nenax

Aangemaakte reacties

• Auteur
  • nenax
    Bijdrager
    In reactie op: Nod juni #10212770 Quote

Hi dames, 

Inmiddels is dit mijn 3e NOD, ik heb op de eerste dag een test gedaan, die was negatief. Daarvoor ook al getest, want ik kon niet wachten (ook negatief). Ik durf nu niet zo goed meer te testen, iedere maand die hoopvolle dagen, de emotie die bij iedere negatieve test komt kijken.. 

Hoe gaan jullie daar mee om? Mijn vriend snapt mijn gevoel niet helemaal naar mijn idee. We zitten nu in ronde 7, zonder er écht heel bewust mee bezig te zijn. We zijn wel bewust gestopt met anticonceptie maar willen het niet te serieus aanpakken, ik had verwacht hier snel stress van te krijgen (en dat is dus zo), dus we wilden het laagdrempelig houden. De afgelopen 3 maanden wel mijn ovulatie gemonitord en die is best regelmatig, dus op die dag en de dagen daaromheen uiteraard ‘geklust’ (vind ik eigenlijk zo’n ouderwets woord).

Het voelt een beetje alsof ik ‘faal’, ook al weet ik dat ik er zelf vrij weinig aan kan doen.

Ik ga morgen maar weer een test doen, of zal ik het nog een dag uitstellen?

Liefs!

nenax
    Bijdrager
    In reactie op: Wachten op nod (mei) #10202009 Quote

Ik ben ongesteld geworden, helaas! Ik hou jullie resultaat in de gaten, ik duim mee! 🙂

nenax
    Bijdrager
    In reactie op: Wachten op nod (mei) #10201615 Quote

Hey Alison,

dankjewel voor je reactie, ben er zenuwachtig van.. 

Ik houd jullie op de hoogte!

nenax
    Bijdrager
    In reactie op: Wachten op nod (mei) #10201549 Quote

Hi allemaal,

Ik weet niet zeker of dit het juiste topic is om mijn vraag te stellen, maar jullie lijken allemaal zo begaan met elkaar én in het zelfde schuitje te zitten.

Ik word iedere maand stipt op de 10e ongesteld en het is nog steeds niet begonnen. Ik heb al wel ruim een week klachten die ik normaal ook rond mijn menstruatie heb, denk aan: kramp, pijnlijke borsten, een slecht humeur. Bijkomend is dat ik onwijs moe en lusteloos ben de laatste dagen. Inmiddels heb ik al twee keer een test gedaan, op de elfde en vanmorgen, de testen zijn negatief. Ik weet niet waar ik het zoeken moet, ik snap niet wat er aan de hand is.

Kan ik alsnog zwanger zijn? Ik lees veel over een te laag hCG gehalte enz., maar vind het niet echt nodig om bij de dokter aan te kloppen (ik ga niet dood ofzo 😅).

Ik word er nogal emotioneel en moedeloos van, we zijn sinds november aan het proberen, dit helpt niet echt mee..

Hoop dat jullie wijze raad hebben, liefs!