Happybee

Aangemaakte reacties

• Auteur
  • Happybee
    Bijdrager
    In reactie op: Ongelukkige/onrustige baby? Ten einde raad … #10292423 Quote

Heb je al eens probiotica geprobeerd om zijn darmen optimaal te laten functioneren? Kan heel veel verschil maken. 

Happybee
    Bijdrager
    In reactie op: Ovulatietest twijfel #10280536 Quote

Als hij iets lichter is denk ik dat hij dan nog net niet positief is. Ik vermoed morgen wel. 

Happybee
    Bijdrager
    In reactie op: Ovulatietest twijfel #10280519 Quote

Wat zegt de gebruiksaanwijzing? 

Happybee
    Bijdrager
    In reactie op: Forum voor ‘stiefmoeders’ #10279676 Quote

Hier ook een stiefmoeder van 2 meisjes, één  van 5 en een van 8 jaar oud. Ik kies bewust niet altijd voor de zijlijn positie. De dames zijn de helft van de tijd bij ons en dat betekend dat ze dan dus ook gewoon bij mij in huis wonen. Ik vind serieus dat ik dan zeker wat te vertellen heb. Geen geklieder aan tafel, je bord eet je leeg, je was in de wasmand etc. 

Het lijkt mij niet meer dan normaal om grenzen en regels te stellen. Of ben ik daar zo raar in? 

Happybee
    Bijdrager
    In reactie op: Meisjes naam #10279671 Quote

Ik twijfelde zelf heel erg tussen Fien en Fem, bij ons gaat het Fem worden. Is ook leuk bij Lynn.

Happybee
    Bijdrager
    In reactie op: Wanneer testen #10278426 Quote

Ik zou vandaag testen, 14 dagen na ovulatie. 

Happybee
    Bijdrager
    In reactie op: Hoelang ben ik zwanger??? #10278309 Quote

En volgens mij Gaat de indicator ook niet beter dan 3-4 weken, ook als je al wel verder bent. 

Happybee
    Bijdrager
    In reactie op: Zwanger na menstruatie. #10278308 Quote

Ik vermoed dat het 2 kanten op kan, de bloeding was of een innestelingsbloeding wat heel goed kan of een bloeding van een miskraam. Dan kun je nu nog wat hcg in je lijf hebben en meten. 

Ik zou over 2 dagen nog eens testen, Is de lijn donkerer dan ben je uiteraard zwanger. Wordt hier nog lichter dan is het waarschijnlijk een miskraam geweest. 

Heel veel succes, ik duim voor je. Liefs!