Gebruiker10130745

Aangemaakte reacties

• Auteur
  • In reactie op: Hulp bij schema 4,5 maand #10302768 Quote

Hoi, 

Mijn dochtertje is nu ook 4.5 maand oud. Ze is de laatste dagen steeds rond 7 uur wakker. Eerder was dit rond 8 uur. Ze krijgt de eerste fles rond 8 uur. Rond 10 uur gaat ze altijd even slapen. We gaan dan wandelen met de hond. Ze slaapt in de wagen. Rond 11 uur weer een fles. Rond 12.30 slaapt ze in haar bedje boven op haar kamer. Ze slaapt dan echt maar 30 min. Dan is ze al weer wakker. Rond 14 uur weer een fles. En dan eind van de middag weer een slaapje van ongeveer 30 min. 

‘S avonds gaat ze meestal rond 19.30 slapen. Dan slaapt ze tot ongeveer 23  dan de laatste fles. ‘S nachts ligt ze nog naast ons in de co sleeper. Ze wordt zo nu en dan wakker. Wat jij zegt, de speen er weer even in en dan slaapt ze weer verder..

Ze krijgt trouwens ongeveer 6x 150 ml melk per dag

In reactie op: Cyste, wat kan ik verwachten? #10278664 Quote

Hoi, 

Ik had een grote cyste aan mijn eierstok vast. Deze is ondekt tijdens mijn zwangerschap. Ik ben op de natuurlijke manier zwanger geraakt. De cyste is verwijdert tijdens mijn keizersnede. Na de bevalling kreeg ik koorts na een paar weken..ik bleek een ontsteking ergens te hebben. Mijn ontstekingswaarden waren veel te hoog. Ik bleek nog een cyste te hebben aan de andere eierstok. Deze wat ontstoken. Toen nog een operatie gehad om deze te verwijderen..

In reactie op: Cyste, wat kan ik verwachten? #10278663 Quote

Hoi, 

Ik had een grote cyste aan mijn eierstok vast. Deze is ondekt tijdens mijn zwangerschap. Ik ben op de natuurlijke manier zwanger geraakt. De cyste is verwijdert tijdens mijn keizersnede. Na de bevalling kreeg ik koorts na een paar weken..ik bleek een ontsteking ergens te hebben. Mijn ontstekingswaarden waren veel te hoog. Ik bleek nog een cyste te hebben aan de andere eierstok. Deze wat ontstoken. Toen nog een operatie gehad om deze te verwijderen..

In reactie op: NovemberBaby #10261654 Quote

Hallo, 

Ik was 7 november uitgerekend, maar inmiddels bevallen op 31 oktober van een heel mooi meisje. We noemen haar Rixt en woog 3730 gr bij de geboorte. Ze is geboren met een keizersnede, omdat ik een voorliggende placenta gad, en een cyste van 10 bij 11 cm. Het was spannend allemaal. Ze hadden verwacht een bloed transfusie te moeten doen, maar het ging heel goed. En was uiteindelijk niet nodig gelukkig. Sinds vandaag weer thuis. 

Voor iedereen die nog moet, succes!! 

In reactie op: NovemberBaby #10261653 Quote

Hallo, 

Ik was 7 november uitgerekend, maar inmiddels bevallen op 31 oktober van een heel mooi meisje. We noemen haar Rixt en woog 3730 gr bij de geboorte. Ze is geboren met een keizersnede, omdat ik een voorliggende placenta gad, en een cyste van 10 bij 11 cm. Het was spannend allemaal. Ze hadden verwacht een bloed transfusie te moeten doen, maar het ging heel goed. En was uiteindelijk niet nodig gelukkig. Sins vandaag weer thuis. 

Voor iedereen die nog moet, succes!! 

Je kan toch de verloskundige bellen als het begint?? Die kan toch snel komen?

In reactie op: NovemberBaby #10258687 Quote

@ellonor, 

Ja, ik wist idd van jou dat je ook een voorliggende placenta had.. maar jij had geregeld last van bloedingen hè..ik heb alleen bij week 13 bloedverlies gehad. Verder gelukkig nog niet weer. Ik ben nu 38 weken. Ben zo blij dat ik het zo lang vol gehouden heb. Het is een heel apart idee dat we nu weten wanneer ze gehaald wordt, al kan het ook nog eerder zijn natuurlijk. Heb je geen last gehad van de keizersnede? Wel met ruggenprik geboren? 

In reactie op: NovemberBaby #10258682 Quote

@ellonor, 

Ja, ik wist idd van jou dat je ook een voorliggende placenta had.. maar jij had geregeld last van bloedingen hè..ik heb alleen bij week 13 bloedverlies gehad. Verder gelukkig nog niet weer. Ik ben nu 38 weken. Ben zo blij dat ik het zo lang vol gehouden heb. Het is een heel apart idee dat we nu weten wanneer ze gehaald wordt, al kan het ook nog eerder zijn natuurlijk. Heb je geen last gehad van de keizersnede? Wel met ruggenprik geboren?