Gebruiker10182257

Aangemaakte reacties

• Auteur
  • In reactie op: Welke zorgverzekering 2020? #10265257 Quote

Ik zat net inderdaad te kijken voor Menzis. Ik wil waarschijnlijk in het ziekenhuis bevallen dus het is fijn als de at volledig vergoed wordt. En de kraamzorg ook. En Menzis is goedkoper als mijn huidige zorgverzekering, terwijl mijn huidige dus geen ziekenhuisbevalling vergoed en kraamzorg niet. 

In reactie op: 4 weken zwanger, onderbuik en onderrugpijn #10263217 Quote

Ik ben nu 5, 5 week zwanger en ik heb hier ook al 2 weken last van. Als ik lang moet zitten merk ik dat ik daarna ook meer pijn heb. Ik draag daardoor sinds gister ook al een positiebroek dan heb ik er minder last van. 

In reactie op: Wat een klap, hoe ga ik er mee om? #10262715 Quote

Ik zit in hetzelfde schuitje. Ik heb afgelopen dinsdag hetzelfde te horen gekregen.

Heb jij een onregelmatige cyclus? En vanaf wanneer had je een positieve test?

In reactie op: Juli 2020 #10262642 Quote

Zonnebloem 90 ze konden inderdaad nog geen hartje zien. Moeten dus echt afwachten. Al had ik 17 oktober getest en toen had ik nog een negatieve test, daarna heb ik een bloeding gehad waardoor ik dacht dat ik ongesteld was geworden. Achteraf is dat waarschijnlijk dus een innestelingbloeding geweest. Dit zou dus allemaal wel kloppen met dat ik dan nu 5/5,5 week zou zijn. Daarom maakte ze zich niet echt zorgen maar ze moest het wel benoemen dat het ook mis ook gaan. Maar het is nu meer dat ik het zelf wel spannend vind. Het is toch mijn eerste zwangerschap, dus alles is nieuw en weet dus ook niet wat normaal is om te voelen enzo. 

Heb zelf al bijna 2 weken zo nu en dan last van kramp in m’n baarmoeder, hoofdpijn, duizelig, erg moe,  borsten zijn gegroeid en doen pijn, begin nu ook ’s ochtends misselijk te worden. Dus wat dat betreft genoeg symptomen, haha. 

In reactie op: Juli 2020 #10262447 Quote

Mag ik mij hier ook melden?

Ik heb gister de eerste echo gehad. Ik dacht 8+6 te zijn maar op de echo te zien was het pas 5/5+5. Ik had pas heel laat een positieve test, en tussendoor nog een bloeding. Waarschijnlijk heb ik dus een late eisprong en innesteling gehad. Die bloeding was waarschijnlijk een innestelingbloeding. Over 2 weken weer een echo om te kijken of het vruchtje gegroeid is, anders kan het ook nog een miskraam zijn. Verloskundige dacht dus meer aan een late eisprong en hoefde me voor nu geen zorgen te maken, maar is toch nog wel even spannend nu… Al voel ik me op en top zwanger. Heb al flink last van symptomen, en jullie? 

In reactie op: Uitgerekend juni 2020 #10262446 Quote

Mag ik mij hier ook melden?

Ik heb gister de eerste echo gehad. Ik dacht 8+6 te zijn maar op de echo te zien was het pas 5/5+5. Ik had pas heel laat een positieve test, en tussendoor nog een bloeding. Waarschijnlijk heb ik dus een late eisprong en innesteling gehad. Die bloeding was waarschijnlijk een innestelingbloeding. Over 2 weken weer een echo om te kijken of het vruchtje gegroeid is, anders kan het ook nog een miskraam zijn. Verloskundige dacht dus meer aan een late eisprong en hoefde me voor nu geen zorgen te maken, maar is toch nog wel even spannend nu… Al voel ik me op en top zwanger. Ik heb veel last van symptomen.

Ik weet nu dus niet precies wanneer ik uitgerekend ben. Het kan eind juni zijn maar ook begin juli. Ik hoop dat ik alsnog met jullie mee mag kletsen.