SoKW

Aangemaakte reacties

• Auteur
  • SoKW
    Bijdrager
    In reactie op: Uitgerekend Juli 2019 ♡ #10221812 Quote

Heftig Nomade! Veel sterkte!

Ik vind Maison een mooie naam, maar ik zou het zelf niet zo schrijven, want ik zou dat uitspreken als ‘Mèson’ i.p.v. ‘Mééson’. 

Hier inmiddels 39 weken en geen enkel teken op een naderede bevalling. Ik heb al weken het idee dat ik over de 40 weken ga. Aan de ene kant vind ik het geen ramp, want ik vermaak me uitstekend, maar ik word wel steeds nieuwsgieriger naar onze jongen, vooral als je op FB alle geboren wondertjes langs ziet komen :). 

SoKW
    Bijdrager
    In reactie op: Baby Matras #10221809 Quote

Wij hebben ook de Ikea Krummelur van 40 euro. Onze kleine is er nog niet, dus ik kan nog geen ervaring delen ;). 

SoKW
    Bijdrager
    In reactie op: Uitgerekend Juli 2019 ♡ #10220806 Quote

Wat vervelend SMOBE, ik kan me voorstellen dat je niet kan wachten tot je je dochter kunt ontmoeten! Ik duim voor je mee dat het strippen resultaat levert!

Hier nu 38+5 en ik vermaak me nog prima. Aan de ene kant wil ik dolgraag onze zoon ontmoeten, maar aan de andere kant is het ook nog wel prima als hij nog een weekje blijft zitten. 

SoKW
    Bijdrager
    In reactie op: Lange of korte mouw? Genoeg? #10220804 Quote

Bedankt voor jullie reacties! We gaan het wel zien dan. En als ik tekort kom, stuur ik manlief wel naar de winkel ;). 

SoKW
    Bijdrager
    In reactie op: Uitgerekend Juli 2019 ♡ #10220567 Quote

Ik heb het bedje ook nog niet opgemaakt hoor. Het matras zit nog in het plastic. 

SoKW
    Bijdrager
    In reactie op: Luiers en geen restafvalcontainer #10219303 Quote

Wasbare luiers zeker overwogen, maar uiteindelijk toch gekozen voor wegwerp. 

Helaas in onze gemeente geen inzamelpunt voor luiers, en ze mogen hier zeker niet bij het gft-afval. Dat wordt dus maar een luieremmer aanschaffen en vaak naar de container lopen. 

SoKW
    Bijdrager
    In reactie op: Uitgerekend Juli 2019 ♡ #10219105 Quote

Gefeliciteerd met jullie kleintjes!

Ik kan niet wachten tot die van ons komt! Hij ligt al mooi diep in mijn bekken. Wij zijn er echt helemaal klaar voor. 

We hebben ook al een akte van naamskeuze laten opstellen: onze zoon krijgt namelijk mijn achternaam. 

SoKW
    Bijdrager
    In reactie op: HALF JULI UITGEREKEND #10219028 Quote

Morgen 38 weken en nog geen vluchttas klaar hoor.. Vind het een beetje onzin, want ik heb al die spullen en kleding nog gewoon nodig haha. 

De kleine ligt al diep in het bekken en is nog steeds lekker levendig. Ik kan niet wachten tot hij komt!