Lize

Aangemaakte reacties

• Auteur
  • Lize
    Bijdrager
    In reactie op: Stuitligging #10265499 Quote

Ah jammer! Ik had hetzelfde. Heb maandag gesprek int ziekenhuis, ben benieuwd of het een stuitbevalling word of een keizersnede. 

Jij ging sowieso dus een keizersnede doen toch?

Heel veel succes!! X

Lize
    Bijdrager
    In reactie op: Stuitligging #10264229 Quote

Haha ja hoor, ik heb zeker wat aan je verhalen 😉

Ben net thuis, draaiing is helaas niet gelukt, baal enorm 🙁

Maandag weer terug, moet extra groeiecho laten doen en heb dan ook gesprek met de gynaecoloog. Nu maar verdiepen in een stuitbevalling vs keizersnede..

Lize
    Bijdrager
    In reactie op: Stuitligging #10263529 Quote

Ik zal eens vragen maandag als het niet lukt met draaien wat ze mij aanraden. 

Bij mij zeiden ze namelijk dat het voor de ontwikkeling van het kindje en voor de beleving van de kleine ect het beste is om vaginaal te bevallen (als dat kan). Maar hier lees ik dat een keizersnede vaak beter is voor het kindje.. Ga me er nog maar eens in verdiepen 🙂 

Bedankt! (en meerdere ervaringen/tips zijn altijd welkom haha 🙂 )

Lize
    Bijdrager
    In reactie op: Stuitligging #10263357 Quote

Hoi Mikkie, fijn om te horen dat jouw herstel goed is gegaan! Mag ik ook aan jou vragen waarom je echt geen stuitbevalling wilde? Zit nog erg in dubio…

Lize
    Bijdrager
    In reactie op: Stuitligging #10263194 Quote

Dank jullie wel,

Ik ga het draaien 1x proberen maar wil eigenlijk niet tot in de treure proberen om het te laten draaien, ben zelf voorstander van de natuur z’n gang laten gaan 🙂

Loethe, waarom zou jij voor een keizersnede gaan als ik vragen mag? Succes dinsdag, ben benieuwd of het bij jou lukt! Laat he het weten? 🙂 🙂 

Lize
    Bijdrager
    In reactie op: Stuitligging #10263087 Quote

Ah oke vandaar, dankjewel!

Dat is weinig dat ze er max 20 doen! Wist niet eens dat sommige ziekenhuizen een max had.

Ben onwijs benieuwd of het lukt, zal toch nog even geduld moeten hebben 🙂 

Lize
    Bijdrager
    In reactie op: Stuitligging #10262992 Quote

CvB, mag ik vragen waarom de gynaecoloog er weinig vertrouwen in had? Alleen vanwege het gewicht? 

Bij mij zeiden ze inderdaad dat een stuitbevalling kon maar het wel helemaal goed moest gaan. Als ik daarvoor zou gaan zou dan kans 50% zijn dat ik alsnog een keizersnede moet.

Ben inderdaad heel blij dat er zulke mogelijkheden zijn! Al hoop ik heel erg dat ze het kunnen draaien of een goede stuitbevalling mag hebben.

Moest je ook ‘bijkomen’ van dat draaien of ging je meteen daarna weer verder met alles?

Lize
    Bijdrager
    In reactie op: geen kwaaltjes meer #10189700 Quote

Hoi zat even mee te lezen en vroeg me af of je altijd pijnlijke/gevoelige borsten moet hebben..? Ik ben nu 5+3 weken zwanger en heb eigenlijk nog geen last van mijn borsten gehad. Wel wat gevoelige tepels maar dat is het wel.. Ben ook erg onzeker na mijn miskraam afgelopen november.