Bambi

Aangemaakte reacties

• Auteur
  • Bambi
    Bijdrager
    In reactie op: Baby's van april 2019 #10230801 Quote

Ik was op 13 april uitgerekend maar die kleine kwam wat eerder namelijk 28 maart. Maar ik vind het wel leuk om hier mee te schrijven. Dus hopelijk vinden jullie dat gezellig:). Voor ons is het ons eerste kindje dus alles is nog nieuw:)

Wij zijn ook begonnen met de hapjes wij bouwen het rustig op. 4 dagen een en dezelfde groente omdat het nog smaakgewenning is en daarna andere groente. Zodra we 3 soorten groente geprobeerd hebben gaan we over op 3 soorten fruit en om te wennen weer 4 dagen achter elkaar hetzelfde.  Verder krijgt ze 5 flessen 180+6. Wij hebben ook een doorslaper vanaf een week of 8 ze krijgt nu de laatste fles tussen 19.00 en 21.00 en daarna slaapt ze tot een uur of 7.30.

Bambi
    Bijdrager
    In reactie op: Uitgerekend april 2019 #10185516 Quote

Hoi lieve dames. Gisteren middag om 16.50 zijn wij trotse ouders geworden van ons kleine meisje. Wat een oerkracht krijg je en wat een ontlading aan emoties daarna! We mogen terug kijken op prachtige thuisbevalling! 

Wij gaan lekker genieten met zn 3tjes ben benieuwd wanneer de volgende zich meld 🙂 

Liefs

Bambi
    Bijdrager
    In reactie op: Uitgerekend april 2019 #10184547 Quote

@sien wat fijn dat dwerggroei uitgesloten is! Snap dat dat mentaal wel even een dikke dreun is geweest hopelijk heb je snel je kindje in je armen we lopen bijna gelijk ik 13 jij 14 april uitgerekend dus ben benieuwd wanneer de kleintjes zich melden 🙂 

@rolo wat vervelend dat je zo ziek geweest bent de hele zwangerschap! Snap heel goed dat je er dan wel helemaal klaar mee bent nou ben je natuurlijk ook nieuwsgierig en dat wachten helpt niet echt mee haha 🙂 4 weken voorlopen is inderdaad best wel veel moet je daarom ook nog op extra controle of dat niet?

Wij gaan voor een thuis bevalling en als we toch nog naar het ziekenhuis moeten dan is dat maar zo hou me nergens aan vast heb ook bewust niet gekozen om een bevalplan te maken omdat het toch niet te plannen is 🙂

Vandaag weer naar de verloskundige geweest en madame is ingedaald waarschijnlijk daarom meer last overal van. Vannacht ook weer veel krampen en veel steken. Ben benieuwd wanneer het door gaat zetten en we ons meisje kunnen vast houden 

Bambi
    Bijdrager
    In reactie op: Uitgerekend april 2019 #10183857 Quote

Al die voortekenen zijn inderdaad best wel spannend je weet ook gewoon niet wat je kan gaan verwachten straks en wanneer het daadwerkelijk door gaat zetten;) ik heb een prachtige zwangerschap gehad vrijwel nergens echt last van gehad maar ik merk nu ik niet meer aan het werk ben dat ik toe ben gaan geven aan kwaaltjes mijn rug heeft het nu erg zwaar maarja nog even volhouden als het goed is is dat straks ook weer over:) hoe voel jij je en hoe heb jij je zwangerschap ervaren? 

Wel een vreemd idee vind je ook niet dat het elk moment zo kan zijn maar je ook nog heel lang kan wachten erop. Wil jij trouwens in het ziekenhuis of thuis bevallen? 

Ik vind het ook jammer dat op dit forum weinig april mamas zijn. Ik zit wel op een ander forum waar even wat meer aanspraak is daar zijn er ondertussen al 3 bevallen 🙂 

Bambi
    Bijdrager
    In reactie op: Uitgerekend april 2019 #10183542 Quote

Hoi rolo

Hier ook uitgerekend in april de 13e om precies te zijn 🙂 hier ook veel krampen en harde buiken. Ben benieuwd wanneer de kleine zich gaat melden. Hier is het ook ons eerste kindje en wij verwachten ook een kleine meid:) Woensdag weer naar de verloskundige zal vanaf dan wel elke week moeten komen maar ook dat wachten we rustig af. Het slechte slapen is heel herkenbaar! Heb altijd goed kunnen slapen maar door het rommelen gaat dat even wat minder maar ook doordat het omdraaien niet meer zo makkelijk gaat is slaap vatten wat lastiger ik probeer in de middag dan ook vaak nog even een dutje te doen als ik me zo moe voel 🙂 

Bambi
    Bijdrager
    In reactie op: April mommy’s #10166005 Quote

Ik ben 13 april uitgerekend van ons eerste kindje:) 

Bambi
    Bijdrager
    In reactie op: Uitgerekend in april 2019 #10156259 Quote

Wat leuk een april groep!

Ik denk inderdaad dat de rest verder gegaan is op facebook. Ik ben uitgerekend op 13 april van ons eerste kindje. Wij weten al dat het een meisje gaat worden 🙂 Na de 16 weken echo heeft het ongeveer 3 dagen geduurd voor we haar naam wisten 🙂 proefdruk voor het geboorte kaartje is dan ook al gemaakt. Ja ik ben nogal een regelneef haha:).

Waar ik heel graag verder mee wil is haar kamertje maar helaas gaan wij eerst nog even verbouwen dus moet ik nog even geduld hebben. In februari kan ik eindelijk het kamertje in gaan richten gelukkig hebben wij alle spulletjes wel allemaal al maar oef wat is het lastig dat ik daar nog niet mee kan beginnen mijn hoofd raakt er soms ook erg vol van! Woensdag hebben wij de intake met de kraamzorg en mijn huis is een bende door alle spullen die aan de kant moesten. 

Lichamelijk mag ik nog niet klagen. Ik heb tot nu toe weinig last van de zwangerschap. Eigenlijk heb ik alleen last gehad van extreme moeheid. Hier dus ook optijd naar bed en de weekenden veel rust pakken. Op dit moment zijn rennies wel mijn vrienden want hoe verder ik kom hoe meer last ik krijg van maagzuur. Ben stiekem al wel aan het aftellen tot mijn verlof maar dat duurt nog even:) in februari gaan mijn man en ik naar een voorlichtingsavond over bevallen verder doen wij niets aan speciale cursussen;) vind wel spannend nu alles steeds dichter bij komt hoor. Kiezen jullie voor een thuis bevalling of een ziekenhuis bevalling ?

Bambi
    Bijdrager
    In reactie op: Eerste 4,5 week teveel gedronken: ongerust #10144954 Quote

Geen zorgen maken hoor:)

Hier ook wel wat biertjes gedaan voor ik wist dat ik in verwachting was. Hadden besloten om wanneer we met vrienden waren er niet zoveel op te letten als ik thuis maar niet meer elke keer een biertje open trok tijdens het koken we wisten ook niet hoelang het zou duren en wilde er niet teveel mee bezig zijn. Hier op een vrijdag en zaterdag nog 2 gezellige avonden gehad waarbij ook wel een borrel gedronken werd. zondag beroerd wakker geworden en dat heb ik nog nooit gehad van alcohol dus toch maar even een test gedaan paar dagen voor nod. Dit bleek hardstikke positief nu alweer 24 weken. Gelijk geen druppel meer gedronken en tja schuldig voelen.. je wist het niet mijn verloskundige zei dat het geen kwaad kon:) als je het nu maar laat staan 😉