Oudersvannugebruiker

Aangemaakte reacties

• Auteur
  • In reactie op: 1 jaar bezig en nu?!.. #10261474 Quote

Super fijn te lezen dat ik niet de enige ben. Ik wist ik natuurlijk ergens wel. Maar toch ervaar ik het als erg fijn om er met iemand over te praten.  Ik zou het fijn vinden het ergens ook een plekje te kunnen geven dat het lang duurt. Maar helaas is dat niet zo gemakkelijk. Ik heb mijn babykamermeubeltjes al klaar staan en al van alles uitgedacht over hoe het zal verlopen… ik weet dat ik mijzelf daar ook echt niet mee help. 
    maar sorry die mensen die zeggen meid ga lekker op vakantie ! Dan wordt je vast snel zwanger. Ik haat deze mensen . 

Hooi dames. Ik ben 22 jaar oud. Mijn man is 32 jaar . Gek genoeg dat ik door mijn leeftijd dat ik sneller in verwachting zou raken. Helaas zijn wij nu eind ronde 9. 14 juli is de NOD. Ik weet dat er vrouwen zijn die er veel langer over doen maar dammmn wat is dit een onzekere rot tijd. Je ziet de een naar de andere zwanger worden om je heen. Opeens zijn alle reclames op de tv baby gebonden.. en de mensen om je heen inclusief mijn man af en toe begrijpen niet hoe frustreerend het is om als vrouw zijnde in zo een onzekere periode te zitten. 

De meeste zeggen je moet er niet te veel mee bezig houden dan gebeurd het sneller.. ( ja dan gaat ook lekker als je wens zo groot is) . Ga lekker op vakantie dan zal je zien dat het zo gebeurd . Pfff

iedere maand weer die teleurstelling. Iedere maand weer die klachten die lijken op het zwanger zijn.. en tot nu toe zonder resultaat .

In reactie op: Wachtbank NOD 15 juli #10222148 Quote

Hee lieve meiden 

mijn nod is 14 juli deze maand. Helaas al ronde 9 voor ons eerste kindje. Ik ben 22 en mijn man is 32 jaar. Heel stom maar door mijn leeftijd dacht is veel sneller in verwachting te raken( helaas heb ik mij hier erg in vergist). Mijn cylus is zeer regelmatig . 31 dagen en elke 14de van de maand ongesteld. 

Ik heb sinds vorige week al last van mijn borsten. Hier en daar wat steken in mijn onderbuik. Maar dit heb ik eigelijk iedere maand… dus denk ik dat ik alweer door kan naar de volgende ronde. 

Ook maak ik mezelf al dagen voor de nod gek. Zo heb ik op maandag 8/7 getest met de test point test. Natuurlijk negatief..

gister 10/7 weer getest met kruidvat test die zijn erg gevoelig en negatief. Dus ik weet t nu zeker dat ik weer door kan naar de volgende ronde.

Ik weet dat er veel vrouwen zijn die veel langer bezig zijn dan ik maar… ik wordt elke maand zo teleurgesteld en verdrietig, eigelijk ben ik er klaar mee. 

Iedereen om me heen lijkt zwanger te raken, helaas blijf ik achter:

pff onzekere rot tijd 

In reactie op: Indroogstreep kruidvattest. 2v5 #10208698 Quote

Ja ik zag toen wel al de streep binnen de afleestijd. Maar dan verklaard weer niet waarom hij dan s ochtend helemaal wit is. Zonder indroogstreep. 

Hier onder nog een betere foto

In reactie op: Turen jullie mee? #10201137 Quote

Snap jullie ding. Het is ook lastig op de foto te zetten als het zo licht is.

misschien deze foto? 

Moet toch maar afwachten helaas..

vindt t altijd het moment naar de nod zo een spannende periode 

Ik wil heel graag in de app.! 

Hoe kan ik erin. Kan helaas niks erover terug vinden

Nu sinds 2 dagen kleine steekjes in m’n lies. Iemand die dit gevoel herkend ? 

Ik ben 14 tm 18 april ong geweest. 

En ik had 25 tm 28 een bloeding. Geen idee ook dus wanneer mijn nod plaatsvind 

Hoi! Ik ben nu 22 bijna 23 jaar. Mijn man is 32 jaar! Wij zijn nu sinds oktober 2018 bezig voor ons eerste kindje. Het lijkt me heel leuk om andere aanstaande moeders te leren kennen van mijn leeftijd. Soms heb ik t gevoel dat mensen denken. Jeetje nu al moeder worden?! Ik heb altijd de wens gehad om jong moeder te worden . En mijn man is al een tikkie ouder. Dus heb absoluut dat gevoel niet 

om nog even terug te komen op de vraag over hoeveel werken die ik voorbij zag komen. Ik heb altijd gezegt met kindjes wil ik zeker in t begin bijna niet, of max 2 dagen werken.