Gebruiker10118492

Aangemaakte reacties

• Auteur
  • In reactie op: Geboorteplan #10236285 Quote

De eerste kwam veel te vroeg. Dus bij de tweede geen plan. Het loopt zoals het loopt. En in mijn ogen loopt het altijd anders dan je verwacht wat dan weer voor teleurstelling zorgt. Gewoon lekker alles op je af laten komen. 

In reactie op: 1 week overtijd en negatieve testen #10235532 Quote

Ik ook altijd 28 dagen. 1 keer drie weken over tijd. Toen toch ongesteld. Daarna gewoon weer regelmatig. Duim voor jou dat het anders is

In reactie op: Minder beweging voelen #10233319 Quote

Het wisselde hier ook heel erg. Maar de artsen in het ziekenhuis zeiden dat als het minder was ik beter even langs kon komen ( het was al meerdere keren mis gegaan bij mij) beter 10 keer voor niks dan 1 keer te laat.

Dus als je twijfelt gewoon even bellen en vragen om een extra controle

In reactie op: Rollen in bed #10233318 Quote

Die van ons raakte niet in paniek maar ik vond het zelf eng. Daarom stopte ik zijn slaapzak onder het matras bij het voeteneind en pakte hem strak in onder een deken. Dit werkte prima.

Ben er inmiddels mee gestopt. Met het warme weer lag hij alleen in zijn romper. En hij ligt nou eenmaal graag op zijn buik.

Zon zijligkussen word bij ons ook afgeraden

Wat vervelend zeg. Ik heb het ook gehad was helemaal kaal na heel veel bloedverlies na een miskraam. Ik bleek heel zwaar ijzertekort te hebben. Misschien moet je dat eens laten nakijken.

Je gevoelens zijn heel normaal en niks om je voor te schamen. Het is niet niks. Een vroeg geboorte en dan ook nog die rot hormoneb.

Ik herken het. 11 jaar terug moeder geworden met 33.3 weken. Toen ze eenmaal thuis was begon het. Krijsen uren aan een stuk. Wat ik ook deed.

Ik heb hulp gezocht. Trok het niet meer. Met het cb een schema opgesteld. Rust en regelmaat. Dat had ze nodig. En hoewel ik er geen vertrouwen in had was het binnen een paar dagen totaal anders. Ze huilde niet meer en ging zonder problemen naar bed.

Sinds 6 maanden weer mama. Deze keer gelukkig 38.4 maar meteen begonnen met regelmaat. Werkt nu ook. Vaste tijden op bed eten enz.

Heel veel succes. Je kan het. Het is niet raar als je het niet ziet zitten. Die roze wolk is er gewoon niet altijd. Ik had hem bij mijn dochter ook niet. Nog sterker mijn gevoel voor haar moest groeien. ( ze is nu 11ben mijn alles dus het komt wel goed) vroeggeboorte zal daar aan toe bijdragen wsnt bij mijn zoon nu ervaar ik het heel anders. Die mocht ook bii mij blijven terwijl ik mijn meisje pas uren later mocht zien.

Nogmaals je gevoel is niet gek. Maar trek op tijd aan de bel. Het word echt beter!

In reactie op: Bang voor herhaling #10231448 Quote

Gefeliciteerd met je zwangerschap.

Zo herkenbaar

Ik heb meerdere miskramen gehad.11 jaar terug is mijn dochter veel te vroeg geboren. De jaren daarna ging het steeds mis. Toen een paar jaar pauze en twee jaar terug er weer voor gegaan. Vorig jaar mei weer zwanger. Maar werd gek van de angst. Daardoor mocht ik wekelijks op controle dat heeft mij erg geholpen. En morgen word mijn kleine man al weer een half jaar.

Dus ik snap je angst. Maar probeer de rust te vinden. Dat is zo belangrijk voor dat kleintje. En als het even te zwaar word geef het aan. Ze controleren liever een keer te veel dan dat jij in de stress zit.

Ik ben een slecht voorbeeld omdat het bij mij steeds weer fout bleef gaan. Maar het gaat veel vaker goed dat fout. Probeer vooral te genieten. Het is zo fijn zon kleintje in je buik.

Veel geluk

In reactie op: Anti-depressieva en zwangerschap #10231119 Quote

Ik zelf ben heel bewust gestopt ermee.

Ik was al zovaak zwanger geweest dat het mis ging ( toen slikte ik trouwens niks) daardoor uiteindelijk aan de meficijnen gegaan. Toen wij er toch weer voor wilde gaan na een paar jaar pauze zeg maar. Ben ik er een jaar ervoor mee gestopt. Heel langzaam gaan afbouwen.

Maar ik weet van een vriendin. Zij verloor haar baby met 39 weken tijdens de bevalling. Toen ze daarna weer zwanger raakte had ze zoooo veel angst en stress dat ze haar juist aan de medicijnen hebben gedaan. De stress was slechter dan de pillen.

Dus ik zou gewoon met de artsen overleggen.

Veel succes