Gebruiker10118492

Aangemaakte reacties

• Auteur
  • In reactie op: Bibberen baby #10195634 Quote

Jep had de onze ook. Nu is hij 11 weken en hij heeft het niet meer

In reactie op: Koorts na bevalling #10193065 Quote

Als eerste van harte gefeliciteerd. Ik had geen koorts maar was wel heel erg gezwollen zelfs de verloskundige schrok ervan. Wat bij mij heel erg heeft geholpen is op een houten stoel zitten dat drukt het vocht eruit. En Arnica druppels. En vochtafdrijvend voedsel onder andere bleekselderij. Maar vooral op die stoel zitten en ijs ertegen tegen heeft heel erg goed geholpen veel succes en geniet van de kleine

Wat een kanjer heb je! Daar mag je zeker heel erg trots op zijn.

Mijn dochtertje is 11 jaar terug te vroeg geboren. Heftige tijd was dat. Nu net 8 weken geleden bevallen van mijn zoontje. Tussen die twee zitten nog 6 zwangerschappen die mis gingen. Dus de angst bij mijn zoontje was giga hoog. Zijn hartje viel tijdens de bevalling tot onder de 50. Gek werd ik. Huilen! Geroepen snij hem eruit nu leeft hij nog. Dus ik weet hoe jij je hebt gevoelt. Alles is wel goed gekomen. Maar die angst…pfff

Hoe gaat het verder met je zoontje? En met jou? Tis toch een rollercoaster waar je in terrecht komt

In reactie op: Weeenremmers ervaringen! #10187813 Quote

Hoi

Ik heb ze 11 jaar terug 2x 48 uur gehad. Zodra ze het stop zette kwamen de weeën meteen weer heftig terug. Tijdens het remmen had ik ze om de 15 min. Zodra het stopte om de 3 a 4 minuten. Uiteindelijk is onze dochter met 33.3 weken geboren.

Veel sterkte! Hopelijk blijft jullie kleintje nog even veilig bij mama zitten

Hoi

Als eerste heel veel sterkte.

Het is ontzettend verdrietig. En het maakt niet uit of het na 5 of 10 weken gebeurd. Vanaf het moment dat je de test in handen hebt ben je moeder. 

Ik heb een dochter van 11 en ben na haar vaak in verwachting geweest. Steeds ging het mis. Soms al heel snel en soms als het we het hartje al hadden horen en zien kloppen. Maar nu 11 jaar later en in totaal 8 zwangerschappen verder hebben wij sinds 7 weken een heel mooi lief mannetje erbij.

Blijf hoop houden hoe moeilijk het is. De zwangerschap vond ik een hel. Vond dat getrappel heerlijk maar die alles overheersende angst. Gelukkig namen ze dat in het zkh heel serieus dus kreeg paar keer per week een ctg.

Goed dat je naar de ha gaat. Laat je niet afschepen. Want die angst maakt het er niet beter op. Heel veel sterkte.