Gebruiker10118492

Aangemaakte reacties

• Auteur
  • In reactie op: Vliegen met een baby #10229414 Quote

Maar hadden jullie het onderstel ingepakt met iets of gewoon los met riemen er omheen? Wat heftig zeg en jammer van je wagen :(. Fijn dat t zo goed is gegaan met vliegen! @naniene wij gaan op familie bezoek dus we zullen voornamelijk bij het strand zijn! We gaan niet echt dingen bekijken. Maar een daag zak is ook een optie!

Nee we hadden hem erin. En bij het vloegtuig ingeklapt en afgegeven aan de mannen die er stonden . Die hebben hem erin gedaan en toenbl hij eruit kwam was hij helemaal vies

In reactie op: Vliegen met een baby #10229390 Quote

Wij zijn afgelopen maand weg geweest met onze kleine van 5 maanden. Hij deed het super goed. Flesje gegeven met opstijgen voor zijn oortjes dat werkte perfect. Had op de heenweg een zetpil gegeven. Op de terugweg waren ze fesmokten dus dat ging niet. Maar zonder ging ook goed. Vooral laten zuigen met landen en dalen. Dat helpt. En vooral niet druk maken. Komt vast goed

Wij hadden onze kinderwagen en maxicosi bij. Je wil niet weten hoe de kinderwagen er nu uit ziet. Hij was rood nu helemaal zwarte. Baal er echt van. Heb het er tot nu toe nog niet uit gekregen.

In reactie op: Zorgen om ontwikkeling. #10228336 Quote

Mijn dochter lag 11 jaar terug toen ze 1 werd alleen nog maar op haar rug. Draaide nog niet zat niet deed niks. Kreeg ook fysio

Ze liep achter door haar vroeg geboorte. Maar uiteindelijk is ze alles gaan doen. 

Mijn bonus dochter deed ook niks. Kreeg ook fysio. Daar werd al snel gezegd dat er dingen niet klopte. Fysio had gelijk. Ze bleek zwaar gehandicapt. 

Wat zegt de fysio? Die maken dit vaker mee. 

In reactie op: Speen drama #10228186 Quote

Die van ons kon hem ook niet zelf vasthouden. Eerlijk gezegd werd ik het heen en weer lopen beu. Ik voelde zelf al aan dat het geen speenkindje was. We hebben een andere aanpak geprobeerd. Gewoon even laten huilen. Dat is in het begin doorbijten. 5 min en dan kijken, troosten (niet uit bed halen en geen oogcontact). Zodra ze rustig was, liepen we weer weg. Soms was het direct weer brullen. 5 min wachten, troosten enz. We hoefden nooit meer dan 3x te lopen. En anders was er daadwerkelijk iets aan de hand (luier/honger/sprong). Dan mocht ze er naar 3x even uit. Deze methode werkte bij ons heel goed. Ze sabbelt nu op haar vingers of pakt een knuffel voor troost.

Hier hetzelfde gedaan. Nu sabbelt hij lekker op zijn handje

In reactie op: Buikslapen? #10227842 Quote

Die van ons slaapt vanaf drie maanden op zijn buik. Ik draaide hem ook om. Ben daar mee gestopt. Heb zon speciale hoes voor om zijn matras. Hij slaapt blijkbaar graag op zijn buik. Vond het in het begin heel eng maar heb dat los gelaten. 

In reactie op: Ontwikkeling premature baby #10227655 Quote

Mijn dochter is 11 jaar terug met 33 weken geboren. Heeft zeker het eerste jaar veel achter gelopen. Toen ze 1 jaar werd stond de box nog in de hoogste stand ze draaide niet om of wat dan ook. Ze deed alles gewoon op haar eigen tijd Ze is het uiteindelijk wel allemaal gaan doen. Ze is nu 11 en nu merken wij er niks meer aan. Wel was ze de eerste jaren veel ziek. Luchtwegen had ze veel last van. Ook daar is ze nu redelijk overheen gegroeit.

Ik heb nu sinds vijf maanden eem zoontje erbij. En nu merk ik pas echt hoe erg mijn dochter achter liep. Mijn zoontje draaide al met vier maanden.

Ik heb ook een aantal jaar andere ouders van prematuren geholpen. Het is zon zware tijd.

Maar laat je vooral niet gek makem door andere. Als ze zeggen ow kan die van jou dat nog niet. Niet naar luisteren. Het komt wel. Ze hebben wat meer tijd nodig. Maar wat een kanjers zijn het. Kijk waar ze vandaan komen! 

In reactie op: Ontevreden baby/ Ria Blom #10227178 Quote

11 jaar terug huilde mijn dochter ook veel. Ook ria blom toegepast. Binnen een week hadden we een totaal ander kind. Huilde echt helemaal niet meer. Ik hield mij er wel streng aan. Blijkbaar was dit wat ze nodig had. En ja ook de mijne lag 15 min na de fles weer in bed omdat ze moe was. Ze had gewoon echt veel slaap nodig.

5 maanden terug weer mama mogen worden. Mijn zoontje huilde niet. Maar doe het weer volgens ria blom. Ook hij is heerlijk tevreden. Is wel een uurtje langer wakker na de fles als zijn zus toen

Beide slapen zelfs heerlijk uit. Worden pas tegen 10 wakker.

Ik zou er helemaal voor gaan als het voor jou kindje werkt. Beter ff aanpassen en een tevreden kind dan dit niet doen en een verdrietig kindje toch.

Succes

In reactie op: Angst voor een miskraam, #10227085 Quote

Ik heb 11 jaar terug een dochter gekregen en 5 maanden terug een zoon daar tussen zitten vele zwangerschappen die steeds mis gingen. Ik kon het laten onderzoeken Maar dat wilde ik niet. Op het moment dat ik mis gaat en mensen zeggen dan tegen Ja er zal wel wat mis zijn geweest wil je dat echt niet horen. Maar ergens denk ik dat het wel zo is. Je bent voor het eerst zwanger en je bent nog hartstikke Jong. Ik was met mijn zoontje 38. Probeer er vooral van te genieten en laat je niet leiden door angst die waarschijnlijk toch niet nodig is. Geniet Want Voor je het weet zijn die 9 maanden voorbij en zwanger zijn is zo fijn