OnsKado

Aangemaakte reacties

• Auteur
  • OnsKado
    Bijdrager
    In reactie op: Loslaten #10220002 Quote

Loslaten, er niet aan denken… is ontzettend moeilijk als je iets heel graag wilt! Zeg maar gerust onmogelijk… 

Mijn leeftijd begon een rol te spelen dus het moest snel gebeuren! Gestopt met de pil en hop in 1x raak 😱 Helaas een miskraam… daarna werd de drang nog groter. Keek letterlijk alles na op het internet hoe cyclussen werkte, hoe het zat met cervixslijm en kocht ovulatietesten. In mijn (dacht ik) vruchtbare periode 3x per dag een test gedaan maar zag niet wat ik moest verwachten van de testen, na een dag of 10 was ik er helemaal klaar mee! Alles weggegooit en geen “gedwongen” sex meer… diezelfde cyclus nog zwanger geraakt ☺️ En nu inmiddels 18 weken van een baby boy. Dus tja… loslaten en gewoon je normale dagelijkse dingen doen is misschien wel de beste methode. Succes meis hoop dat het voor jou ook snel raak is 

OnsKado
    Bijdrager
    In reactie op: Is dit positief of niet? #10219626 Quote

Ik zie een heel licht streepje! Dus jullie verbeelden het je niet… ☺️👍 Zou morgenochtend nog een testje doen

OnsKado
    Bijdrager
    In reactie op: NIPT uitslag #10215532 Quote

Ik heb er persoonlijk ook geen ervaring mee! Maar mijn collega wel… 

Na verder onderzoek en vruchtwaterpunctie bleek de afwijking in de placenta te zitten en dus niet het kindje zelf! Ik weet overigens niet of dit om down ging… ik wens je heel veel sterkte 🙏

OnsKado
    Bijdrager
    In reactie op: Menstruatie ná Miskraam #10204475 Quote

Ik had 39 dagen na mijn mk weer een menstruatie! Cyclus daarna gelijk weer zwanger 🤗

Heel veel succes meiden

OnsKado
    Bijdrager
    In reactie op: Slecht slapen #10203074 Quote

Hi, ik herken dat! 

In de zwangerschap van onze dochter heb ik dat 9 maanden lang gehad… elke dag stond ik tussen 5.00 en 6.00 op omdat ik niet meer kon blijven liggen! Nu zwanger van de tweede en merk dat ik dit weer heb… geen flauw idee waar het door komt, misschien alvast wennen aan de gebroken nachten 🤔 

Wacht ook op de gouden tip! 

OnsKado
    Bijdrager
    In reactie op: Cyclus na miskraam #10191504 Quote

Na mijn miskraam bij ongeveer 5 a 6 weken kwam mijn eerste menstruatie na 39 dagen het werd ook gezegd door de gyn dat het normaal was dat deze langer zou duren… cyclus erna vanaf cyclus dag 9 tot 24 om de 2 a 3 dagen sex gehad en nu weer 6 weken in verwachting 😃 

OnsKado
    Bijdrager
    In reactie op: December Baby #10190952 Quote

Van harte gefeliciteerd! FB pagina is helemaal geheim… de berichten die geplaatst worden of waar je op reageert kunnen alleen de leden zien 😉

OnsKado
    Bijdrager
    In reactie op: Herhaalde miskramen auto-immuunziekte #10190752 Quote

Ik schrik hiervan! Ik heb ook Vitiligo alleen in mijn gezicht rondom mijn ogen, en een trage schildklier. Ik heb in januari een miskraam gehad en ben nu opnieuw zwanger tussen 5 en 6 weken… Ik heb 26 april eerste echo en loop bij de gyn. Ik  heb nooit geweten dat het invloed zou kunnen hebben op je zwangerschap. Het maakt me nu eigenlijk nog nerveuzer 😱