Nikkkiii

Aangemaakte reacties

• Auteur
  • Nikkkiii
    Bijdrager
    In reactie op: Uitgerekend September 2019 #10255310 Quote

Dankjewel Nobba!

Gefeliciteerd Noortjeee, wat balen dat het toch nog een keizersnee is geworden na zo lang weeen… Maar fijn dat het herstel goed gaat! Leuke naam!

Nikkkiii
    Bijdrager
    In reactie op: Uitgerekend September 2019 #10254739 Quote

dankjewel Minni!!

Nikkkiii
    Bijdrager
    In reactie op: Uitgerekend September 2019 #10253850 Quote

Ja het was inderdaad ook best heftig, maar ik kijk er niet vreselijk negatief op terug ofzo. Ik werd inderdaad ook echt heel fijn geholpen in het ziekenhuis en vond het zo vlak na de bevalling ook best wel fijn om daar te blijven. 

Mijn man heeft de bevalling inderdaad ook nog heftiger ervaren als ikzelf denk ik Nolaatje! Hij is ook zo moe, zielig gewoon haha. Ik ben zelf best fit en heb hele lieve kraamhulp die me verplicht een uur op bed stuurt smiddags hihi.

Jesse heeft het trouwens echt super gedaan vannacht. Om 00:00u voor het laatst gevoed, toen wakker van de wekker om 3u en daarna om 7u. Tussendoor hebben we alledrie als roosjes geslapen! Wat knap je daar van op zeg!

Nikkkiii
    Bijdrager
    In reactie op: Uitgerekend September 2019 #10253566 Quote

Hallo lieve allemaal!

Daar ben ik dan eindelijk!! Sorry dat ik jullie zo lang liet wachten hihi. Allereerst alle nieuwe mama’s gefeliciteerd met jullie kindjes!

Ik ben ondertussen dus ook bevallen van onze knappe zoon Jesse Yannick, roepnaam Jesse❤️ Hierbij mijn bevallingsverhaal…

Afgelopen zaterdagnacht 5 oktober begon om 3u dus de bevalling met weeën die direct heel regelmatig kwamen. Om 8:30u kwam de verloskundige en bleek ik 3-4 cm ontsluiting te hebben, dat schoot nog niet echt op aangezien ik al 2-3 had.

Om 12:00u kwam ze weer en bleek ik nog maar 4-5cm te hebben, en daarom besloot ze om mijn vliezen te breken. Toen bleek dat ons mannetje in het vruchtwater gepoept had en dat we naar het ziekenhuis moesten vertrekken, een enorme domper voor mij… 

In de auto onderweg naar het zkh werden mijn weeën direct krachtiger en rond 14u werd mijn ontsluiting weer gecheckt. Ondanks de krachtige weeën nog steeds maar 5cm… Toen ben ik in het bevalbad gegaan en kreeg ik wee opwekkers en werd het best heeel zwaar..

Om 17:30u bleek mijn ontsluiting echter nog steeds maar op 5 cm te hangen… toen brak ik even… ik wilde absoluut geen ruggenprik, maar ik kon niet meer dus toch voor een ruggenprik gegaan, wat een verademing was dat zeg!

Helaas niet voor heel lang want ze hadden de wee opwekkers maximaal gezet en dat kwam door dr ruggenprik heen. Daarbij kreeg ik koorts en werd ik misselijk, wat was ik er klaar mee🙈 

Maargoed, rond 20u bleek ik ineens 9 cm ontsluiting te hebben, eindelijk!!! Om 21:45u mocht ik eindelijk gaan persen, wat pittig zeg, heb spierpijn in alle spiertjes van mijn hele lichaam 😅 

Na 1 uur en 20 min persen, heb ik Jesse om 23:05u zelf aan kunnen pakken, wat een prachtig moment! Eindelijk wisten we dat het een jongetje was!! Wat een geluk!! Maar dit duurde helaas niet lang…

Jesse was blauw, ademde niet goed en had flinke koorts 38,7… dus hij werd heel snel van me vandaan genomen en ineens stond de kamer vol.. dat was wel flink schrikken… 

Hij moest mee in de couveuse, maar gelukkig herstelde hij snel! Afgelopen dinsdag mochten we dan eindelijk naar huis❤️ wat is het genieten zeg❤️ 

Ben helaas gescheurd… en man ik vind het maar pijnlijk hahah verder heb ik heel erg last van mijn rug, maar het is waarschijnlijk spierpijn van de inspanning, hopelijk gaat het snel over. 

Nou een heeeel verhaal hihi, conclusie:

Jesse Yannick

5 oktober 2019

23:05u

3715gram

53 cm

En hele gelukkige ouders❤️

Nikkkiii
    Bijdrager
    In reactie op: Uitgerekend September 2019 #10252057 Quote

Ik wil toch even zeggen dat het hier begonnen is😱😍 vind het nu al pijnlijk maar ben zo blij! Nu nog hahah, eerst volgende bericht van mij zal wel even duren😘 succes ook voor de andere dames nog!

Nikkkiii
    Bijdrager
    In reactie op: Uitgerekend September 2019 #10252053 Quote

Jeetje Joootje, jij bent nog verder! Spannend ook bij jou, succes!!

Ik heb de hele avond al wat krampen did komen en gaan. 
    Lig nu zo’n 3 kwartier in bed en heb geloof ik 3x zo’n kramp moment gehad die dan komt en weer gaat. Ben heel benieuwd of dit door gaat zetten! Durf het bijna niet te hopen, maar ik hou moed! 

wat heerlijk om te lezen over zo’n glimlachje, Oeeh wat kijk ik ernaar uit allemaal!!😍 

Slaap lekker allemaal! Ik hoop dat mijn slaap verstoord wordt door de bevalling 💪🏼 mijn lievelings verloskundige heeft dienst, dus hoop het extra haha. 

Nikkkiii
    Bijdrager
    In reactie op: Uitgerekend September 2019 #10251926 Quote

Wat spannend Nolaatje!

Ik heb ook ‘nieuws’, vanmiddag bij de gyneacoloog geweest. Pfff die hele ziekenhuissfeer en dan zo’n pittige tante van een gyneacoloog, bah ahhaha daar raak ik al gestresst van 😛

Maargoed, inwendig onderzoek gehad en vruchtwater echo gehad. Zag er goed uit, kon morgen op zich al ingeleid worden, maar de stress daarvan steeg me direct naar mijn hoofd. Dus besloten het dit weekend nog de tijd te geven en dan maandag in te leiden… Dan zou ik 41+5 zijn. Hopelijk komt het dit weekend alsnog! Zondag gaat mijn verloskundige nog een laatste poging doen om te strippen, spannend hoor!

Maargoed, we krijgen iig babynieuws dus de aankomende dagen! Noortje, Nolaatje en ik! Spannend dames, we zijn er bijna!! Weten jullie al wat het is trouwens?

Nikkkiii
    Bijdrager
    In reactie op: Uitgerekend September 2019 #10251779 Quote

Bedankt lieve allemaal voor het meeleven! 

Voor degene die het vroeg, weet even niet meer wie hihi, ik ben nu 41+2, heb dus nog heeel eventjes.

Ja zou wel heeel graag thuis willen bevallen Nolaatje… Tenzij er een hele goede reden is om het niet te doen. Maar tot nu toe is dat alleen dat de bevalling niet op gang komt. Met mij en mijn kindje gaat het gelukkig allemaal heel goed. Behalve dat ik het mentaal wat zwaar krijg nu. Succes straks met de echo!

Goh wat balen Noortje, dat het bij jou ook niet gelukt is.. Wel flinke krampen en dan niet doorzetten, wat balen! Wat ontzettend spannend morgen, ik hoop voor je dat het alsnog gaat gebeuren, en anders heel veel succes morgen!

Ben heel benieuwd wat de gynaecoloog straks te zeggen heeft bij ons. Ik weet zelf niet zo goed of ik vandaag, morgen of juist maandag pas wil worden ingeleid. Wil het ook graag nog een kans geven ofzo, want dan kan het toch nog thuis misschien. Maarja ik weet het even niet zo goed… Oh dat is wel fijn om te horen in ieder geval Zazousept, geeft wel beetje rust hihi. 

Het enige wat ik nu heb is dat ik nog steeds best wat slijm verlies, en af en toe een harde buik heb.