. 

In reactie op: 1 week overtijd en negatieve testen #10235532 Quote

Ik ook altijd 28 dagen. 1 keer drie weken over tijd. Toen toch ongesteld. Daarna gewoon weer regelmatig. Duim voor jou dat het anders is

In reactie op: Minder beweging voelen #10233319 Quote

Het wisselde hier ook heel erg. Maar de artsen in het ziekenhuis zeiden dat als het minder was ik beter even langs kon komen ( het was al meerdere keren mis gegaan bij mij) beter 10 keer voor niks dan 1 keer te laat.

Dus als je twijfelt gewoon even bellen en vragen om een extra controle