Noortjeee

Aangemaakte reacties

• Auteur
  • Noortjeee
    Bijdrager
    In reactie op: Uitgerekend September 2019 #10255141 Quote

Goed om te horen dat volgens mij inmiddels iedereen goed is bevallen! Ik ben op 6 oktober bevallen, 5 oktober ingeleid en helaas na 16 uur (ondanks weeenopwekkers) nog maar 5 cm ontsluiting. Het werd toen een keizersnede. Heftig allemaal, maar toch wel een positieve ervaring. Het herstel gaat goed, al moest ik natuurlijk wel even in het ziekenhuis blijven. Ben in ieder geval blij om weer thuis te zijn! Ons zoontje heet Milan. 😃

Noortjeee
    Bijdrager
    In reactie op: Uitgerekend September 2019 #10251761 Quote

Bij mij ook niets hoor Nikiii. Ik heb een uur na het strippen flinke krampen gekregen die toenamen in de avond, maar vannacht helaas weer minder zijn geworden. Morgen op 41+5 word ik ingeleid. Ben benieuwd wat er bij jou uit het gesprek komt! 

Noortjeee
    Bijdrager
    In reactie op: Uitgerekend September 2019 #10251519 Quote

Nikkiii en Nolaatje, ik wacht nog gezellig met jullie mee. Net voor de 2e keer gestript en als ie niet uit zichzelf komt, word ik zaterdag ingeleid. 

Noortjeee
    Bijdrager
    In reactie op: Uitgerekend September 2019 #10251082 Quote

Hoop dat er bij de andere dames die gestript zijn wel iets is gebeurd, maar bij mij helaas helemaal niets! 🙁

Noortjeee
    Bijdrager
    In reactie op: Uitgerekend September 2019 #10250994 Quote

Ik snap wat je bedoelt! Ik heb vriendinnen die na 3 uur al duidelijk van alles voelden, dan zakt de moed je toch in de schoenen… 

Noortjeee
    Bijdrager
    In reactie op: Uitgerekend September 2019 #10250981 Quote

Nikkiii hier is het normaal dat ze bij 41+3 een CTG en echo plannen om te zien of alles nog goed is met de baby en het vruchtwater. Vanaf dat moment mag je hier ook kiezen om ingeleid te worden en krijg je daar uitleg over. Ik weet niet hoe dit bij jouw verloskundige zit? 
    ik voel nog niets tot nu toe, buiten mijn normale krampjes die ik al een paar weken heb. 

Noortjeee
    Bijdrager
    In reactie op: Uitgerekend September 2019 #10250928 Quote

Nikkiiii en AvdS; ik had maar 1cm ontsluiting… Hopen dat het voor ons alle 3 iets doet nu! Ik heb in ieder geval voor donderdag afspraken voor CTG, Echo en gesprek over inleiden. Hopen dat het niet nodig is! Fijn dat het bij jullie ook is gelukt! 

Noortjeee
    Bijdrager
    In reactie op: Uitgerekend September 2019 #10250825 Quote

Ik ben een nog wachtende moeder, 40+1 en zojuist gestript! Ben ook erg benieuwd naar de andere wachtenden!