Gebruiker10112305

Aangemaakte reacties

• Auteur
  • In reactie op: Gekantelde baarmoeder slecht zicht op echo #10188482 Quote

Maandag weer een echo. Heb op engeland gelezen dat t vaak met rrn gekantelde baarmoeder zo is het embryo vaak moeilijk te vinden is, kleiner lijkt en hartslag ook lastig te zien/horen is. Meestal rond 11 weken komt het goed en duidelijker waardoor de baby dan ineens weer verder is. Hoop bij mij dit ook zo is. Blijf positief 

In reactie op: Gekantelde baarmoeder slecht zicht op echo #10188261 Quote

Inwendig en uitwendig lastig te zien. Echt heel erg zoeken en duwen ook inwendig lastig vast te leggen en beeld goed vast te houden. Het lijkt erdoor ook kleiner. 

In reactie op: Gekantelde baarmoeder slecht zicht op echo #10188187 Quote

Ik had 1e echo vroeg omdat ik een keer miskraam had en ik boven de 40 ben. Had beter niet gehad alleen maar spanning. Maar ja nu is het wat t is. Het duurt al voor er wat te vinden is. Hoop echt dat t komt door gekanteld is en het blijft groeien en we binnebkirt echt opgelucht kunnen zijn. 

Zag jij t inwendig ook lastig? 

In reactie op: Gekantelde baarmoeder slecht zicht op echo #10188186 Quote

Ik had 1e echo vroeg omdat ik een keer miskraam had en ik boven de 40 ben. Had beter niet gehad alleen maar spanning. Maar ja nu is het wat t is. Het duurt al voor er wat te vinden is. Hoop echt dat t komt door gekanteld is en het blijft groeien en we binnebkirt echt opgelucht kunnen zijn. 

In reactie op: Gekantelde baarmoeder slecht zicht op echo #10188185 Quote

In reactie op: Gekantelde baarmoeder slecht zicht op echo #10188184 Quote

Hai ik ben zelfs de 40 gepasseerd en 5 weken zwanger. Ik ben in november uitgerekend. 

In reactie op: Groepsapp uitgerekend in november #10177383 Quote

Uitgerekend begin november

• REACTIE | REPORT | QUOTE

Hier nog iemand die begin November is uitgerekend 

Vandaag 5 weken + 6 dagen. 8 April heb ik de eerste echo. Super spannend allemaal aangezien dit de eerste zwangerschap is! Heb al wel ruim 4 weken last van mijn onderrug.. nog iemand hier ervaring mee?

REACTIE | REPORT | QUOTE

Ik ben rond 13 november uitgerekend. Super spannend. Het is wel mijn 5e zwangerschap waarbij de 1x helaas mis is gegaan. Ik heb 3 gezonde jongens maar nu heb ik sinds 2,5 jaar een nieuwe relatie met een jongere lieve man zonder kids en we gaan trouwen in juli. Ik voel me gezegend want dit is de kers op de taart voor ons. Ik hoop echt dat het goed mag blijven aangezien ik niet veel kans meer heb wegens mijn leeftijd. 

Ik heb 5 maart positief getest en laatste eerste dag nod was 7 februari. Ik weet dat ik vruchtbaar was rond  19 feb. 

Ik mag 22 maart voor een echo. Ik heb erg last van mijn borsten en voel me echt zwanger en anders. Verder zeurend gevoel rechts naar onderrug sinds gisteravond lijkt wel spierpijn meer. Ook voel ik nu en dan wat trekken in me buik of zwaar gevoel. Met mijn laatste zoontje had ik met 11 weken al bekkeninstabiliteit maar daar lijkt t me met 5 weken een beetje vroeg voor? Wie herkent dit? Het is alweer 8 jaar geleden ik zwanger was dus weet het niet zo goed meer van de andere 3x 

ik weet wel mijn miskraam de test heel onhelder was, bij eerste echo ik korter was en geen hartje en met 11 weken ging t mis. Met mijn 1e en 2e zoon had ik in t begin ook wat bloed gehad maar ging alles goed. Met de laatste geen bloed gezien. Dus nu ben ik best zenuwachtig maar ben erg positief.

Ik wens iedereen hier mooie zwangerschappen toe en een lieve gezonde baby

X