Maylena

Aangemaakte reacties

• Auteur
  • Maylena
    Bijdrager
    In reactie op: Zwanger en super onzeker #10200854 Quote

Ik weet ook een week en een paar dagen dat ik zwanger ben en ben ook super onzeker! Dit is de eerste keer voor mij. Kan niet wachten tot de eerste echo! 

Maylena
    Bijdrager
    In reactie op: NOD mei 2019 #10196694 Quote

@LalaLauralala. Ik heb wel eens gehoord dat een test ook positief kan zijn rond je eisprong? Geen idee of dit waar is hoor, maar wie weet! 

Maylena
    Bijdrager
    In reactie op: Gestopt met anticonceptie in Maart #10191983 Quote

Gebruiker10122023 bruin bloed kan inderdaad een eisprong betekenen. Ik had een keer 7 dagen bruin bloeverlies en was twee weken later ongesteld. 

Maylena
    Bijdrager
    In reactie op: Raar #10190175 Quote

Misschien heb je nu ergens een eisprong. Klinkt voor mij als vruchtbaar slijm. Als je nu een eisprong hebt dan heb je over ongeveer 14 dagen de nod of menstruatie. 

Maylena
    Bijdrager
    In reactie op: Gestopt met anticonceptie in Maart #10189909 Quote

@ Believinamiracle en @ Amarylles

Mijn NOd is ergens tussen 22 april en 30 april. (Als ik het gemiddelde neem 25 april). Gister nog wel bezig geweest, maar mn vriend kreeg het niet voor elkaar. HAHA dat gebeurd normaal gesproken nooit.. denk teveel druk voor hem. Hoop stiekem dat mijn cyclus deze maand kort is.. dan is de kans groter dat het raak is.. Of als mn eisprong nog moet komen dat we het deze week nog even gezellig is. Zo lastig als je niet weet wanneer het precies komt. 

Ik heb testen in huis van het kruidvat 2 voor 5 euro. Ik lees vaak dat deze erg gevoelig zijn. Wil gaan testen vanaf de dag dat ik denk dat ik ongesteld moet worden (25e dus)

@Happybee 14 dagen na de eisprong zou dan indd je NOD moeten zijn! Whatsapp groep lijkt mij ook leuk! 

Maylena
    Bijdrager
    In reactie op: Ovulatie- eisprong #10189705 Quote

@Nicx

Spannend! Houd ons op de hoogte

Maylena
    Bijdrager
    In reactie op: Gestopt met anticonceptie in Maart #10189704 Quote

@Believeinamiracle

Precies zo denk ik ook! Het ‘perfecte moment’ is moeilijk te bepalen. Heftig dat je psygisch ziek ben geweest. 🙁 Ik weet helaas uit eigen ervaring hoe dit kan zijn.

Een vaste baan heb je (vind ik) niet nodig voor een kindje! We leven gelukkig in Nederland, dus we belanden heus niet op straat! Als we ons kindje maar veel liefde kunnen geven. 

Zeker lief van mijn vriend, maar gelukkig is hij ook heel lief

Maylena
    Bijdrager
    In reactie op: Gestopt met anticonceptie in Maart #10189669 Quote

@Believeinamiracle 

Hij vindt het zeker spannend! Ik ook, hihi

Dat gevoel van nu gaat het er misschien echt aankomen heb ik ook. Soms denk ik dan stooooop, ben ik er wel klaar voor?! Maar dat ben ik zeker wel. Ben alleen soms zo onzeker.

Wij spreken ook al een tijdje over kinderen krijgen alleen was ons eerste plan om in 2020 te stoppen met anticonceptie omdat ik nog een studie volgde. Nu studie gestaakt en daarom al eerder gestopt met anticonceptie. Vriend gaf aan er nog niet klaar voor te zijn, dus ik balen, maar oké, we moeten het wel allebei willen. En toen een week later zei hij opeens: ”misschien ben ik er wel nooit klaar voor omdat ik het eng vind, dus laat je spiraal er maar uithalen” Maar misschien is het inderdaad nog wat te snel voor hem. Ik ga proberen geen druk op hem te leggen. Misschien volgende maand maar niet vertellen wanneer ongeveer mijn eisprong is.