hannahsmama

Aangemaakte reacties

• Auteur
  • Wat verschrikkelijk zeg. Ik kan me helaas heel goed inbeelden hoe je je voelt.

Ik heb zelf in een kleine 2 jaar tijd ook 2 miskramen gehad en daarna nog een buitenbaarmoederlijke zwangerschap. Beid miskramen waren ook weer totaal anders en er was dus ook geen duidelijke reden waarom het mis ging.

Elke zwangerschap voel je je eerst helemaal gelukkig maar je voelt tegelijkertijd ook die angst. Het is heel moeilijk maar je weet dat je op een natuurlijke manier zwanger kunt worden en dat heeft mij wel geholpen in het hele proces.

Uiteindelijk na de buitenbaarmoederlijke zwangerschap gelijk de eerste maand zwanger geraakt en inmiddels een kleine meid van 7.5 maand. Wel blijven de zwangerschappen niet onbezorgd maar zodra je buik begint te groeien en je de baby voelt schoppen in je buik dan stelt dit al erg gerust. 

Heel veel sterkte en hopelijk is het jullie ook gauw gegunt. 

Liefs 

hannahsmama
    Bijdrager
    In reactie op: behandeltraject na bbz #10287110 Quote

Hee,

Ik heb in 2018 ook een bbz gehad waarbij een van mijn eileiders is verwijderd. Tegen mij is toen gezegd dat het een tijdje zou kunnen duren voordat mijn rechter eileider de functie van de linker eileider overgenomen zou hebben. Tegen mij is toen gezegd dat het wel een jaar kon duren voordat alles weer “normaal” zou functioneren. Hier ben ik toen ook van uit gegaan.

Bij mij wilde het zo zijn dat ik gelijk na mijn eerste menstruatie weer zwanger ben geraakt en nu een kleine meid van 7.5 maand rond heb lopen.

Mijn arts gaf aan dat je vruchtbaarheid niet minder is geworden doordat je een eileider moet maar dat het wel zo moet zijn dat je eitje wordt opgevangen door je nog aanwezige eileiders. Hierdoor kan het soms iets moeilijker gaan.

Hopelijk heb je snel meer duidelijkheid!

Liefs

hannahsmama
    Bijdrager
    In reactie op: behandeltraject na bbz #10287107 Quote

Hee,

Ik heb in 2018 ook een bbz gehad waarbij een van mijn eileiders is verwijderd. Tegen mij is toen gezegd dat het een tijdje zou kunnen duren voordat mijn rechter eileider de functie van de linker eileider overgenomen zou hebben. Tegen mij is toen gezegd dat het wel een jaar kon duren voordat alles weer “normaal” zou functioneren. Hier ben ik toen ook van uit gegaan.

Bij mij wilde het zo zijn dat ik gelijk na mijn eerste menstruatie weer zwanger ben geraakt en nu een kleine meid van 7.5 maand rond heb lopen.

Mijn arts gaf aan dat je vruchtbaarheid niet minder is geworden doordat je een eileider moet maar dat het wel zo moet zijn dat je eitje wordt opgevangen door je nog aanwezige eileiders. Hierdoor kan het soms iets moeilijker gaan.

Hopelijk heb je snel meer duidelijkheid!

Liefs

hannahsmama
    Bijdrager
    In reactie op: Meisjesnaam #10285521 Quote

Hannah? 😀 wel langer maar past er wel bij vind ik. 

hannahsmama
    Bijdrager
    In reactie op: Namenstress #10284845 Quote

Dan zou ik kiezen voor Owen! Vind ik zelf ook een leuke naam maar ik ken iemand die zo heet en daardoor zou ik hem zelf niet gebruiken 😜 maar stoere naam vind ik het! 

hannahsmama
    Bijdrager
    In reactie op: Elke dag/avond overstuur met slapen #10281455 Quote

Verborgen reflux hebben we het in het begin wel eens over gehad en we zijn toen ook overgestapt op andere voeding. Ik heb niet het idee dat ze daar nog last van heeft. Het is echt overstuur en vaak als je haar vast pakt is het weer over maar we moeten dan echt wel 10/15min met haar zitten zodat ze weer in slaap valt en pas dan kunnen we haar weg leggen. Wakker weg leggen is in dat geval geen optie want dan schreeuwt ze alles bij elkaar. We kunnen het echt niet verklaren en ook bij het consultatiebureau hebben ze geen oplossing.

hannahsmama
    Bijdrager
    In reactie op: Dagritme 6,5/7 maand #10281081 Quote

Hoe krijgen jullie je kleintje zo lang aan het slapen overdag? Dit gebeurd bij ons alleen als ze bovenop ons ligt te slapen, maar ik bed hooguit een half uurtje.

Oh en water gaat er bij ons meisje echt niet in. Dat weigert ze gewoon te drinken. Hoe laten jullie dit je kindje drinken? Uit de fles of een ander soort beker? Nog tips 😅 flessen afbouwen wordt zo best lastig namelijk haha.

Ze is nu trouwens 6.5e maand oud.

hannahsmama
    Bijdrager
    In reactie op: Elke dag/avond overstuur met slapen #10280842 Quote

Ik leg haar op bed zodra ze moe wordt. Dit is meestal na 2.5/3 uur. Maar moe of niet het is overdag altijd drama met in haar eigen bed slapen. 

Het op bed doen in de avond gaat de afgelopen 2 nachten goed maar ze wordt alsnog meerdere keren helemaal overstuur wakker dat wr haar echt op moeten pakken om haar rustig te krijgen.