Gebruiker10101202

Aangemaakte reacties

• Auteur
  • In reactie op: Maagzuur😑 #10237122 Quote

Ik heb onwijs veel gehad aan de omeprazol capsulles van de huisarts. 

Dit is helemaal veilig en helpt echt als een wonder. Werkt na 12 uur en dat is echt een verandeming. 

water kan het juist versterken. 

Rennie duo werkt ook, maar is tijdelijk. Omeprazol werkt een dag en nacht..

In reactie op: Eerste tekenen bevallen (40+5) #10236439 Quote

Had je bij die controle wel al ontsluiting? 

In reactie op: Eerste tekenen bevallen (40+5) #10236432 Quote

Ik had zelf geen enkele teken van te voren, stond op, en ineens braken de vliezen (met 40+5).. ik had daarvoor het gevoel dat ze nooit ging komen, en ineens begon het!

Dat bied hoop. Heb zelf wel al weken voortekenen… als het dan niet doorzet vraag je je inderdaad af wanneer het begint en of het nog wel begint haha…

niets gedaan om op te wekken?

In reactie op: Eerste tekenen bevallen (40+5) #10236431 Quote

Geen ervaring, maar ik zit in exact hetzelfde schuitje als jij. Dus ik lees even mee. Ik weet ook niet zo goed wat ik precies moet voelen, aangezien ik nog niet eerder vaginaal bevallen ben. Succes als het zover is! Wanneer heb jij de afspraak staan? Ik vrijdag om 19 uur voor het plaatsen van een ballonnetje.

Ik moet het weekend. Tenzij ik gestript kan worden daarvoor…

wat zou het fijn zijn als we dit op kunnen wekken he!

In reactie op: Eerste tekenen bevallen (40+5) #10236430 Quote

Dat bied hoop. Heb zelf wel al weken voortekenen… als het dan niet doorzet vraag je je inderdaad af wanneer het begint en of het nog wel begint haha…

niets gedaan om op te wekken?

In reactie op: Strippen niet bij 40 weken? #10234006 Quote

De reden dat ze niet strippen omdat het schijnbaar voor 90% bij eerste kindjes niet werkt… maar ik hoor en lees eigelijk alleen maar verhalen dat het wel lukt…

bedankt voor je reactie ik ieder geval 🙂

In reactie op: Gek van het wachten #10231750 Quote

Ik snap je heel goed…

ik hoop voor ons dat we niet lang hoeven te wachten…

sterkte 🙂 

In reactie op: Ineens kleinere buik #10228169 Quote

Bedankt voor je reactie 🙂

ze is al even geleden ingedaald, kan het dan zijn dat mn buik alsnog nu pas kleiner lijkt?

dat van het vruchtwater zou ook kunnen… ik hoop dag het inderdaad snel gebeurd!