Gebruiker10066454

Aangemaakte reacties

• Auteur

Lilly of Lily vind ik wel mooier dan Philou.. maar het is echt super persoonlijk! Onze dochter heet Loren. Dat hoor je niet zo vaak. Ik vond het wel belangrijk dat je het uitspreekt zoals je het schrijft.

In reactie op: Sparen voor je kindje #10248886 Quote

Wij hebben voor onze dochter twee rekeningen geopend bij regio bank. Een spaarrekening en een ‘lopende’ rekening. Spaarrekening is een soort Zilvervloot idee. Alle ze 18 is krijgt ze over het gehele bedrag dat er dan op staat 10% rente. Je mag per jaar maximaal 600€ op die rekening storten. Dit houden wij dan ook aan. Lopende rekening is dan voor extraatjes van opa’s en oma’s bv. 

In reactie op: BV en nog geen menstruatie (ruim 8 maand) #10248410 Quote

Ik ben na precies 8 maanden voor het eerst ongesteld geworden. Geef ook bv, toen nog wel 4 tot 6 keer per dag. Inmiddels is dochterlief bijna 11,5 maand en ben ik ongeveer 7 weken zwanger van de tweede. Niet helemaal gepland maar erg gewenst. Ik ben in die tussentijd twee keer ongesteld geweest dus bij de derde ovulatie was het raak. Toen gaf ik ook nog maar 3 voedingen per dag. Mijn productie is iets teruggelopen en het heeft anderhalve week behoorlijk pijn gedaan bij voeden. Ook heeft ze me een keer gebeten dus de smaak zal ook wel anders zijn. Zoals ik er nu tegenover sta blijf ik mijn dochter voeden en als ze tegen die tijd nog wil, ga ik misschien zelfs het ‘tandem’voeden proberen. 

Ik denk dat je menstruatie vanzelf komt, ik zou gewoon blijven voeden zoals je nu doet. Grote kans dat het al onderweg is. Ik hoop dat je snel een positieve test in handen hebt!

In reactie op: Welke meisjes naam bij Raff #10245621 Quote

Zoë?

In reactie op: Verwacht mei 2020❤️ #10243989 Quote

Hallo allemaal! Gefeliciteerd! Ik sluit me aan bij dit forum. Ik heb een dochter van 11 maanden en ben er van de week achter gekomen dat ik zwanger ben van de tweede. Niet helemaal gepland maar zeker wel gewenst! 8 oktober heb ik mijn eerste echo. 12 oktober wordt mijn dochter 1 jaar. Bizar hoor! Volgens de VK zal mijn uitgerekende datum begin mei zijn. Ik ben nu 5 a 6 weken.

Ik slaap de slaapjes van mijn dochter inmiddels mee, want ik ben MOE. Verder beetje wiebelig gevoel en honger. Ik vind dat er ook al een buik te zien is. Zullen mijn darmen wel zijn die plek maken😅. Hebben jullie dat ook?

In reactie op: Ervaringen rond ovulatiebloeding #10243487 Quote

Ik had drie weken terug precies hetzelfde als dat jij hebt. Dacht ook een ovulatiebloeding. Ik ben echter niet bezig met ovulatietesten. Sinds gisteren weet ik dat ik zwanger ben (van de tweede) dus ik denk nu dat het eerder een innestelingsbloeding is geweest. Ik hoop op hetzelfde voor jou. Gr. L

In reactie op: contact met andere moeders #10237235 Quote

Wat leuk! Mijn dochter is inmiddels 10 maanden, ik ben 27 (is dat jong genoeg 😉). Ben ook een van de eersten bij mijn familie. Voor de liefde naar Nijmegen verhuisd, vriendinnen en familie wonen op 2 uur rijden 😵

Erg leuke naam! Ik zou dan wel voor Emmelore gaan. Mijn dochter heet Loren, beetje in dezelfde sfeer. Een kennis van mij heet Emielieke, vond ik ook altijd zo’n leuke naam. 

Je zou er evt ook nog iets van Emmalore van kunnen maken. Vind ik eigenlijk ook wel leuk. 🥰