Lauraberghoef

Aangemaakte reacties

• Auteur
  • Lauraberghoef
    Bijdrager
    In reactie op: Wanneer matras beschermen? #10292914 Quote

Je kan bij de Hema ook een matras beschermer kopen die niet kraakt. Is inderdaad ook een soort molton. 

Super fijn ding!

Lauraberghoef
    Bijdrager
    In reactie op: Juli 2020 #10263045 Quote

Jonge mama had ook een e-mail adres op pagina 5 gezet. Dat was al het nieuwe mailadres😅

Lauraberghoef
    Bijdrager
    In reactie op: NOD November 2019 #10262975 Quote

Thanks Suzen! 

Ja het wachten gaat weer beginnen 2 december pas mn eerste echo. 

Succes snoetje, hoop dat er een positieve test uit komt! Het is ook allemaal te linken altijd als je het heel graag wilt. 

Lauraberghoef
    Bijdrager
    In reactie op: Juli 2020 #10262915 Quote

Ik heb ook vandaag een positieve test in handen gehad! Ik heb een mail gestuurd voor de app groep, lijkt me leuk om alvast wat te kunnen kletsen met mensen. 

Ik heb al een zoon van bijna 2.5 jaar.

Lauraberghoef
    Bijdrager
    In reactie op: NOD November 2019 #10262896 Quote

Thanks!

Lauraberghoef
    Bijdrager
    In reactie op: NOD November 2019 #10262852 Quote

Ik ga de groep verlaten, vanmorgen een positieve test in handen😁. Ik kom af en toe nog even gluren hoe het bij de rest gaat.

Succes allemaal! 

Lauraberghoef
    Bijdrager
    In reactie op: Niet slapen overdag #10260078 Quote

Hi, 

Ik heb het ook gehad met mijn zoon tot 4 maanden en wat ik ervan geleerd heb voor de volgende keer. Je tijd uitzitten! Ben bij babyfysio/osteopaat/ andere voeding van alles geprobeerd, maar niks werkte. 

Knuffel je kindje lekker en probeer hem af en toe even weg te leggen. Tuurlijk mogen ze even huilen, maar bij mij werkte dat niet beter. Verborgen reflux met krampjes zijn gewoon vervelend. 

En maak je ook geen zorgen over de opvang dat komt ook wel goed. 

Sterkte ermee! Ik weet hoe zwaar het is. 

Beetje laat met reageren. Maar ik had al vroeg zwangerschapssymptomen en had een vroege positieve test gedaan. Vandaar dat ik het wel wist.