XSunrise

Aangemaakte reacties

• Auteur
  • XSunrise
    Bijdrager
    In reactie op: Verloskundige in Utrecht #10233421 Quote

De Geboortezaak! Zit in ’t zand

XSunrise
    Bijdrager
    In reactie op: Ik zie door de bomen het bos niet meer! #10206943 Quote

Ik  woon ook in Den Haag. Ik ga als het goed is ook in het Haga Leyweg bevallen. Dat geboortehotel lijkt mij ook wel wat! Volgensmij kan je er ook een rondleising krijgen. 

XSunrise
    Bijdrager
    In reactie op: 9wkn echo, camera op de buik #10200539 Quote

Tijdens mn 20 weken echo drukte ze er ook aardig op los om mooi beeld te krijgen. Niks om je zorgen  over te maken x

XSunrise
    Bijdrager
    In reactie op: Werken in de zorg #10199153 Quote

@Charlois

Volgensmij heeft hij dit terug gekoppeld aan mijn teamleider.. Die heeft als het goed is in samenspraam met de planner deze conclusie getrokken.. Ik werk met liefde de ochtenden ondanks dat die ook zwaarder worden, maar ik wel wil zeg maar..

@Ariel1990

De fysio had indd ook gezegd dat de bedrijfsarts het moet kunnen voelen wat betreft de bekkeninstabiliteit! Ik heb zooo enorme last van de pijn. Maar wat als de bedrijfsarts zegt dat ik die avonden kan werken? Omdat hij het niet nodig, maar ik er wel onder lijdt. En veel stress ervaar dat ik het zelf moet oppakken zegmaar.

XSunrise
    Bijdrager
    In reactie op: Werken in de zorg #10199146 Quote

Ik kan trouwens geen personeel regelen voor de avond ivm personeel tekort.. En het moet iemand zijn van niv 3 of hoger.. Hebben we te kort